Aegean Airlines: DUS - KVA - DUS, Σεπ & Οκτ 03

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.147
Likes
419
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Pre-flight

Στις 23ΣΕΠ03 αποφάσισα να πετάξω για μια εβδομάδα προς Καβάλα. Έτσι, λοιπόν, το πρωί της Τετάρτης (24/9) πήρα τηλέφωνο στα γραφεία της Aegean Airlines για να ρωτήσω για εισιτήριο. Η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε ότι έχουν προσφορές, όπου ένα ticket μετ΄ επιστροφής κοστίζει 150 €. Δυστυχώς, όμως, για την επιστροφή δε μου έβρισκε θέσεις. Έτσι, λοιπόν, η τιμή διαμορφώθηκε στα 291 € (νεανικό)

Τελικά, έκλεισα το εισιτήριο σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο, όπου πλήρωσα 245 € (νεανικό, μιας και μέχρι το 26 έτος της ηλικίας σου για την Aegean θεωρήσε "νέος" :D )

Το πρόγραμμα πτήσης:

:arrow: 27SEP03: A3557 DUS 1755 - 2145 KVA, B733
:arrow: 04OCT03: A3556 KVA 1500 - 1700 DUS, B733

:arrow: A3557, DUS - KVA, 27SEP03, 1755, B737-300 (SX-BTT), θέση: 05Α

Έφτασα στο αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ στις 1620, και πήγα κατ΄ ευθείαν στο check-in της Aegean (υπήρχαν 3 γκισέ ανοιχτά). Το check-in, σχετικά γρήγορο, μιας και δεν υπήρχαν ουρές. Η κοπελιά στο check-in απλά τυπική, με ρωτήσει αν ήθελα θέση στο παράθυρο ή στο διάδρομο... τα συνηθισμένα (το handling στο DUS για την Α3 το έχει η AHS Aviation Handling Service GmbH, http://www.ahs-de.com).

Στις 1640 προσγειώθηκε το αεροσκάφος της Aegean που θα με μετέφερε στη Καβάλα. Ήταν το Β737-300 με νηολόγιο SX-BTT και 136 θέσεις επιβατών και σταμάτησε στο gate Β01. Boarding time ήταν στις 1725. Τελικά στις 1730 άρχισε το boarding από γέφυρες. Στις 1755 τελείωσε το boarding και αμέσως το αεροσκάφος ξεκίνησε προς τη runway.

Επίδειξη ασφαλείας από τις τέσσερις αεροσυνοδούς και αφού προσγειώθηκε ένα ERJ145 της Alitalia (προερχόμενο από MXP) take-off στις 1803 από τον 23L. Η πτήση ήταν να κρατήσει 2.35 ώρες. Στις 1830 (περίπου) μίλησε ο κυβερνήτης προς τους επιβάτες. Μας ανακοίνωσε από ποιες περιοχές θα περάσουμε και πάρα πολλά ακόμη (πολύ καλή αυτή η ανακοίνωση από θάλαμο διακυβέρνησης, σπάνια έχω ακούσει τόσο καλή). Επίσης είπε, ότι καθ΄ όλη τη διάρκεια της πτήσεις θα μας δίνει και επιπλέον πληροφορίες για την περιοχή από την οποία περνάμε ... και ... κράτησε το λόγο του. Συνολικά μίλησε τουλάχιστον έξι ( 6 ) φορές προς τους επιβάτες. Η διαδρομή ήταν: Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Μόναχο, Βιέννη, Λιουμπλιάνα, Ζάγκρεμπ, Βελιγράδι, Σκόπια, Θεσσαλονίκη και προσγείωση στη Καβάλα (ελπίζω να μην τα μπέρδεψα).

