A319-320 gia A3 ?

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
makari!

makari na metonomastoun kai se Hellas Jet :D

tha itan mia thetiki kat eme ekseliksi :)
 
Θετική εξέλιξη για Α3 :!: Άλλα 3 Β733 :rolleyes:

Νομίζω ότι θα αργήσει αρκετά η αντικατάσταση των Β737...Δεν θα είναι λίγο "κουλό" να παίρνει 737 και μετά να αρχίζει να τα αλλάζει με Α320 :?: :stupid:
 
Borei na pairnei 737 Classics gia na kalypsei tis trexoyses anages tis, omws ayto den ths apagoreyei na kanei sxedia gia to mellon toy stoloy ths. An parageilei kainoyria 320 h 737NG den borei na ta paralavei thn epomenh ths paragelias, opote sto metaksy xreiazetai aeroplana gia na petaei, kai 733/734 einai h logikh epilogh.
 
H dunitiki kisisi tis A3 den nomizw oti borei na afora sto ameso avrio. Apo oti katalava einai ependutiki kai afora se va8os xronou. Sigoura 8a leitourgisei me ta 737 gia megalo diastima. Poso, oute egw borw na provlepsw. Ap oti katalava omws o prosanatolismos tou stolou einai gia oikogeneia A320.
 
regnis":84ejuthc said:
Σχετικά με τη Χίο μπορούν να επιχειρήσουν άνετα (τρόπος του λέγειν) 737 από εκεί. Ως το 1991-92 η ΟΑ πετούσε στη Χίο αποκλειστικά με 737-200, ενώ είναι γνωστό ότι στη Χίο προσγειώνονται και charter από Ευρώπη.
Να σου πω την αλήθεια, Χρήστο, θα μου κάνει εντύπωση αν μάθω ότι τα charter από Ευρώπη με προορισμό τη Χίο πετούν εκεί χωρίς περιορισμούς φορτίου. Τα 733/734 και τα Α320 χρειάζονται συνήθως πάνω από 2.000m διαθέσιμου διαδρόμου κατά την απογείωση :!: Με τα 732 ήταν λίγο διαφορετικά τα πράγματα βέβαια. Γι' αυτό και είπα πριν ότι δεν έχει νόημα να γίνει αυτό (και άλλα αντίστοιχα) δρομολόγια με 737/Α320, υπονοώντας ότι θα υπήρχαν payload restrictions. Οπότε, γιατί να μην πετούν π.χ. τα Avro (ή κάποιο άλλο αεροσκάφος) στη συγκεκριμένη περίπτωση :?: (Και εγώ τα συμπαθώ τα Avro μιας και τα αναφέραμε...)

Όσο για το σενάριο των Α320 για την Aegean, το λογικό είναι να αφορά σε μεσο- ή μακροχρόνιο σχεδιασμό, όπως λέει και ο captainjumbo, γιατί αφενός εξακολουθούν να έρχονται επιπλέον 737 για την ώρα, αλλά αφετέρου ο στόλος των 733/734 δεν είναι και τόόόσο χαμηλής ηλικίας, οπότε θα χρειαστεί αργά ή γρήγορα ανανέωση.

Υ.Γ. Επιφυλάσσομαι να τσεκάρω πιο αναλυτικά τις επιδόσεις των 737/Α320 και να επανέλθω αν τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από ό,τι έγραψα πιο πάνω.
 
Ta 737-300/400 einai para poli ftina stin apoktish tous, aksiopista kai ftina sti xrisi tous, episeis yparxoun para polla diathesima gia amesi enikiash.
Sigoura omos h etairia skeftetai gia to mellon kati monimo kai sixrono alla kai oikonomiko! Ean kanei agora simera tha exei ta prota aeroskafoi se 2 xronia, ean kanei lease tote se 6 mines mporei na paralabei ta prota!
Oso gia ton typo tou aeroskafous, ego pantos protimo ta B737NG giati einai poio sixrona kai poio oikonomika apo ta A320. To mono pleonektima pou blepo sta A320 einai h poio fardia kampina pou dinei ligo megaliteri anesh stous epibates!
 
