Petros_Olympic
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/02/2008
- Μηνύματα
- 26
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
20-ΜΑΡΤΙΟΥ-2008
Ενω ειχα γυρισει απο Νεα Υορκη ως πληρωμα καμπινας ειδα οτι η ΟΑ ειχε ακυρωσει την βραδινη πτηση για Κεφ/νια( απεργιες χειριστων ελικοφορων )/
Ετσι για να κερδισω χρονο αποφασισα να επιλεξω την Α3.
Στα εκδοτηρια οι υπαλληλοι αψωγοι οπως και στο check-in-θεση 14Α και μετα στο GATE B28 οπου προγραμματισμενη ωρα επιβιβασης ηταν 10.25 ακριβως δηλαδη 30' πριν την ωρα αναχωρησης.
Οι επιβατες για αυτην την πτηση το πολυ 25 ατομα.
10.15 εμφανηστηκε η συνοδος και 10.25 αρχισε επιβιβαση.
Σε 5' ολοκληρωθηκε κ δρομο για το αεροπλανο. Με μεγαλη εκπληξη η Α3 ειχε βαλει Β737-400 αντι για το Αβρο.Επιβιβαση και απο τις 2 πορτες.Μπηκα απο την μπροστινη και με το που με ειδανε με στολη ΟΑ φρικαρανε λιγο και αυτες και εγω
.
Στην θεση μου λοιπον και με το που κλεινει η πορτα ξεκιναει η αναγγελια.Οι κοπελες αψογες αν και αυτο που διαπιστωσα ηταν οτι οι καινουργιες πισω ηταν καπως φοβισμενες και πιστεψτε με τα πληρωματα το καταλαβαινουν καλυτερα απο εναν απλο επιβατη.
10,55 και ο κυβερνητης κος Χανδρινακης μας καλοσωριζει στην πτηση αναφεροντας ολες τις λεπτομερειες της πτησης και οτι θα καθυστερουσαμε 10-15 για τον λογο οτι ο 03Λ ηταν κλειστος.
11.25 ξεκινησε το pushback οι αναγγελιες επειδηξης σχεδον ιδιες με των ΟΑ και ταχι για τον 21Λ,αν και ειμασταν Ν3 μετα το Α340 της 411
11,35 Απογειωση.
Ολα καλα μεχρι που περιπου 10' μετα την απογειωση τα προσδεθειτε σβησανε και ξεκινησε το σερβις.
Μετα απο 25-30 ενω ειχαμε φτασει στην τερματικη της ΚΕΦ/ΝΙΑΣ μας εγινε αναγγελια οτι η πτηση θα παρεμεινε σε ΧΟΛΝΤΙΝΓΚ για 55' περιπου.
Οι γνωστες οι γκρινιες των ελληνων επιβατων και παλι δευτερο σερβις.
Κατα τις 1 τελικα προσγειωθηκαμε στον 14
Γενικο συνολο 8
Εμφανιση πληρωματος 10
Εμφανιση αεροσκαφους 5
Ον ταιμ 4
Ενω ειχα γυρισει απο Νεα Υορκη ως πληρωμα καμπινας ειδα οτι η ΟΑ ειχε ακυρωσει την βραδινη πτηση για Κεφ/νια( απεργιες χειριστων ελικοφορων )/
Ετσι για να κερδισω χρονο αποφασισα να επιλεξω την Α3.
Στα εκδοτηρια οι υπαλληλοι αψωγοι οπως και στο check-in-θεση 14Α και μετα στο GATE B28 οπου προγραμματισμενη ωρα επιβιβασης ηταν 10.25 ακριβως δηλαδη 30' πριν την ωρα αναχωρησης.
Οι επιβατες για αυτην την πτηση το πολυ 25 ατομα.
10.15 εμφανηστηκε η συνοδος και 10.25 αρχισε επιβιβαση.
Σε 5' ολοκληρωθηκε κ δρομο για το αεροπλανο. Με μεγαλη εκπληξη η Α3 ειχε βαλει Β737-400 αντι για το Αβρο.Επιβιβαση και απο τις 2 πορτες.Μπηκα απο την μπροστινη και με το που με ειδανε με στολη ΟΑ φρικαρανε λιγο και αυτες και εγω

Στην θεση μου λοιπον και με το που κλεινει η πορτα ξεκιναει η αναγγελια.Οι κοπελες αψογες αν και αυτο που διαπιστωσα ηταν οτι οι καινουργιες πισω ηταν καπως φοβισμενες και πιστεψτε με τα πληρωματα το καταλαβαινουν καλυτερα απο εναν απλο επιβατη.
10,55 και ο κυβερνητης κος Χανδρινακης μας καλοσωριζει στην πτηση αναφεροντας ολες τις λεπτομερειες της πτησης και οτι θα καθυστερουσαμε 10-15 για τον λογο οτι ο 03Λ ηταν κλειστος.
11.25 ξεκινησε το pushback οι αναγγελιες επειδηξης σχεδον ιδιες με των ΟΑ και ταχι για τον 21Λ,αν και ειμασταν Ν3 μετα το Α340 της 411

11,35 Απογειωση.
Ολα καλα μεχρι που περιπου 10' μετα την απογειωση τα προσδεθειτε σβησανε και ξεκινησε το σερβις.
Μετα απο 25-30 ενω ειχαμε φτασει στην τερματικη της ΚΕΦ/ΝΙΑΣ μας εγινε αναγγελια οτι η πτηση θα παρεμεινε σε ΧΟΛΝΤΙΝΓΚ για 55' περιπου.
Οι γνωστες οι γκρινιες των ελληνων επιβατων και παλι δευτερο σερβις.
Κατα τις 1 τελικα προσγειωθηκαμε στον 14
Γενικο συνολο 8
Εμφανιση πληρωματος 10
Εμφανιση αεροσκαφους 5
Ον ταιμ 4