Επιστροφή, όμως στο on-board-service. Στις 1840 άρχισε να σερβίρετε το φαγητό. Καλό ήταν, όχι και τίποτε το ιδιαίτερο. Οι τέσσερις κοπελιές έκαναν πολύ ευγενικά τη δουλειά τους. Αφού τελείωσαν και μάζεψαν πάλι τους δίσκους η δύο από αυτές άρχισαν να ασχολούνται με τα παιδιά που είχαμε στο αεροσκάφος. Τα έπαιρναν αγκαλιά τους, τα μιλήσουν κτλ. κτλ. Πολύ ωραία φάση... (αχ!!! Πόσο θα ήθελα εκείνη τη στιγμή πάλι να είμαι μικρό παιδάκι και να με παίρνουν αγκαλιά τους ;-) )

Τελικά στις 21.34 προσγειωθήκαμε το αεροσκάφος (δεν υπάρχει τίποτε πιο όμορφο παρά προσγείωση τη νύχτα... τέλεια θέα, με τις κολώνες της ΔΕΗ να ανάβουν κτλ. κτλ.) και στις 21.39 ήμουν κιόλας μέσα στο λεωφορείο για τον αεροσταθμό ... άδικα έβαλαν για αυτά τα πέντε βήματα λεωφορεία, άλλα τι να πεις. Πάντως, να πω και κάτι καλό για το αεροδρόμιο της Καβάλας και τους υπαλλήλους της Aegean. Στις 21.46 είχα κιόλας τη βαλίτσα μου στα χέρια... Πολύ γρήγορα.

Σημειώσεις: Ως γνωστών πάνω από κάθε θέση, υπάρχουν μερικά λαμπάκια. Δύο από αυτά είναι αυτό που απαγορεύει το κάπνισμα και το άλλο αυτό για να βάλουμε τις ζώνες ασφαλείας. Εγώ καθόμουν στη σειρά 5! Το λαμπάκι πάνω από το κεφάλι μου δε μπορούσα να το διακρίνω καλά, μιας και ήταν ακριβώς από πάνω μου. Οπότε έβλεπα αυτό της σειράς 4! (τώρα αναρωτιέστε σίγουρα, τι θέλει να μας πει αυτό το παιδί τώρα :-) ) Λοιπόν, το λαμπάκι (για τη ζώνη ασφαλείας) στη σειρά τέσσερα ήταν καμένο. Όμως αυτό της σειράς 3,2 και 1 δε μπορεί να το δει ο επιβάτης στη σειρά 5, μιας και είναι τραβηγμένες οι κουρτίνες για την διακεκριμένη θέση... Καταλαβαίνετε που το πάω... Αυτό μου χτύπησε άσχημα, αλλά είπα, θα το διορθώσουν μωρέ... τι να κάνεις.

Επίσης το δέρμα των καθισμάτων ήταν σε μερικά σημεία σκισμένο... ένα επιπλέον μικρό αρνητικό στοιχείο.

Και ένα τελευταίο. Την ώρα της άφιξης στη Καβάλα, ήταν ένα ATR72 (SX-BIH) της Ολυμπιακής στο aproan του «Μέγας Αλέξανδρος» και ετοιμαζόταν να αναχωρήσει.

:arrow: A3556, KVA - DUS, 04OCT03, 1500, B737-300 (SX-BTT), θέση: 04D

Στις 1340 έφτασα στο αεροδρόμιο. Εκείνη την ώρα επικρατούσε το αδιαχώρητο στον αεροσταθμό. Εκτός από τη πτήση προς Ντίσελντορφ, ήταν στις 14.35 και μια πτήση με ένα Avro (SX-DVD) της Aegean προς Αθήνα. Ένα γκισέ ανοιχτώ για τη πτήση προς Αθήνα (παρόλο που η πτήση πρέπει να είχε τουλάχιστον 95% πληρότητα) και δύο για τη πτήση προς Ντίσελντορφ. Τελικά στις 14.10 κατάφερα και έδωσα την βαλίτσα μου. Ούτε με ρώτησαν αν θέλω θέση στο παράθυρο ή στο διάδρομο (που από όσα είδα μετά στο αεροπλάνο, εκείνη την ώρα υπήρχαν ακόμη ελεύθερες στο παράθυρο), αλλά έβαζαν κατσάδες τον κόσμο (εδώ είχαν δίκαιο όμως, αλλά άλλη ιστορία αυτή).

