Aegean Airlines: Αύξηση της επιβατικής κίνησης

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SARIDAKIS VASILIS

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2004
Μηνύματα
822
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki-Drama
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKV
YAHOO
vasilisminoan7@yahoo.com
Aegean Airlines: Αύξηση της επιβατικής κίνησης το 2005

Αύξηση παρουσίασε πέρυσι η επιβατική κίνηση της Aegean Airlines Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, κατά το 2005 η Aegean μετέφερε με τα 18 jet αεροσκάφη της 4.007.515 επιβάτες πετυχαίνοντας άνοδο 12,3% σε σύγκριση με το 2004.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η αύξηση αυτή είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την αύξηση 4,5% που σημείωσε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών το 2004 ενώ έχει ιδιαίτερη σημασία ότι επετεύχθη με ένα αεροσκάφος λιγότερο στο στόλο της σε σχέση με το 2004.

H Aegean κατέχει το 22% του συνολικού μεριδίου επιβατικής κίνησης μεταξύ των 65 και πλέον αεροπορικών εταιριών που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ έχει προσφέρει κατά την τελευταία τριετία περισσότερο από το 50% της ανάπτυξης του ΔΑΑ

Στην αγορά εσωτερικού η Aegean το 2005 σημείωσε αύξηση της τάξεως του 8,6% σε σχέση με το 2004 μεταφέροντας 2.788.983 επιβάτες. Στην αγορά του εξωτερικού μετέφερε 1.218.532 επιβάτες παρουσιάζοντας αύξηση 21,8% σε σχέση με το 2004.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, οι πωλήσεις της Aegean το 2005 προβλέπεται να ξεπεράσουν τα 330 εκατ. ευρώ σημειώνοντας έτσι αύξηση 18% σε σχέση με το 2004. Για τρίτη δε συνεχόμενη χρονιά θα έχει θετική κερδοφορία παρά την αλματώδη αύξηση στις τιμές των καυσίμων.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η σταθερότητα των οικονομικών της μεγεθών της επέτρεψε να προχωρήσει στην εξαιρετικά σημαντική επένδυση αγοράς αεροπλάνων Airbus A320 για την ανανέωση και επέκταση του στόλου της που η παράδοσή τους θα ξεκινήσει το 2007 με στόχο να αυξήσει ακόμη περισσότερο το επίπεδο των υπηρεσιών της.

Σημαντικές βελτιώσεις επιτεύχθηκαν και στους ποιοτικούς δείκτες της εταιρείας όπως ο χρόνος αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο, χρόνοι εξυπηρέτησης στα check-in counters των αεροδρομίων, αύξηση στην διάθεση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, υψηλότερο ποσοστό διείσδυσης στο internet, παρουσίαση υπηρεσίας e-check in.

Παράλληλα η νέα συνεργασία της Aegean με την Lufthansa που ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου του 2005 προσφέρει περισσότερους προορισμούς αλλά και νέα πλεονεκτήματα στους επιβάτες που ήδη μπορούν μεταξύ άλλων να συγκεντρώνουν αλλά και να χρησιμοποιούν μίλια στο παγκόσμιο δίκτυο της Lufthansa.


Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
ανακοινωθηκαν τελικα τα αποτελεσματα για την επιβατικη κινηση της Α3 για το 2006 και τα νουμερα που αναφερονται στο σημερινο αρθρο πρεπει να αφηνει τους ανθρωπους της πολυ ικανοποιημενους.
Υπαρχει σταθερη αυξηση τοσο για το εσωτερικο οσο και για το εξωτερικο


Κατά το 2006, η Aegean Airlines μετέφερε με τα 21 jet αεροσκάφη της 4.447.481 επιβάτες, πετυχαίνοντας έτσι αύξηση 11%, σε σύγκριση με το 2005. Ο αριθμός των επιβατών που μετέφερε η εταιρία είναι σημαντικός και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αφού την κατατάσσει στις εταιρίες μεσαίου μεγέθους της Ευρώπης. Αξίζει να τονιστεί ότι ο ρυθμός αύξησης της Aegean είναι διπλάσιος από το 5,6%, που σημειώθηκε στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών το 2006 και ότι η εταιρία κατέχει το 22,5% του συνολικού μεριδίου επιβατικής κίνησης μεταξύ των περισσότερων από 60 αεροπορικών εταιριών που εκτελούν πτήσεις στο «Ελ. Βενιζέλος».

