A320 vs B737, ti lene oi empeiries sas?

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έχοντας πετάξει 4 φορές με 737-700 της ΕΖΥ(και φυσικα με τις μνημεσ πολυ εντονες!), και επειδή θα πετάξω σε 2 εβδομάδες με Α319 της ίδιας(που θα είναι και η πρώτη μου με μικρό airbus), νομίζω οτι θα μπορώ να κάνω μια σύγκριση με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Στάντ-μπάϊ! :wink:
 
Σίγουρα τα Α320 είναι πιο άνετα και έχω την εντύπωση ότι τα παράθυρα στα Airbus είναι σε ψηλότερο σημείο απ' ότι στα 737, πράγμα που τα κάνει λιγότερο κλειστοφοβικά. Μιλώντας σαν επιβάτης, βρίσκω τα 320 περισσότερο ελκυστικά από άποψη άνεσης.

Από τη σειρά των 737, προτιμώ το 732. Είναι απίστευτη η αίσθηση να το ακούς την ώρα της απογείωσης, αλλά και εντυπωσιακό να βλέπεις τον κινητήρα την ώρα της προσγείωσης με τα κινούμενα μέρη που ανακόπτουν την ώθηση. Κρίμα που δεν θα ξαναπετάξουμε με αυτά.
 
aakunz":2d2yfhmt said:
Από τη σειρά των 737, προτιμώ το 732. Είναι απίστευτη η αίσθηση να το ακούς την ώρα της απογείωσης, αλλά και εντυπωσιακό να βλέπεις τον κινητήρα την ώρα της προσγείωσης με τα κινούμενα μέρη που ανακόπτουν την ώθηση. Κρίμα που δεν θα ξαναπετάξουμε με αυτά.

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο! ΦΟΒΕΡΟ αεροπλανάκι! Με τέτοιο έχω κι εγώ μιά απο τις πιο ήσυχες (ΟΧΙ απο πλευράς θορύβου :wink: ) πτήσεις μου. Βέβαια παίζει ρόλο και ο καιρός, που λέει ο λόγος, και με 747 να πεταξεις, αμα κουνάει,κουνάει! Γι αυτο και τα συμπεράσματα που μπορουμε να βγάλουμε εξαρτώνται απο πολλους παράγοντες. ΠΧ, τρομερά άνετο ήταν το SX-BKD με τα χρώματα ΑΤΗ 2004, γιατι προφανως ειχε υποβληθει σε ανακαινιση. Πολυ καλο! Τα 700άρια της ΕΖΥ,πάλι,ήταν ένα δράμα.Το γόνατο μου έφτανε στο σαγόνι (ΟΚ, σχεδον 1.90 είμαι). Κατι ανάλογο περιμένω και απο τα 319 τους... :cry: Το 700άρι,βέβαια,είχε δυνατό performance, για πότε φτάσαμε cruising level ούτε που το κατάλαβα! Κομμάτια πήγαινε,και ήταν και γεμάτο, και ATH-LTN!
 
Καλησπέρα
Τον Ιανουάριο πέταξα 4 φορές με Α-319 της EASY.Πρέπει να ομολογήσω ότι τα καθίσματα δεν ήταν και τα πιο άνετα. Τα γόνατα μου έβρισκαν μπροστά χωρίς να είναι ιδιαίτερα ψηλός (1,80).Φυσικά με τα Α-320 και Α-321 της SWISS που πέταξα πέρσι δεν είχα κανένα πρόβλημα.Το πρόβλημα με τα γόνατα υπήρχε σε μικρό βαρμό όμως με το 320 της IBERIA.Mε όσα boeing έχω πετάξει 737-200, 300, 400, 500 ΚΑΙ 800 της KLM δεν είχα κανένα πρόβλημα στα καθίσματα. Νομίζω πάντως ότι ο χώρος μεταξύ των καθισμάτων είναι επαφείεται στην κάθε εταιρεία.Εγώ πάντως πιο αθόρυβα ταξίδια έχω κάνει με airbuw και τα προτιμώ γιαυτό
 
To 320 tis T4 itan wraia ebeiria.
Ta 737 twn OA mia xara.
To 319 tis LH ena matso xaliaaaaaaaaaaaaaaa...
To 733 tis TV itan sugritika anetotato...
To 320 tis CY itan polu kalo...
Ta 737 tis A3 pote den itan toso kaka.

proswpika den exw protimisi...an kai pistevw oti oi kabines twn Airbus exoun tin eikona tis euruxwria pio efikti apo ekeines twn Boeing.
 
H diametros kampinas einai 3.53cm sta 737 kai 757, eno sta A320 einai 3.70cm. Ta standard Economy Class kathismata sta 737 exoun 43cm fardos, eno sta A320 einai 45cm, oso gia to platos tou diadromou tis Airbus einai 3cm poio fardois!
Stis aeroporikes eteries eksartete omos ti fardos tha exoun ta kathismata kai posi apostasi mataksi tous (seat pitch), stis eteries full schedule sinithos einai 81 h 84 h 86cm, stis charter kai stis low-cost einai 76 h 79 cm to seat pitch. H Airbus epitrepei kai 74cm seat pich, toso exoun osoi exoun 180 theseis sta A320 kai 150 sta A319! H EasyJet exei 156 sto A319 gaiti apousiazoun oi dio piso kouzines (galleys).
Exo petaksi me 737-200/300/400 kai me A320 apo ta prota prin to 1995 kai me poio kainourgia, meta apo mini 'facelift'pou egine tote.
Taksideuontas Economy exeis mia elafros megaliteri eurixoria sta A320 ta opoia omos kanoun poio poli thorivo apo ta 737. Ta poio nea A320 exoun ontos poio smooth handling, ta palaiotera omos einai xeirotera apo ta 737-300/400! Oso gia ta ntoulapakia ton aposkeuon ta meta '95 A320 exoun safos kalutero anigma kai einai poio megala apo ta 737 ton opoion ta poio palaia prin tou 1990 eixoun poli mikro anigma eno ta poio nea, blepe A3 SX-BGZ (737-300 teleutaio pou kataskeuastike to 1999) exoun poli kalutera ntoulapakia.
 
Top