Μετά έκανε στα γρήγορα μερικές φωτογραφίες (βλ. album) και πέρασα στο επόμενο βήμα του ελέγχου!!! Εκεί επίσης το αδιαχώρητο, με τις κοπελιές της Α3 να φωνάζουν από άκρη σε άκρη τους επιβάτες προς Αθήνα να περάσουν μπροστά... Ρεζιλίκια πράγματα (τα μεγάφωνα γιατί υπάρχουν άραγε :?: ). Φυσικά πάλι έπρεπε να βγάλω τη ζώνη μου, μιας και (όπως πριν μια βδομάδα) δε με πίστευαν ότι η ζώνη μου ήταν αυτή που ανάγκαζε τον ανιχνευτήρα (ή πως το λένε αυτό το μηχάνημα) να σφυρίζει... Αλλά τη δουλειά τους κάνουν τα παιδιά και την έκαναν αυτή τη φορά πολύ καλά (σε σχέση με άλλες χρονιές)!!! Έτσι πρέπει.

Τελικά, να δείτε χαρές μόλις είδα ότι πάλι το SX-BTT στεκόταν έξω... μόνο που δεν άρχισα να βρίζω :roll:

Επιβίβαση στις 1440. Και ο τελευταίος, από συνολικά 123 επιβάτες, μπήκε στις 1502 στο αεροσκάφος... Τελικά στις 1509 απογειώθηκε το αεροσκάφος και το δρομολόγιο θα κρατούσε 2.50 ώρες.

Η πτήση αυτή ήταν παρόμοια με αυτήν που αναφέρω πάνω με τις εξής διαφορές: Μόνο μια αναγγελία από το θάλαμο διακυβερνήσεως (η οποία δεν άξιζε και τόσα πολλά), οι κοπελιές (πάλι κοπελιές ήταν, καλά στην Aegean δεν υπάρχουν άντρες stewards?) ήταν τυπικές και ... το λαμπάκι μου από τη σειρά τέσσερα ακόμη δεν άναβε ... μια βδομάδα αργότερα και τίποτα δεν είχε γίνει...

Τέλος πάντων. Στις 1759 το αεροσκάφος ακούμπησε το gate (μετά από αρκετές αναταραχές καθ΄ όλη τη διάρκεια της πτήσης), και έτσι έκλεισε ακόμη μια πτήση...

Σημειώσεις: Και πάλι το λαμπάκι... δε ξέρω γιατί, αλλά αυτή η μικρή λεπτομέρεια που την έδωσε άσχημα...

Αποτέλεσμα

Αυτή τη φορά δε θα είμαι τόσο επιεικής όπως τη τελευταία φορά... Συνολικά θα έδινα βαθμό 7 (με άριστο το 10)... ένα βαθμό κόστισε το ... λαμπάκι και η κατάσταση των καθισμάτων σε μερικά σημεία, ένα η αναγγελία από το θάλαμο διακυβερνήσεως στην επιστροφή και ένα το ότι δε με ρώτησαν αν θέλω θέση στο παράθυρο (παρόλο που υπήρχαν, και εδώ δεν ευθύνεται το αεροδρόμιο, αλλά η εταιρεία μιας και έχει self-service στη Καβάλα).

Ελπίζω να ήταν καλό το trip-report μου και να μην σας κούρασα :-)
 
webmaster":y8dwiasn said:
Ούτε με ρώτησαν αν θέλω θέση στο παράθυρο ή στο διάδρομο (που από όσα είδα μετά στο αεροπλάνο, εκείνη την ώρα υπήρχαν ακόμη ελεύθερες στο παράθυρο), αλλά έβαζαν κατσάδες τον κόσμο (εδώ είχαν δίκαιο όμως, αλλά άλλη ιστορία αυτή).