Στην αγορά εσωτερικού, η Aegean το 2006 σημείωσε αύξηση της τάξεως του 10%, σε σχέση με το 2005, μεταφέροντας 3.014.117 επιβάτες. Ακόμη πιο δυναμικά κινήθηκε στην αγορά του εξωτερικού, αφού μετέφερε 1.433.364 επιβάτες, παρουσιάζοντας αύξηση 15,5%, σε σχέση με το 2005. Η Aegean λειτούργησε με 21 jet αεροσκάφη που εκτέλεσαν 48.286 πτήσεις με συντελεστή πληρότητας που ξεπέρασε το 70%. Παράλληλα, ο Μέσος Αριθμός Επιβατών ανά πτήση έφτασε τους 92 επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με το 2005.



εξαλου σε αρθρο απο το ιδιο site η Α3 βραβευτηκε απο τον ΔΑΑ για την υψηλότερη ποσοστιαία ανάπτυξη επιβατικής κίνησης στην εγχώρια αγορά και ως η εταιρία με τη μεγαλύτερη αύξηση αριθμού επιβατών στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" για το 2006.

πηγη
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1

και
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1

Edited by xristos: Που λέει για βραβεία? Μεταφέρθηκε σε πιο σωστό topic!
 
Το Δελτίο Τύπου της 24/4/2007:

ΑΥΞΗΣΗ 24 % ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2007

Σημαντική ανάπτυξη μεγεθών παρουσίασε και το πρώτο τρίμηνο του 2007 η AEGEAN AIRLINES μεταφέροντας 963.708 επιβάτες σε 10.915 πτήσεις και σημειώνοντας έτσι αύξηση στην επιβατική της κίνηση 24% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2006. Παράλληλα σημείωσε αύξηση 7% στον αριθμό επιβατών ανά πτήση ανεβάζοντας τον μέσο όρο στους 88 επιβάτες ανά πτήση έναντι 83 που είχε το αντίστοιχο διάστημα του 2006.

Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN AIRLINES στο Α’ τρίμηνο του 2007 μετέφερε 700.409 επιβάτες έναντι 576.459 το αντίστοιχο διάστημα του 2006 πετυχαίνοντας αύξηση 21%.

Ιδιαίτερα σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε η AEGEAN στο δίκτυο εξωτερικού αφού το πρώτο τρίμηνο του 2007 μετέφερε 263.299 επιβάτες έναντι 201.230, σημειώνοντας αύξηση 31% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2006. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία εγκαινίασε πρόσφατα με τα νέα Α320 3 συνολικά καθημερινές απ’ ευθείας πτήσεις από Αθήνα προς Μόναχο και Φρανκφούρτη ενώ παράλληλα έχει 2 πλέον καθημερινές πτήσεις για Μιλάνο. Επίσης έχουν ενισχυθεί σημαντικά οι συχνότητες για Σόφια και Βουκουρέστι.

Η εντυπωσιακή αύξηση στο ρυθμό ανάπτυξης της εταιρείας είναι απόρροια της αύξησης των πτήσεων της αλλά και της εδραίωσής της στην συνείδηση του επιβατικού κοινού ως μία εταιρεία που προσφέρει αξιοπιστία και ποιοτικές υπηρεσίες. Παράλληλα όμως προέρχεται και από την προσφορά ιδιαίτερα χαμηλών ναύλων για τους επιβάτες που αγοράζουν το εισιτήριό τους σημαντικό διάστημα πριν την πτήση. Το ποσοστό χρήσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων της εταιρείας από επιβάτες της και την ταξιδιωτική αγορά έχει ήδη ξεπεράσει το 80% με στόχο μέσα στο 2007 να καταργηθούν εντελώς τα χάρτινα εισιτήρια.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2007
..........................2007...............2006............. ΔΙΑΦΟΡΑ................ΔΙΑΦΟΡΑ, %
ΣΥΝΟΛΟ
ΕΠΙΒΑΤΕΣ .....963.708............. 777.889............... 185.819...................... 24%
ΠΤΗΣΕΙΣ .......10.915............... 9.424...................... 1.491...................... 16%

