Hristos
Concorde-Class-Member
thx gia tin info ppl
Να σου πω την αλήθεια, Χρήστο, θα μου κάνει εντύπωση αν μάθω ότι τα charter από Ευρώπη με προορισμό τη Χίο πετούν εκεί χωρίς περιορισμούς φορτίου. Τα 733/734 και τα Α320 χρειάζονται συνήθως πάνω από 2.000m διαθέσιμου διαδρόμου κατά την απογείωση Με τα 732 ήταν λίγο διαφορετικά τα πράγματα βέβαια. Γι' αυτό και είπα πριν ότι δεν έχει νόημα να γίνει αυτό (και άλλα αντίστοιχα) δρομολόγια με 737/Α320, υπονοώντας ότι θα υπήρχαν payload restrictions. Οπότε, γιατί να μην πετούν π.χ. τα Avro (ή κάποιο άλλο αεροσκάφος) στη συγκεκριμένη περίπτωση (Και εγώ τα συμπαθώ τα Avro μιας και τα αναφέραμε...)regnis":84ejuthc said:Σχετικά με τη Χίο μπορούν να επιχειρήσουν άνετα (τρόπος του λέγειν) 737 από εκεί. Ως το 1991-92 η ΟΑ πετούσε στη Χίο αποκλειστικά με 737-200, ενώ είναι γνωστό ότι στη Χίο προσγειώνονται και charter από Ευρώπη.
George":2ohjzep2 said:Να σου πω την αλήθεια, Χρήστο, θα μου κάνει εντύπωση αν μάθω ότι τα charter από Ευρώπη με προορισμό τη Χίο πετούν εκεί χωρίς περιορισμούς φορτίου. Τα 733/734 και τα Α320 χρειάζονται συνήθως πάνω από 2.000m διαθέσιμου διαδρόμου κατά την απογείωση Με τα 732 ήταν λίγο διαφορετικά τα πράγματα βέβαια. Γι' αυτό και είπα πριν ότι δεν έχει νόημα να γίνει αυτό (και άλλα αντίστοιχα) δρομολόγια με 737/Α320, υπονοώντας ότι θα υπήρχαν payload restrictions. Οπότε, γιατί να μην πετούν π.χ. τα Avro (ή κάποιο άλλο αεροσκάφος) στη συγκεκριμένη περίπτωση (Και εγώ τα συμπαθώ τα Avro μιας και τα αναφέραμε...)
Cross":2v0mncw1 said:Opote an h A3 h opoiadhpote allh etairia thelhsei na petaksei apo Xio (h kapoio allo aerodromio me sxetika mikro diadromo) pros proorismoys eswterikoy den apokleietai na borei na to kanei me 320/737NG, afoy to typiko varos apogeiwshs toy aeroskafoys de tha ftanei to megisto.