:arrow: Γιατί έβαζαν κατσάδες στον κόσμο :?: :?: :?: Μου έκανε εντύπωση όταν το διάβασα...

:arrow: Και μια άλλη παρατήρηση : Τι αεροσκάφος είναι το SX-BTT? Μήπως ήταν SX-BBT? Γιατί η Α3 προς το παρόν δεν έχει ΒΤΤ, εκτός αν νοίκιασε...

:arrow: Κατά τα άλλα πολύ ωραίο το trip-report : Το λαμπάκι, πραγματικά κακό στοιχείο....Αλλά πιστεύω ότι η διαρκής ενημέρωση από το cockpit στο DUS-KVA, πρέπει να το αντισταθμίζει κάπως...¨

:arrow: Νεανικό ισχύει και στις πτήσεις εσωτερικού? Γιατί μια φορά που είχα ρωτήσει στην Α3 αν υπάρχει νεανικό Χανιά-Αθήνα μου είπε ότι δε δίνουν πια.... Άμα είναι να πάρω να τους βρίσω...
 
webmaster":2soax7ml said:
... το λαμπάκι μου από τη σειρά τέσσερα ακόμη δεν άναβε ... μια βδομάδα αργότερα και τίποτα δεν είχε γίνει...

Re sy, tous to eipes?
Ama kathesai syneheia esy stin idia thesi kai den tous to les pote, pos na to doune!!! :D :D
 
jerry":3jd7yzd0 said:
:arrow: Γιατί έβαζαν κατσάδες στον κόσμο :?: :?: :?: Μου έκανε εντύπωση όταν το διάβασα...

Για να δώσεις τις αποσκευές σου, έπρεπε να περάσεις πρώτα από έλεγχο τις αποσκευές από μηχανήματα ακτίνας Χ (ή πως λέγονται). Ε! μερικοί μάγκες, έβγαζαν τις κορδέλες που ήταν για να μην περάσεις χωρίς έλεγχο και πήγαιναν να δώσουν τις αποσκευές τους... και κάθε λίγο οι κοπελιές φώναζαν... και εδώ τις δίνω δίκαιο... Που πας ρε μάγκα να περάσεις, γιάτι άραγε να είχαν αυτές τις κορδέλες :roll:

jerry":3jd7yzd0 said:
Και μια άλλη παρατήρηση : Τι αεροσκάφος είναι το SX-BTT? Μήπως ήταν SX-BBT? Γιατί η Α3 προς το παρόν δεν έχει ΒΤΤ, εκτός αν νοίκιασε...

:oops: Καλή η παρατήρηση... το SX-BBTεννοώ :!:

jerry":3jd7yzd0 said:
Νεανικό ισχύει και στις πτήσεις εσωτερικού? Γιατί μια φορά που είχα ρωτήσει στην Α3 αν υπάρχει νεανικό Χανιά-Αθήνα μου είπε ότι δε δίνουν πια.... Άμα είναι να πάρω να τους βρίσω...

Καλή η ερώτησή σου... η φάση είναι ότι από τη σελίδα της εταιρείας δε μπορείς να κάνεις booking νεανικό εισιτήριο. Πάντως όταν πείρα τηλέφωνο στην Aegean στη Φρανκφούρτη κοίταξαν και για νεανικό. Νονίζω ότι και στο εσωτερικό έχουν νεανικό... πάντως στο airtickets.gr που είδα μόλις μου έδωσε και στην Aegean νεανικό εισιτήριο :roll: Για πάρε ένα τηλέφωνο και βαλ΄ τους κατσάδα :wink:

phantomas":3jd7yzd0 said:
Re sy, tous to eipes?
Ama kathesai syneheia esy stin idia thesi kai den tous to les pote, pos na to doune!!! :D :D

