A320 Question

  • Thread starter Thread starter SkyHawk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SkyHawk

First-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
767
Likes
102
Περιοχή
HELL
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Δεν ξερω αν εχει παρατηρησει κανεις μερικα 320 της Indian Airlines που εχουν 4 τροχους στα main gears. Το μονο που γνωριζω ειναι οτι τα συγκεκριμνα ειναι τα 320-231/230 συμφωνα με το airliners.net το οποιο δεν ειναι τπτ official. Και αλλες εταιριες ομως εχουν 320-230 series αλλα δεν εχουν αυτην την ιδιαιτεροτητα. Ξερει κανενας γιατι ειναι ετσι της Indian Airlines? Ρωταω αυτους που γνωριζουν και οχι αυτους που ''εικαζουν''

Indian Airlines A320-231: http://www.airliners.net/open.file/1184457/L/

''Normal'' 320-321 : http://www.airliners.net/open.file/1184526/L/
 
skyhawk γειά σου.

Πρίν από μερικούς μήνες, είχα βάλει ερώτηση στο κουίζ μου στο airliners.gr. για αυτό το αεροπλάνο.

https://www.airliners.gr/community/viewt ... sc&start=0

Θυμάμαι ότι ....είχανε κλάψει μανούλες :twisted: , γιατί το Α320 με τους 10 τροχούς είναι πολύ σπάνιο και ελάχιστοι το γνωρίζουν.

Ο λόγος που έχει 8 κύριους τροχούς, είναι ότι έτσι έχει τα διπλάσια φρένα (8 αντί 4). Η Ίντιαν προφανώς επιχειρεί σε μικρούς διαδρόμους με μεγάλο αεροπλάνο και σε συνήθως μεγάλες θερμοκρασίες. Με τα διπλάσια φρένα μειώνει δραστικά το απαιτούμενο μήκος διαδρόμου.
 
Αχα εγω οταν το ειχα πρωτοδει νομιζα οτι ειχε να κανει με το GW μετα ομως εψαξα και ειδα οτι δεν αλλαζει. Δηλαδη ειναι σαν STOL version του A320..

Ευχαριστω για την πληροφορια!!!!
 
Πιο SL παρά STOL... :P
 
New type A320 winglets approved?

Καλημέρα! Κάπου, κάποτε είχαμε κάνει την κουβέντα για τα νέα winglets που έβαλε η Airbus σε κάποια Α320 της JetBlue. Δεν το βρίσκω όμως.. :oops: Τελικά τι έγινε? Τα αποδέχτηκε εντελώς η εταιρεία (αλλα και η Airbus)? Θα αρχίσουνε να μπαίνουνε μονο τα "νέου τύπου" winglets και αν ναι από ποτε? Ευχαριστώ και κάθε input!


Have a nice Wingend! ;)



Φιλικά Στέφος

Edited: Μεταφέρθηκε σε υπάρχον topic.
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320#New_winglets

Σύμφωνα λοιπόν με τη wikipedia το 2006 δοκιμάστηκαν νέου τυπού winglets αλλά η Airbus αποφάσισε ότι δεν θα τα εγκαταστήσει μιας και κατέληξαν ότι τα νέα winglets, ότι πρόσφεραν σε αεροδυναμική το έχαναν σε βάρος :!: και ότι δεν ήταν σίγουροι για τις επιπτώσεις στην όλη κατασκευή του φτερού.

Σχετικό άρθρο από το flightglobal.com

http://www.flightglobal.com/articles/20 ... -a320.html

από το οποίο πάντως μένει μια υποψία ότι το πρόγραμμα δεν έχει εγκαταλειφθεί εντελώς. :)
 
check this out http://www.airbus.com/en/presscentre/pr ... wwing.html


Βασικα ειχα διαβασει σε ενα περιοδικο (δεν θυμαμαι πιο) οτι η Airbus κοιτουσε σχεδια για την καινουρια σειρα 320 κατι σαν 320NG που θα ειχε wider cabin winglets και κατι αλλες καινοτομιες. Δεν το κανανε για το 320 που πεταει τωρα αλλα για την επομενη γενια. Ειχε και ενα graph για το πως θα ειναι το μελλοντικο 320 μου φενεται το περιοδικο ηταν η Flight international mag η Airliner World θα σας γελασω......
 
A320 Indian Airlines me diaforetiko maingear

Ta palaiotera A320 ths Indian eixan perissoterous troxous sto maingear.
O logos einai oti epixeirousan apo aerodromia me poly adynath asphaltostrosh, kai etsi katafernan na moirazete to baros pio omala, kai to baros ana roda na einai xamhlotero.

An kai mou fainete logiko, na exei kai kalytero stopping performance me perissotera frena den exw akousei, na htan o logos aytos.

Ta neotera exoun standard diamorfosh, kai thn teleftaia fora pou hmoun Madras eida kai tis dyo ekdoseis na petane.
 
Top