Aegean Airlines: Αύξηση της επιβατικής κίνησης

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν είναι μόνο θέμα υπονόμευσης της Ολυμπιακής ή εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού. Σίγουρα και αυτά ισχύουν, αλλά ας δούμε γενικότερα την κατάσταση πριν 15 χρόνια και ας τη συγκρίνουμε με την τωρινή. Ποτέ άλλοτε ο Έλληνας δεν χρησιμοποιούσε τόσο πολύ το αεροπλάνο για τις μετακινήσεις του, ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο προσιτή για τον καθένα μας μια πτήση είτε εσωτερικού, είτε εξωτερικού. Ο Έλληνας έχει αρχίσει να ταξιδεύει και κατά συνέπεια εμπιστεύεται το αεροπλάνο πολύ περισσότερο από παλιά. Ουσιαστικά η Aegean εκμεταλλεύεται τη χρονική στιγμή που ουσιαστικά ευνοεί να υπάρχουν 2 μεγάλες για το μέγεθος της χώρας αεροπορικές εταιρείες, απλώς λόγω της ευελιξίας που της παρέχει η προσαρμογή στον ανταγωνισμό σε σχέση με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές είναι σε πολύ καλύτερη θέση. Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ με τον xristos για το τοπίο που δημιουργείται στην Ε.Ε. για τις υπερατλαντικές πτήσεις. Με εξαίρεση τις Η.Π.Α., όπου μια ελληνική εταιρεία έχει λόγο και πελατεία για να διατηρεί δρομολόγιο (ακριβώς όπως συμβαίνει και με την Ισπανία και τη Λατινική Αμερική), οι λοιποί προορισμοί θα καταλήξουν σε 3-4 μεγάλους του χώρου.
 
Μήπως η αγορά της Ελλάδας είναι υπερκαλυμμένη για υπερατλαντικά δρομολόγια;

καθημερινά
Αθήνα-Φιλαδέλφεια
Αθήνα-Ατλάντα
3χ Αθήνα-Νέα Υόρκη

και όποιες άλλες (πολλές) συνδέσεις με ενδιάμεσο σταθμό; Ποιος ο λόγος να μπει η Α3 σε τέτοιο δρομολόγιο;
 
Διότι σε λίγο καιρο δε θα καλύπτονται αυτά τα δρομολόγια από την Ο.Α.....
 
Καλα ενταξη ενα σας λεω αν αρχισει η Aegean transatlantic στα επομενα 20 χρονια τοτε και η ΟΑ θα αρχισει τα trasnsgalactic lol


Get REAL 4 ONCE!
 
PILOT23":1tbmixtn said:
Διότι σε λίγο καιρο δε θα καλύπτονται αυτά τα δρομολόγια από την Ο.Α.....

Aπό τα δρομολόγια που αναφέρθηκαν, η ΟΑ εκτελεί μόνο το 1 από τα καθημερινά της Νέας Υόρκης. Όλα τα υπόλοιπα προς US εκτελούνται από Delta, USAirways, Continental.
 
Καθολου ασχημα για την Α3 δεν θα ειταν να ξεκινουσε μακρινα δρομολογια με καποια απο τα Α330-200 που θα φηγουν απο το στολο της Swiss 2009- μιας και αντικαθηστουνται απο Α330-300, εχουν και καλο Configuration! Sorry για το off topick!
 
Νομίζω ότι στην "εύρεση" αερ/φων θα βοηθούσε και η luth , αν βέβαια φτάσουν τα πράγματα εκεί , αν..
 
Ας εδραιωθεί πρώτα στην ευρωπαϊκή αγορά και στα Βαλκάνια και μετά μπορεί να ονειρεύεται και υπερατλαντικά δρομολόγια..
 
Σωστός ο παραπάνω....
Σιγά σιγά... αλλά το βλέπω εφικτό....
 
Από το ΒΗΜΑ (6/4/2008)

Η απογείωση της Aegean προσγειώνει τις ΟΑ
Το 2009 η ιδιωτική εταιρεία θα έχει ξεπεράσει την επιβατική κίνηση των ΟΑ

Διπλασίασε μέσα σε μία πενταετία η Aegean Airlines την επιβατική της κίνηση, ενώ πλέον στις πτήσεις εσωτερικού απέκτησε μόνιμο προβάδισμα έναντι των Ολυμπιακών Αερογραμμών που συρρικνώνονται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και συσσωρεύουν ζημιές εκατομμυρίων ευρώ.

Όλο το άρθρο εδώ http://www.tovima.gr/print_article.php?e=B&f=15328&m=D08&aa=1
 
Top