Δες δηλ. ατυχία... όχι μόνο το ίδιο αεροσκάφος, αλλά και σχεδόν η ίδια θέση... :? Φαντάζομαι το βλέμα από την αεροσυνοδό αν τις το έλεγα αυτό με το λαμπάκι... :lol:
 
webmaster":234pxcvu said:
Δες δηλ. ατυχία... όχι μόνο το ίδιο αεροσκάφος, αλλά και σχεδόν η ίδια θέση... :? Φαντάζομαι το βλέμα από την αεροσυνοδό αν τις το έλεγα αυτό με το λαμπάκι... :lol:
Vasika einai panta mia kalh idea na enhmerwnei o epivaths to plhrwma kabinas otan yparxei kapoio provlhma sto aeroplano, opws na einai xalasmenh mia zwnh asfaleias, kapoio labaki kameno, kapoio kathisma spasmeno klp. Etsi einai pio eykolo na entopistoyn tetoia provlhmata kai na diorthwthoyn tyxon mikrovlaves h zhmies.
 
PROTON GIA LOGOUS ASFALEIAS KAI NA EINAI PENTE BHMATA PANTA MPAINEI KAI LEOFOREIO . KAI NA EINAI MONO ENA ATOMO .

TO APOGOREUEI KAI H YPA .

EPISHS TO LAMPAKI THA XTYOHSE ASXHMA ALLA MALLON TO AEROPLANO THA HTAN NOIKIASMENO GIA TO KALOKAIRI .

EPISHS YPARXOUN EISHTHRIA KAI ME 1EURO OW KAI 2 EURO RT EKTOS TOUS FOROUS .
KAI NOMIZO POULANE 2 THESEIS SE KATHE PTHSH .
TOULAXISTON ETSI EINAI GIA TO SKG ATH SKG .

KAI FYSIKA DEN PROLABAINEIS NA PAREIS AUTH TH THESH . EPISH OI TIMES ESOTERIKOU EINAI STANTAR KAI GIA TIS DYO ETAIREIES .
 
IATA/TASOS":3fago56s said:
PROTON GIA LOGOUS ASFALEIAS KAI NA EINAI PENTE BHMATA PANTA MPAINEI KAI LEOFOREIO . KAI NA EINAI MONO ENA ATOMO .
TO APOGOREUEI KAI H YPA . .

ayti i apagoreysi einai kainourgia i ishyei mono gia kavala :?: :?: :?:
ego eho paei me ta podia sto aeroplano kai sto palio anatoliko (ptisi esoterikou) kai stin aleksandroupoli :!: :!: :!:
 
Όταν έφτασα στην Καβάλα, ήρθε και μας πείρε λεωφορείο... στην επιστροφή όμως περπάτησα εγώ και όλοι οι άλλοι επιβάτες μέχρι το αεροπλάνο (όπως και οι επιβάτες του AVRO για Αθήνα) :idea:
 
Taso eisai sigouros gia auto pou eipes gia tin YPA?
Ton teleutaio kairo mou ehei sumvei arketes fores na prepei na perpatiso apo to aeroplano os to aerodromio kai malista se megala aerodromia(p.x. CDG,STD akoma kai CGN),pou pisteuo oti auta logika tha tiroun polu austira tous kanones tis YPA kai tha prosexoun etsi leptomereies. :?
 
Junior":18kpu6ak said:
Taso eisai sigouros gia auto pou eipes gia tin YPA?
Ton teleutaio kairo mou ehei sumvei arketes fores na prepei na perpatiso apo to aeroplano os to aerodromio kai malista se megala aerodromia(p.x. CDG,STD akoma kai CGN),pou pisteuo oti auta logika tha tiroun polu austira tous kanones tis YPA kai tha prosexoun etsi leptomereies. :?

Pote sto CGN me ta podia? me poia etaireia? exw peta3ei pavw apo 15 fores CGN kai oute mia fora me ta podia... (8a mou peite ntave alloi kaipoi kai o stefoulns ntave kati sav VIP me tnv Deutsche BA, -auta pa8aivei kaveis ama exei gkomeva stn Kolwvia kai petaei 2-3 fores to mnva :lol: - alla opws kai va exei..)
 
Top