ΔΙΚΤΥΟ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ

ΕΠΙΒΑΤΕΣ........ 700.409........... 576.459............... 123.950................ 21%

ΔΙΚΤΥΟ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

ΕΠΙΒΑΤΕΣ........ 263.299........... 201.230............... 62.069................. 31%

Η Aegean Airlines είναι η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα μεταφέροντας το 2006, 4,45 εκατ. επιβάτες και σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2005. Η Aegean προσφέρει πτήσεις προς 15 ελληνικούς προορισμούς και 10 άλλους διεθνείς προορισμούς. Είναι περιφερειακός συνεργάτης της LUFTHANSA και προσφέρει στους επιβάτες της πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο του Γερμανικού αερομεταφορέα. Παράλληλα η συνεργασία της αυτή προσφέρει και νέα πλεονεκτήματα στους επιβάτες που ήδη μπορούν μεταξύ άλλων να συγκεντρώνουν αλλά και να χρησιμοποιούν μίλια στο παγκόσμιο δίκτυο της Lufthansa. Η AEGEAN έχει προβεί σε συνολική παραγγελία αγοράς και μίσθωσης 19 αεροσκαφών Airbus A320. Παράλληλα η AEGEAN διατηρεί την προοπτική παραγγελίας επιπλέον 8 Α320/321 αεροσκαφών. Δύο από τα συνολικά 19 αεροσκάφη που ήδη έχουν παραγγελθεί είναι Α321, χωρητικότητας 200 θέσεων δίνοντας την δυνατότητα στην εταιρεία να καλύψει την ευρύτερη γκάμα αποστάσεων και προορισμών από το 2008. Η συνολική αξία της επένδυσης στην επόμενη τριετία για τα πρώτα 19 αεροσκάφη ξεπερνά τα 800 εκατ. δολλάρια. H εταιρεία έχει ήδη παραλάβει 3 Airbus A320 ενώ σύμφωνα με το πρόγραμμα παράδοσης θα παραλάβει 10 αεροσκάφη το 2008 (8A320 + 2 Α321) και 6 αεροσκάφη το 2009. Επιπλέον για 8 αεροσκάφη A320/A321 διατηρεί προοπτική παραγγελίας (option) για το 2009 και 2010. Με την επένδυση αυτή, από το 2008 η AEGEAN θα έχει τον νεαρότερο σε ηλικία στόλο στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
31 Ιουλίου 2007


Αύξηση 19% στη επιβατική κίνηση το α’ εξάμηνο του 2007

Το πρώτο εξάμηνο του 2007 η Aegean Airlines κατέγραψε 19% αύξηση στην επιβατική κίνηση, μεταφέροντας συνολικά 2.338.583 επιβάτες σε 25.628 πτήσεις. Παράλληλα σημειώθηκε βελτίωση στον αριθμό επιβατών ανά πτήση ανεβάζοντας τον μέσο όρο στους 91 επιβάτες ανά πτήση έναντι 89 το αντίστοιχο διάστημα του 2006. Η εταιρία συνέχισε την δυναμική της ανάπτυξη, επωφελούμενη από την υγιή ζήτηση για αερομεταφορές και την περαιτέρω εδραίωση του ονόματος της.

Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο εσωτερικού η Aegean Airlines μετέφερε 1.557.253 επιβάτες το α’ εξάμηνο του 2007, έναντι 1.388.356 το αντίστοιχο διάστημα του 2006, πετυχαίνοντας αύξηση 12%. Η εταιρία κατέγραψε σημαντική αύξηση ύψους 35% στο δίκτυο εξωτερικού, μεταφέροντας 781.330 επιβάτες, ως απόρροια των προσπαθειών για ενίσχυση του διεθνούς της δικτύου. Η αγορά αερομεταφορών στην Ελλάδα συνεχίζει να σημειώνει ρυθμούς ανάπτυξης υψηλότερους των υπολοίπων χωρών της Δυτικής Ευρώπης και η εταιρία είναι στην καλύτερη θέση για να επωφεληθεί της υγιούς ανάπτυξης.

Το πρώτο εξάμηνο του 2007, η Aegean Airlines ξεκίνησε νέες καθημερινές απευθείας πτήσεις από Αθήνα προς Μόναχο και Φρανκφούρτη, με κοινό κωδικό με τη Lufthansa, αύξησε τη συχνότητα πτήσεων από Αθήνα προς Μιλάνο από μία σε δύο ημερησίως ενώ επίσης ενίσχυσε τις συχνότητες για Σόφια και Βουκουρέστι. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας τυγχάνει ευρείας αποδοχής και συνεχίζει να αποδίδει θετικά αποτελέσματα. Η Aegean Airlines κατάφερε να δημιουργήσει με ελκυστικές προσφορές ναύλων και την φιλοσοφία «όσο πιο νωρίς τόσο πιο φθηνά», σημαντική ανάπτυξη και στην αγορά εσωτερικού. Η εταιρία θα συνεχίσει να ακολουθεί την επιτυχημένη στρατηγική της για επιλεκτική επέκταση στη διεθνή αγορά σε δρομολόγια αυξημένης κίνησης στην Ευρώπη και σε αναπτυσσόμενες τοπικές αγορές.

.................Ιανουάριος -...............Ιανουάριος - .............Μεταβολή
................Ιούνιος 2007................Ιούνιος 2006..................%
Σύνολο
Επιβάτες......2.338.583..................1.966.493......................19%
Πτήσεις.........25.628.........................22.078.....................16%

Δίκτυο Εσωτερικού
Επιβάτες........1,557,253....................1.388.356..................12%
Δίκτυο Εξωτερικού
Επιβάτες.........781.330......................578.137.....................35%


Η Aegean Airlines είναι η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα μεταφέροντας το 2006, 4,45 εκατ. επιβάτες. Η Εταιρία προσφέρει πτήσεις προς 15 ελληνικούς προορισμούς και 10 άλλους διεθνείς προορισμούς, ενώ εκτελεί εποχιακές ναυλωμένες πτήσεις (πτήσεις charter) σε ένα σημαντικό αριθμό ελληνικών και διεθνών προορισμών. Η Aegean Airlines είναι περιφερειακός συνεργάτης της Lufthansa και προσφέρει στους επιβάτες της πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο του Γερμανικού αερομεταφορέα.
 
Υποθέτω ότι στους αριθμούς αυτούς συγκαταλέγονται και οι επιβάτες code share πτήσεων. Κατά πόσο όμως αυτό αντανακλά την πραγματική ανάπτυξη της εταιρίας όταν στην ουσία λειτουργεί ως ένας απλός πράκτορας ορισμένων συνεργαζόμενων αεροπορικών;
 
Φαντάζομαι ότι από τη στιγμή που μια εταιρεία έχει αυτά τα επιπλέον έσοδα και κέρδη - είτε αυτά προέρχονται από τα ταμεία της Lufthansa είτε από τους επιβάτες - τότε αυτά σημαίνουν (και πηγαίνουν) για την ανάπτυξη της εταιρείας...Άρα ανεξάρτητα από το που έρχονται τα λεφτά - κι από τη στιγμή που δεν είναι επιδοτήσεις και άλλο κρατικό υλικό - αυτά είναι οικονομικά αποτελέσματα για την εταιρεία.

