A380 της Air France εναντίον CRJ!

  • Thread starter Thread starter plekkas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ήταν Α380 βέβαια, και με 495 επιβάτες + 25 πλήρωμα, ενω το jet της comair είχε μόλις προσγειωθεί και σε αυτό επέβαιναν 62 επιβάτες και τετραμελές πλήρωμα.

από BBC
 
gonso":2txctnwt said:
Thange, μάλλον έχεις δίκιο. Φαίνεται από τον τύπο που περπατάει αλλά Σαρλό
Γράψε λάθος για το 340 όμως...Είχα την εντύπωση πως έστελνε μόνο 777 αλλά στέλνει και 340
 
Αγαπητά μέλη, εγώ βλέποντας το βίντεο σκέφτηκα σοκαρισμένος τον κόσμο μέσα. Πρέπει να ήταν μεγάλο σοκ και πιθανότατα κάποιοι να τραυματίστηκαν. Και φυσικά ο 747 έχει δίκιο. Αυτά να βλέπουν τα γίδια που σηκώνονται πριν την απόλυτη στάθμευση. Πάντως πιο ατσούμπαλη εταιρεία από την AF δεν μπορώ να θυμηθώ. Μιλάμε πάει για όσκαρ χωρίς αντίπαλο. Και ναι, το βίντει "έτρεχε" λίγο αλλά και πάλι μιλάμε για 90 μοίρες στροφή για πλάκα. Πρόσεξα και γω την αντοχή του κάθετου. Μιλάμε για πολύ συμπαγή κατασκευή. Να δούμε και τις πρώτες μαρτυρίες...

δικός σας
 
Ερώτηση πως γνρίζοντες πισταδόρους.
Τα yellow lines τι lateral separation προβλέπουν για τι εκπέτασμα φτερών και μήκη αεροσκαφών??
Αν είχαμε 2 A380 και οι δύο πιλότοι ηταν κανονικά στις γραμμές τους (ποιες γραμμές? Αυτές που έχαν μήπως υπολογισθεί για 737 οταν σχεδιάσθηκε το αεροδρόμιο?) θα χωρούσαν τα αεροσκάφη.
Προς ιπτάμενους και τροχοδρομούντες:
Καλά βρε χριστανε, τόσα beacon, έχει ανάψει ο άλλος δεν μπορείς να μην τον έχει δει. Τι άνοιγμα φτερού έχεις δεν ξέρεις? Η με τα τ'οσα ηλεκτρονικά τροχοδρομούνε σε "IFR" καταστάσεις?
 
pstratos":2r3qua4q said:
ποιες γραμμές? Αυτές που έχαν μήπως υπολογισθεί για 737 οταν σχεδιάσθηκε το αεροδρόμιο?

Στα αεροδρόμια που πάει το 380 υπάρχουν συγκεκριμένες θέσεις που σταθμεύουν αυτά τα αεροσκάφη, δεν πάνε όπου να'ναι. Επίσης θα έχει προβλεφθεί η πιθανότητα ταυτόχρονης παρουσίας 2 τέτοιων α/φ ώστε αν υπάρχει πρόβλημα οι ελεγκτές να δίνουν οδηγίες τροχοδρόμησης από συγκεκριμένη πορεία που έχει μελετηθεί και δεν υπάρχει περίπτωση εμπλοκής.

pstratos":2r3qua4q said:
Καλά βρε χριστανε, τόσα beacon, έχει ανάψει ο άλλος δεν μπορείς να μην τον έχει δει. Τι άνοιγμα φτερού έχεις δεν ξέρεις? Η με τα τ'οσα ηλεκτρονικά τροχοδρομούνε σε "IFR" καταστάσεις?

Φυσικά και θα τον είχε δει όμως η δουλειά τους είναι να προσέχουν την τροχοδρόμηση και όχι τα άλλα παρκαρισμένα α/φ. Είναι πολύ δύσκολο να υπολογίσει ο πιλότος και μάλιστα όταν μιλάμε για τόσα μέτρα. Γι'αυτό άλλωστε υπάρχουν οι διαγραμμίσεις που είναι προσεχτικά μελετημένες, για να ακολουθούνται πιστά και να σε εξασφαλίζουν από οποιαδήποτε εμπόδιο. Εδώ οδηγείς νταλίκα και λεωφορείο και δεν μπορείς να υπολογίσεις αν σε παίρνει να στρίψεις ή να περάσεις πόσο μάλλον σε τέτοιο τέρας.
Είναι προφανές ότι κάποιος από το τετράπτυχο
gonso":2r3qua4q said:
380-CRJ-αεροδρόμιο-ελεγκτής
που αναφέρει ο gonso είναι ο αδύναμος κρίκος του συμβάντος. Μένει να δούμε ποιός.
 
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το callsign AF7 SUPER αντί το κλασικό Heavy που ακολουθεί τις Heavy πτήσεις. Το 380 δημιούργησε καινούρια κατηγορία ? :D
 
Προφανώς είναι νέα κατηγορία,Super Heavy.... :) Πώς λέμε "Υπερβαρέων βαρών".....

Πάντως κι'εμένα μού φάνηκε ότι το 380 πήγαινε σάν διάολος,ενώ επίσης έχω την εντύπωση ότι δέν πρέπει να ήταν σε κανονικό taxiway,αλλά σε taxi lane-δηλαδή σε λωρίδα τροχοδρόμησης μέσα στην πίστα.Το δέ CRJ φαίνεται να είχε σταματήσει και να περίμενε εντολές γιά να συνεχίση την τροχοδρόμηση στο gate.

Επίσης ευτυχώς που το 380 χτύπησε με το ακροπτερύγιό του (που το άφησε "σουβενίρ στην ουρά τού CRJ).Αν το είχε χτυπήσει με ολόκληρο το φτερό δέν θα ήταν τόσο απλά τα πράγματα....
 
Ακριβώς όπως το λέτε είναι μια κατηγορία μόνο του! Ο ICAO εισήγαγε την κατηγορία 'super' ;ώστε να την προφέρουν οι πιλότοι μετά το callsign για να ξεχωρίζει το Α380 από τα υπόλοιπα Heavy και κατά συνέπεια να υπενθυμίζει στο ATC τους αυξημένους διαχωρισμούς που πρέπει να εφαρμόζονται.
 
Top