A3 partner of LH

Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση θέλω να κάνω μόνο γιατί οκ την ΟΑ την βλέπουμε αλλά λέω τι θα γίνει στην περίπτωση που ο Β θέλει να την πουλήσει ασ πούμε γιατί δεν πάει καλά αυτό μόνο. Εγώ θα στεναχωρηθώ αν δω μια Ελληνική εταιρία σε χέρια ξένων και ειδικά της Lufthansa που έχει καταντήσει μαϊντανός πια!
 
Η γνώμη μου είναι ότι η LH στα επόμενα 1-2 χρόνια θα δώσει βάση στο να χωνέψει τις νέες θυγατρικές (Austrian, Brussels που ακόμα δεν της ανήκει καν 100% αλλά είναι θέμα χρόνου) και να παρουσιάσει έναν πραγματικά ολοκληρωμένο όμιλο.
Με αυτό δεν εννοώ τις επωνυμίες (κάτι τέτοιο θα αργήσει πολύ να συμβεί - ΑΝ συμβεί) αλλά το συγχρονισμό εργασιών/δρομολογίων κλπ.

Μερικά βήματα είναι:
1. Η απορρόφηση ή το κλείσιμο περιφερειακών συνεργατών της για να συγχωνευτεί το regional έργο υπό 3-4 οντότητες (Cityline, Swiss European, Austrian Arrows) και μάλιστα με brand-names που για τον πολύ κόσμο είναι Lufthansa, Swiss, Austrian. Το είδαμε πρόσφατα με το κλείσιμο της Cirrus. Θεωρώ ότι στους επόμενους μήνες θα αγοράσει την Eurowings και θα την απορροφήσει στη Cityline.
2. Ο σχεδιασμός των hubs σε επίπεδο ομίλου, με τη FRA ως το απόλυτο επίκεντρο, τη ZRH ως το Νο2, και MUC, VIE και BRU σε υποστηρικτικό ρόλο.
3. Ο συντονισμός των ευρωπαϊκών πτήσεων μεταξύ των χωρών της.
4. Η καλύτερη οργάνωση του στόλου, δηλαδή (όσο είναι δυνατό αυτό) να συγκεντρώνει συγκεκριμένους τύπους αεροσκαφών σε κάθε βάση για να μειώσει το κόστος συντήρησης.

Με αυτά μπροστά της, το θεωρώ αδύνατο να αποκτήσει την Α3.
Δεν αποκλείω σε καμια περίπτωση την εξαγορά μεριδίου, ειδικά αν της προσφερθεί για ένα κομμάτι ψωμί, αλλά θα μιλάμε απλά για μια επένδυση προκειμένου να κρατήσει ζωντανό το τσιράκι της, χωρίς να αυξηθεί η ανάμειξή της στο management (ήδη αναμειγνύεται αρκετά ούτως ή άλλως).
 
Αυτό προσπαθώ να καταλάβω η Αιγαίου έχει πρόβλημα πριν 3-4 χρόνια ο Β ήθελε να την δώσει αλλά οι μέτοχοι τον μπλόκαραν! Τώρα δεν ξέρω αν θα γίνει το ίδιο πάλι τώρα γιατί το ''την πουλάω'' δεν σημαίνει δίνω μερίδιο αλλά την δίνω όλη όπως έχει και την γερμανίδα δεν την πολύ συμφέρει να χάσει τον παίχτη στην περιοχή ιδικά τώρα που η τουρκάλα σήκωσε αέρα!
 
Φίλε Kiwi ανάποδα τα λες -μάλλον-

Γιατί οι άλλοι μέτοχοι-και κυρίως ο Λασκαρίδης πίεζαν να δοθεί η Aegean σε ξένους-και συγκεκριμένα σε group Αμερικανών επενδυτών και ο Βασιλάκης αρνήθηκε. Και μέχρι στιγμής λέγεται ότι εξακολουθεί να αρνείται πεισματικά οποιαδήποτε συζήτηση πώλησης της Aegean.
Η τελευταία παράγραφος του άρθρου στον σύνδεσμο από κάτω, επιβεβαιώνει τα λεγόμενά μου.

http://www.dealnews.gr/leaders/item/216 ... n-Airlines
 
Καλά η Deal News λέει ότι να νε μερικές φορές μην της έχεις και πολύ εμπιστοσύνη και το τι μπορεί να είπε ο Β σε μια εφημερίδα δεν σημαίνει ότι είναι και η αλήθεια έτσι? Αυτά που λέω δεν τα λέω εγώ αλλά ακούγονται από τους γλάρους! :? :great:
 
Οι γλάροι ξαναχτυπούν! Έτσι για να έχουμε με κάτι να ασχολούμαστε! Ακούγετε ότι θέλουν να προχωρήσουν σε πώληση της εταιρίας στην μαμά Lufthansa (αχ μαμά) και όχι μόνο αυτό αλλά θέλουν να την κάνουν και χαμηλού κόστους μετά από αυτό!! Αυτά τα σενάρια είναι που κρατάνε το ενδιαφέρον αμείωτο! :great:
 
Το ιδιοκτησιακό καθεστώς μίας εταιρίας μπορεί να αλλάξει σχετικά εύκολα. Το επιχειρηματικό μοντέλο πάνω στο οποίο έχει στηθεί, όμως, αλλάζει σαφώς πιο δύσκολα. Πέραν του ότι μία τέτοια αλλαγή έχει μεγάλο ρίσκο, θεωρώ παράλογο το ν' αλλάξεις ένα μοντέλο λειτουργίας που έχει αποδειχτεί, σε γενικές γραμμές, πετυχημένο.

Ακόμα, λοιπόν, και σε περίπτωση εξαγοράς από τη "μαμά" Lufthansa, πιστεύω πως είναι απίθανο να δούμε την A3 σε loco ρόλο. Πρώτον γιατί η LH έχει ήδη στην κατοχή της τη Germanwings και δεύτερον γιατί θα έχει μεγαλύτερο ώφελος από τη χρήση της Α3 ως feeder για τις διηπειρωτικές της πτήσεις ή και για περαιτέρω επέκταση στο χώρο της ΝΑ Ευρώπης.
 
Μη παραξενευτεις ομως αν ξαφνικα η Α3 σταματησει (για αρχη) να δινει φαγητο για πτησεις < 2 ωρων και αρχισει να χρεωνει διαφορετικα τις βαλιτσες....
Καθαρα loco δυσκολα γινεται.... Loco χαρακτηριστικα ευκολα αποκτα ομως! ;)
 
Δεν εχει να χάσει τίποτα με το να γίνει λόκο στα εσωτερικού και ευρωπαϊκα κανοντας feeder στη LH...Αυτό δεν κάνει και η Airone στην AZ,η IBex κ Vueling στην IB,Germanwings σε LH..Το θεμα δεν ειναι να αποκτήσει λοκο χαρακτηριστικα αλλα και κόστος λειτουργίας ωστε να γινει και πιο ανταγωνιστική στους "εισβολής" U2,FR etc..
 
Η Α3 χρησιμοποιείται απο την LH σαν τοπικός αερομεταφορέας. Δηλαδή τους τουρίστες που φέρνει απο FRA ή MUC η Α3 τους μοιράζει στην υπόλοιπη Ελλάδα. Και με αυτο το σκεπτικό, ακόμα και να βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας η Α3, η μαμά δεν θα την αφήσει έτσι απλα να κλείσει. Θα την αγοράσει μάλλον και θα την βάλει στον όμιλο της όπως έγινε με την Swiss

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Top