George":2ohjzep2 said:
Να σου πω την αλήθεια, Χρήστο, θα μου κάνει εντύπωση αν μάθω ότι τα charter από Ευρώπη με προορισμό τη Χίο πετούν εκεί χωρίς περιορισμούς φορτίου. Τα 733/734 και τα Α320 χρειάζονται συνήθως πάνω από 2.000m διαθέσιμου διαδρόμου κατά την απογείωση :!: Με τα 732 ήταν λίγο διαφορετικά τα πράγματα βέβαια. Γι' αυτό και είπα πριν ότι δεν έχει νόημα να γίνει αυτό (και άλλα αντίστοιχα) δρομολόγια με 737/Α320, υπονοώντας ότι θα υπήρχαν payload restrictions. Οπότε, γιατί να μην πετούν π.χ. τα Avro (ή κάποιο άλλο αεροσκάφος) στη συγκεκριμένη περίπτωση :?: (Και εγώ τα συμπαθώ τα Avro μιας και τα αναφέραμε...)

Αυτό συμβαίνει σίγουρα Γιώργο. Εγώ απλώς ανέφερα ότι από το αεροδρόμιο αυτό επιχειρούν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη... αλλά σίγουρα με περιορισμούς. Τα 732 ήταν αεροσκάφη των 117 θέσεων και επιπλέον εκτελούσαν πτήση εσωτερικού οπότε δεν ήταν φορτωμένα με το μέγιστο φορτίο καυσίμων στην απογείωση. Όσο για τα charter απογειώνονται επίσης με payload restrictions: βλέποντας τα περσινά καλοκαιρινά timetables της Χίου όλες οι πτήσεις με Β-737, Β-733 και Α-320 απογειώνονταν για κάποιον άλλο ελληνικό προορισμό με μεγαλύτερο διάδρομο (συγκεκριμένα: Μυτιλήνη, Σκύρο, Σκιάθο, Ρόδο, Καβάλα ή Σάμο) και από εκεί γινόταν πλήρης ανεφοδιασμός για την πτήση προς Ευρώπη. Αυτό γίνεται και με πολλές από τις πτήσεις Ευρώπης από Σκιάθο (διάδρομος 1684 m) που ανεφοδιάζονται είτε Θεσσαλονίκη είτε Ν. Αγχίαλο... Οι συγκεκριμένοι τουρίστες φτάνουν Ευρώπη μετά βασάνων... !! ;)
Από Χίο μόνο μια πτήση με Fokker 70 έφευγε κατευθείαν για Βιέννη.

By the way, η ΥΠΑ σχεδιάζει ως το 2005 διαπλάτηνση του διαδρόμου της Χίου στα 1800 m έτσι ώστε να εκτελούνται ασφαλέστερα οι συγκεκριμένες πτήσεις. Δεν υπάρχει περιθώριο για μεγαλύτερη διαπλάτυνση μιας και το αεροδρόμιο βρίσκεται μέσα σε κατοικημένη περιοχή νοτίως της πόλης.
 
Opote an h A3 h opoiadhpote allh etairia thelhsei na petaksei apo Xio (h kapoio allo aerodromio me sxetika mikro diadromo) pros proorismoys eswterikoy den apokleietai na borei na to kanei me 320/737NG, afoy to typiko varos apogeiwshs toy aeroskafoys de tha ftanei to megisto.
 
Cross":2v0mncw1 said:
Opote an h A3 h opoiadhpote allh etairia thelhsei na petaksei apo Xio (h kapoio allo aerodromio me sxetika mikro diadromo) pros proorismoys eswterikoy den apokleietai na borei na to kanei me 320/737NG, afoy to typiko varos apogeiwshs toy aeroskafoys de tha ftanei to megisto.

Αυτό όντως μπορεί να είναι δυνατό να γίνει. Δεν βρίσκω όμως το λόγο. Είναι πολύ πιο ευέλικτό ένα πρόγραμμα με 5 πτήσεις daily ATR-42/72 ή 3 πτήσεις με Avro διασκορπισμένες καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας παρά 1-2 πτήσεις με 737 ή A-320.

(Π.χ. η ΟΑ το 1989-90 εκτελούσε 2 πτήσεις με 732 ημερησίως για Χίο ενώ μετά από λίγα χρόνια της αντικατέστησε με 5 πτήσεις ημερησίως με ATR-72, κάτι πολύ καλύτερο κατά την άποψη μου)
 
Top