Από οικονομικά δεν ξέρω, και με ό,τι προστάζει η λογική μου μιλάω, οπότε αν είμαι λάθος..Διορθώστε με ! 8)
 
Μπορει να λειτουργει ως πρακτορας της Lufthansa και της Air One ,ομως οπως γνωριζουμε σε πτησεις Codeshare εκδιδονται και εισιτηρια των συνεργαζομενων εταιριων.Στο συστημα του E-ticket Αυτο φενεται ξεκαθαρα.Αν εγω για παραδειγμα κλεισω μια θεση για τη Ρωμη και μπω στο συστημα της Aegean τοτε δεν θα μου βγαλει εφοσον υπαρχει διαθεσιμοτητα μονο τις 2 καθημερινες πτησεις της,αλλα και τη νεα απο φετος το καλοκαιρι πτηση της Air One,αλλα με τον αντιστοιχο κωδικο ΙΑΤΑ της Aegean.Το ιδιο συμβαινει και οταν καποιος μπει στην ιστοσελιδα της Air One,με τη διαφορα οτι οι ιδιες πτησεις με τα ιδια αεροπλανα θα αναγραφονται σε κωδικους ΙΑΤΑ της Air One.Επομενως μεσα σε ενα αεροσκαφος της Air One Ειτε για Ρωμη ειτε για Ναπολη Μπολονια υπαρχουν και επιβατες οι οποιοι εχουν κλεισει εισητηρια της Aegean,επομενως ειναι σαν να πετουν με την ιδια την Aegean ενω το αεροπλανο ανηκει στην Air One.Επομενως η Aegean εχει εσοδα τουλαχιστον απο τα εισητηρια της,εαν δεν υπαρχει καποια συμφωνια με ποσοστα.Τοσο % η Α3 το % η ΑΡ.Σωστα λοιπον συγκαταλεγει τα οποια κερδη απο Codeshare πτησεις.
 
Είμαι λάτρης της ΟΑ, αλλά αυτή η εταιρία[Α3] λειτουργεί με τους ρυθμούς της παγκόσμιας αγοράς και όχι με αυτούς του ελληνικού δημοσίου..
Πιστέυω ακράδαντα οτι σε πολύ λίγα χρόνια η Α3 θα πετάει με τα φτερά του Β747-8 αλλά και του Α380-800 σε όλες τις ηπείρους..
Μπράβο στην δοιήκηση της Α3 που επί του αποτελέσματος των 'ψυχρών' αριθμών, προοδεέυει με γοργούς ρυθμούς, σε μια εποχή όπου η ανάπτυξη είναι άγνωστη λέξη, ακόμα και για μεγάλες εταίριες. Στα υπόψιν οτι σε καμία περίπτωση η Α3 δεν ευνοήθηκε από ΄κονδύλια΄ και ΄παροχές΄ του ελληνικού δημοσίου, αλλά ούτε και διαγράφηκαν οφειλές της.
Υπενυμίζω οτι είμαι λάτρης της ΟΑ και πετάω με τα ΄πληγωμένα΄φτερά της!!
 
Μακαρι να τη δουμε και με 748Ι και με Α380 , αλλα λιγο χλωμο το βλεπω. Αντε 2 η 3 Α330-200 σε 5 χρονια απο τωρα και αν...
Η Α3 αξιζει πολλα μπραβο για οτι εχει πετυχει μεχρι τωρα, αλλα οι στοχοι και τα οραματα της ειναι ...βαλκανια και αντε πτησεις μεχρι 4 ωρες. Τα λογια δεν ειναι δικα μου, ειναι του κ. Βασιλακη σε προσφατη συνεντευξη του.
Ελπιζω να διαψευστω, γιατι θα ειμαι ο πρωτος που θα χαρει. Η Ελλαδα εχει αναγκη απο εναν δυνατο και ποιοτικο αερομεταφορεα με πιο πληρες δικτυο. Η Α3 ειναι απλως ποιοτικη...
 
Top