ToSofoPaidi
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 13/10/2007
- Μηνύματα
- 456
- Likes
- 0
- Περιοχή
- κόσμος
- Website
- tosofopaidi.weebly.com
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
- ToSofoPaidi
Δεν είναι μόνο θέμα υπονόμευσης της Ολυμπιακής ή εμπιστοσύνης του επιβατικού κοινού. Σίγουρα και αυτά ισχύουν, αλλά ας δούμε γενικότερα την κατάσταση πριν 15 χρόνια και ας τη συγκρίνουμε με την τωρινή. Ποτέ άλλοτε ο Έλληνας δεν χρησιμοποιούσε τόσο πολύ το αεροπλάνο για τις μετακινήσεις του, ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο προσιτή για τον καθένα μας μια πτήση είτε εσωτερικού, είτε εξωτερικού. Ο Έλληνας έχει αρχίσει να ταξιδεύει και κατά συνέπεια εμπιστεύεται το αεροπλάνο πολύ περισσότερο από παλιά. Ουσιαστικά η Aegean εκμεταλλεύεται τη χρονική στιγμή που ουσιαστικά ευνοεί να υπάρχουν 2 μεγάλες για το μέγεθος της χώρας αεροπορικές εταιρείες, απλώς λόγω της ευελιξίας που της παρέχει η προσαρμογή στον ανταγωνισμό σε σχέση με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές είναι σε πολύ καλύτερη θέση. Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ με τον xristos για το τοπίο που δημιουργείται στην Ε.Ε. για τις υπερατλαντικές πτήσεις. Με εξαίρεση τις Η.Π.Α., όπου μια ελληνική εταιρεία έχει λόγο και πελατεία για να διατηρεί δρομολόγιο (ακριβώς όπως συμβαίνει και με την Ισπανία και τη Λατινική Αμερική), οι λοιποί προορισμοί θα καταλήξουν σε 3-4 μεγάλους του χώρου.