AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
IATA":j25rcbqc said:
Δεν θα είναι καινούρια τα Α320;
μέχρι να έρθουν τα καινούρια θα νοικιάσουν (νομίζω) τέσσερα.
Το πρώτο που αναμένεται θα είναι με χρώματα AEGEAN and PW engines, AEGEAN crew και θα κάνει τις πτήσεις Μονάχου για λογαριασμό των επιβατών της Lufthansa.
 
Thanks GP707. Μήπως ξέρεις και πότε θα έρθουν τα καινούρια; Δεν είναι λίγο παράξενη κίνηση; Εφόσον έχουν παραγγείλει καινούρια γιατί να νοικιάσουν; Συμφέρει;
 
Σημερα στις οικονομικες ειδησεις της Ελευθεροτυπιας(9/1) η εφημεριδα αναφερεται στην ανανεωση του στολου της Α3.Συγκεκριμενα αναφερεται οτι θα ξεκινησει απο το τελος Φεβρουαριου του 2007 και θα ολοκληρωθει το 2009.Συνολικα θα παραλαβει 18 AirbusA320 εκ των οποιων τα 15 θα ειναι ιδιοκτητα ενω τα 3 μισθωμενα,πιθανοτατα απο την LH oπως ειπωθηκε με την οποια ετσι κι αλλιως συνεργαζεται οποτε ειναι και το πιο λογικο να πετυχε καλυτερη μισθωση.
Ο μεσος ορος απο 10,4 ετη οπως αναφερει η εφημεριδα θα πεσει στα 2 οποτε θα εχει εναν απο τους νεοτερους στολους στην Ευρωπη καθως θα αντικαταστησει και τα Avro.Επισης προτιθενται να επανελθει στο θεμα της αρσης των εμποδιων απο Ελλαδα και Τουρκια για να ξεκινησει το δρομολογιο Αθηνα-Κωνσταντινουπολη και να επεκταθει σε Βαλκανια και Δυτικη Ευρωπη.
 
Ωραία νέα! Μια απορία όμως: Τι γίνεται με τα δρομολόγια που γίνονται τώρα με ARJ; Θα αντικατασταθούν όλα με Α320; Λίγο περίεργο δεν είναι για ένα 'regional carrier'; Μπορούν όλοι οι προορισμοί της Α3 να εξυπηρετηθούν με Α320 από άποψη πληρότητας και καταλληλότητας του αεροδρομίου;
 
Θα πάρει και 3 Α319 με 120+- θέσεις
 
Θα πάρει και 3 Α319 με 120+- θέσεις

δηλαδη στο συνολο των 18 Α320 θα περιλαμβανονται 3 Α319 η θα εχει 18+3 total 21 Arbus family?

παντος οσο αφορα τα νησια που πετανε τα RJ δεν αποκλειεται να ξαναδουμε turbo prop ξανα πισω στον στολο της A3...
 
οχι βρε παιδια τα RJ100 θα μεινουν τουλαχιστον εως το 2010! Τα Α320 θα αντικαταστησουν ολα τα Β737 και θα χρησιμοπιοιθουν για νεα δρομολογια.
 
CaptainChris":xh8ncow2 said:
οχι βρε παιδια τα RJ100 θα μεινουν τουλαχιστον εως το 2010! Τα Α320 θα αντικαταστησουν ολα τα Β737 και θα χρησιμοπιοιθουν για νεα δρομολογια.

H Εφημεριδα αναφερει οτι μεχρι το 2009 θα εχει ολοκληρωθει η ανανεωση του στολου,οπως επισης και ο μεσος ορος ηλικιας θα πεσει στα 2 χρονια.
Βεβαια δεν διευκρινιζει αν η ηλικια θα πεσει στα 2 χρονια το 2009,μπορει να πεσει σε ενα η και δυο χρονια αργοτερα.
Μεχρι στιγμης φενεται να εχει παραγγειλει 18 AirbusA320,αλλιως θα εγραφε 18 airbus family.Δεν αποκλειεται κανενα σεναριο δηλαδη και να αντικαταστησει τα Avro με καποιο πιο κοντινο στο μεγεθος αεροσκαφος οπως AirbusA319(318 πιο σπανιο),η CRJ900 στο προτυπο της Air one.
Δεν αποκλειεται ομως να πεταει παντου με 320.Ολα τα αεροδρομια που πεταει ειτε πληρως ειτε υπο προυποθεσεις μπορουν να εξυπηρετησουν ενα τετοιο αεροπλανο.Το προβλημα θα εχει να κανει οτι στα αντιστοιχα δρομολογια με Avro θα πρεπει να γεμιζει με περισσοτερο κοσμο,η απλα τα 320 θα πετανε πιο αδεια.Για turboprop το βλεπω πιο σπανιο,αφου ετσι θελει να διαφερει απο τις ΟΑ και μαλλον πιο πιθανο σεναριο ειναι να πεταει παντου με 320.
 
επίσης δεν αποκλειεται (για ακομα μια φορά) ο δημοσιογραφος που συνεταξε το άρθρο να ξέρει τα μισά... :roll:
 
...και δεν αποκλείεται ο δημοσιογράφος να μην ξέρει τη διαφορά ανάμεσα στο Α320 και Α320 family...
 
Top