AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας

john

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
15/04/2004
Μηνύματα
95
Likes
0
Mipos xerei kaneis an i Aegean tha arhisei dromologia pros neous proorismous esoterikou?(ektos Samo + Limno :) )
 

avidriver

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/05/2005
Μηνύματα
102
Likes
0
Περιοχή
FL370 most of the time ;-)
Έχει μείνει κάποιος άλλος προορισμός με κάπως αρκετή κίνηση αλλά και με δυνατότητα να απο/προσγειώνονται τα αεροσκάφη της ;

Avidriver :cool:
 

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.796
Likes
166
Όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, στα οποία πετάει η Aegean, είχαν κίνηση εσωτερικού το 2004, πάνω από 100.000 επιβάτες. Συγκεκριμένα:

Αθήνα (5.101.714)
Θεσσαλονίκη (1.515.243)
Ηράκλειο (919.652)
Ρόδος (728.533)
Χανιά (378.656)
Μυτιλήνη (333.597)
Κέρκυρα (278.43:cool:
Αλεξανδρούπολη (262.952)
Κως (247.139)
Σαντορίνη (243.934)
Χίος (208.593)
Μύκονος (171.450)
Ιωάννινα (147.467)
Καβάλα (137.447)

Η Σάμος και η Λήμνος έχουν επίσης κίνηση άνω το 100.000 επιβατών ετησίως (159.075 και 104.975 αντίστοιχα). Ενώ τα αεροδρόμια που ακολουθούν είναι τα:

Κάρπαθος (55.166)
Κεφαλονιά (44.879)

Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η κίνηση εσωτερικού προς Κάρπαθο αυξάνεται συνεχώς, η δύσκολη πρόσβαση του νησιού δια θαλάσσης, και ο μικρός αριθμός πτήσεων των ΟΑ, ίσως δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείας στο δρομολόγιο. ;)
Για Κεφαλονιά, σε καμία περίπτωση...:rolleyes:
 

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
90
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Εγω πιστεύω και Σητεία ότι θα ξεκινήσουν..κάποια στιγμή στο μέλλον!
 

avidriver

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/05/2005
Μηνύματα
102
Likes
0
Περιοχή
FL370 most of the time ;-)
xristos":e6n76bhc said:
Η Σάμος και η Λήμνος έχουν επίσης κίνηση άνω το 100.000 επιβατών ετησίως (159.075 και 104.975 αντίστοιχα). Ενώ τα αεροδρόμια που ακολουθούν είναι τα:

Κάρπαθος (55.166)
Κεφαλονιά (44.879)

Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η κίνηση εσωτερικού προς Κάρπαθο αυξάνεται συνεχώς, η δύσκολη πρόσβαση του νησιού δια θαλάσσης, και ο μικρός αριθμός πτήσεων των ΟΑ, ίσως δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείας στο δρομολόγιο. ;)
Για Κεφαλονιά, σε καμία περίπτωση...:rolleyes:

Thanks Xristo.

Σάμο και Λήμνο νομίζω ότι έχουν κάνει την προεργασία και το «άνοιγμα» αναβλήθηκε “στα ILS minima;). Νομίζω ότι τους φόβισε η αλματώδη αύξηση των καυσίμων. Έχω την αίσθηση ότι σε τέτοια επικίνδυνη περίοδο δεν είναι σώφρον να «ανοίξει» νέο domestic προορισμό μια εταιρία των «οριζόντων-πλάνων» της Aegean.
Είμαι σίγουρος ότι τα έχουν τα νούμερα στο Head Office αλλά μια υπενθύμιση δε βλάπτει :6:

Η Κάρπαθος «ακούγεται» καλούτσικη... :great:

Avidriver :cool:
 

Exocet

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2005
Μηνύματα
27
Likes
0
Περιοχή
Πελοπόννησος / Πάτρα
Tο γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η κίνηση εσωτερικού προς Κάρπαθο αυξάνεται συνεχώς, η δύσκολη πρόσβαση του νησιού δια θαλάσσης, και ο μικρός αριθμός πτήσεων των ΟΑ, ίσως δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείας στο δρομολόγιο. Winken
Για Κεφαλονιά, σε καμία περίπτωση...Mit den Augen rollen

Χρήστο έχω ταξιδέψει αρκετές φορές για Κάρπαθο και τα ATR ήταν σχεδόν γεμάτα πάντα .
Ο κύριος λόγος είναι η απελπιστική θαλάσσια σύνδεση (LANE lines) - σχεδόν 20 ώρες ταξίδι μέχρι τον Πειραιά.
Επειδή από ότι γνωρίζω δεν υπάρχει περίπτωση στο άμεσο μέλλον αναβάθμισης της θαλάσσιας συγκοινωνίας , πιστεύω ότι η κίνηση εσωτερικού θα αυξηθεί ακόμα.
Το αν είναι όμως αυτό αρκετό για να ξεκινήσει η Α3 είναι θέμα προς συζήτηση...
Θα συμφωνήσω με τον avidriver ότι στην παρούσα φάση και με τις τιμές των καυσίμων να "πετάνε" δε βλέπω τέτοια περίπτωση...
 

jetflight

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
30/10/2004
Μηνύματα
1.118
Likes
1
Η Α3 βρισκεται σε μια κατασταση αναμονης μεχρι να ξεκαθαρισει το τοπιο στις ΟΑ.
Σε πολλα δρομολογια βρισκεται πολυ πισω ως προς τις συχνοτητες σε σχεση με τις ΟΑ για αυτον ακριβως το λογο.
Πιο σιγουροι προορισμοι ειναι μαλλον Η Σαμος και η Λημνος,για την Καρπαθο το βλεπω πολυ χλωμο αφου οι ΟΑ δεν πετουν καθημερινα και δεν γνωριζω τι κινηση υπαρχει το χειμωνα.
Η δοκιμαστικη πτηση στη Σιτεια δε λεει τιποτα.
Προς το παρον εχει επιλεξει προορισμους με εξασφαλισμενη κινηση και μαλλον δε φαινεται να ρισκαρει σε αγονες μεχρι στιγμης γραμμες.
 

tassos76

Economy-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2004
Μηνύματα
148
Likes
16
Περιοχή
LXS
Η Α3 ηταν να ξεκινησει δρομολογια για Λημνο τον περασμενο Δεκεμβρη, τελικα ομως υπηρξε μια αναβολη για τον Μαη που μας περασε. Σε μια επιθετικη κινηση, η ΟΑ ειχε καθ'ολη τη διαρκεια του χειμερινου της προγραμματος και τριτη μεσημεριανη πτηση για Λημνο, την οποια και εκοψε τον Μαρτιο υστερα απο την αποφαση της Α3 να μην ξεκινησει δρομολογια.
 

Dimitrios Ntistis

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
21/12/2004
Μηνύματα
61
Likes
0
Περιοχή
Athens
Website
www.oav.gr
Pantws gia to dromologio pros Karpa8o isws na xreiastei aeroskafi. De kserw ka8olou to aerodromio ekei. Einai makrus o diadromos?
 
Top