Aegean εποχή Airbus : Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση ;

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Aegean εποχή Airbus : Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση ;

  • Ναι είναι

    Votes: 0 0,0%
  • Οχι δεν είναι

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
A

Anonymous

Guest
:D :D Ανοίγω αυτό το θέμα , γιατί θεωρώ πως στα στάσημα νερά της αεροπορίας στην Ελλάδα , με την παρούσα αποσύνθεση της Ολυμπιακής και το δυσλειτουργικό κρατικό μηχανισμό που κάθε άλλο παρά βοηθά ενέργειες για τον τουρισμό και τις υποδομές της χώρας , αυτή η κίνηση για την απόκτηση ολόκληρου στόλου Airbus από την αεροπορία Αιγαίου , όχι μόνο θα βοηθήσει την αεροπορία της χώρας, ως ελληνικό κεφάλαιο αλλά θα οδηγήσει και την εταιρεία σε μια νέα εποχή.
Ενώ παράλληλα η Ελληνική αεροπορική δύναμη θα γίνει η βάση της Ευρώπης με την Βαλκανική , δεδομένης της επέκτασης της συνεργασίας με την Lufthansa.
Όλα αυτά θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη μιας καλής εταιρείας στο να γίνει καλύτερη και να καλύψει μέρος κάποιων εκ των προβλημάτων που έχει σήμερα και σίγουρα θα οδηγήσουν στην άρση ενός ξεπερασμένου-γηρασμένου και μίσθαρνου μονοπωλίου.

Όπως και να το δούμε πάντως , ένας καινούριος στόλος και μια αεροπορική υπερδύναμη θα ήταν καλό να ξαναδούμε στην Ελλάδα... Βαρέθηκα να μπαίνω στα Μπόινγκ του '80 ή σε άλλα νοικιασμένα της Ολυμπιακης !!! Κακά τα ψέματα ...

Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι διαφήμιση , γιαυτό θα'θελα απόψεις επ' αυτού. :roll:
 
antonis_athens said:
Βαρέθηκα να μπαίνω στα Μπόινγκ του '80 ή σε άλλα νοικιασμένα της Ολυμπιακης !!! Κακά τα ψέματα ...

...απλά δηλαδή εγώ τώρα να υποθέσω ότι δεν χρησιμοποιείς τα αεροσκάφη της Αegean.( :?: )
Όχι τίποτ άλλο, γιατί εγώ αυτά συνήθως χρησιμοποιώ... :!:

Δεν μπαίνει θέμα σχολιασμού των λεγομένων μου που μόνο θέλουν να δείξουν την μερική έλλειψη αντικειμενικότητας των δικών σου λεγομένων.

Δεν θα την ονόμαζα ως την μεγαλύετρη επιχειρηματική κίνηση. Άσε να δούμε και το τελικό καθεστώς της αγοράς τους.
Το ότι είναι σημαντικό γεγονός...ναι είναι.

Μεγάλη επιχειρηματική κίνηση θα ήταν εάν δεν συνοδευτόταν από μία σχετική "μιζέρια" στα λόγια όλων των υπευθύνων της εταιρίας.
Οι μεγάλες εταιρίες, (άσχετα του όγκου δράσης τους), διακατέχονται από εκείνο το αίσθημα ανωτερότητας που τους προσδίδει η συνεκτικότητα στην εταιρική τους κουλτούρα. Και κάτι τέτοιο η Aegean δεν το έχει. Όταν το αποκτήσει, θα μπορεί να προβαίνει σε μεγάλες επιχειρηματικές κινήσεις. Συνεργασίες τύπου LH δεν είναι ούτε η αρχή ούτε το τέλος για μία σοβαρή αεροπορική εταιρία. Γιατί και από το παρελθόν μου έρχονται παρόμοια μεγαλειώση παραδείγματα ελληνικής εταιρίας. προσοχή όμως, γιατλι και οι μύθοι έχουν ένα τέλος.
 
Re: Aegean εποχή Airbus : Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση

antonis_athens":2vov02su said:
... Βαρέθηκα να μπαίνω στα Μπόινγκ του '80 ή σε άλλα νοικιασμένα της Ολυμπιακης !!! Κακά τα ψέματα ...

Ενημερωτικά, από τα 14 Β737 (SX-) των ΟΑ το παλιότερο είναι του 1990, ενώ τα SX-BGH και SX-BGX της Aegean είναι του 1988 και 1989 αντίστοιχα. :roll:
 
antonis_athens":2wfsu5wu said:
Όπως και να το δούμε πάντως , ένας καινούριος στόλος και μια αεροπορική υπερδύναμη θα ήταν καλό να ξαναδούμε στην Ελλάδα...
Δε νομίζω -και δεν έχει φανεί κάτι τέτοιο ως τώρα άλλωστε- ότι η Aegean θέλει να γίνει "αεροπορική υπερδύναμη". Μια περιφερειακή εταιρία είναι (και αυτό μάλλον σκοπεύει να παραμείνει), η οποία πλέον τροφοδοτεί το τεράστιο δίκτυο της Lufthansa. Άλλωστε, μια σημαντική παραγγελία αεροσκαφών δε σηματοδοτεί από μόνη της μια τόσο μεγάλη αλλαγή. Άσε που με τα αρκετά γηρασμένα 737 της, τα νέα αεροσκάφη της ήταν ούτως ή άλλως απαραίτητα.

Εκτός, βέβαια, αν με τον όρο "αεροπορική υπερδύναμη" εννοείς την έλευση της LH στην Ελλάδα μέσα από μια ενδεχόμενη πολύ στενή συνεργασία Α3-LH στα πρότυπα της αντίστοιχης LH-Austrian ή LH-Swiss. Τα μεγέθη, όμως, είναι τόσο διαφορετικά, που νομίζω ότι η Α3 θα αρκεστεί στο ρόλο του τροφοδότη της LH σε κάθε περίπτωση.
 
Ετσι οπως ειναι τα πραγματα με την/τις ΟΑ, εχουμε αρχισει να χαιρομαστε για τα αυτονοητα. Αυτονοητα, οπως να παραγγειλει μια εταιρεια νεα αεροπλανα για να αντικαταστησει τα σαραβαλα (και νοικιαρικα) που ηδη εχει... Aν δεν το εκανε, η ιδια θα βρισκοταν σε δυσκολη θεση. Στην τελικη, και η Ural Airlines προσφατα ενεταξε Α320 (για να αντικαταστησει κατι Tupolev 20ετιας). Δεν ειναι κ τιποτα φοβερο.
Σιγα την επιχειρηματικη κινηση. Δεν παρηγγειλε και 340-500 για να πεταει non-stop Sydney...

:?
 
edo na episimano oti i "megali" Lufthansa ehei akoma"gerasmena" 737-300 tou 1986. aufto giati den enohli kanenan arage ??

Ενώ παράλληλα η Ελληνική αεροπορική δύναμη θα γίνει η βάση της Ευρώπης με την Βαλκανική , δεδομένης της επέκτασης της συνεργασίας με την Lufthansa.

diladi i epibates tis LH pou petane gia Sofia kai Beligradi tha petane meso Athinas ?? :lol:

gia rota stin Austrian poso agapane tin LH. Prin merikes ebdomades akouga oti thelan na alaskoun tin simahia gia na glitosoun apo ta plokamia tis LH.

Βαρέθηκα να μπαίνω στα Μπόινγκ του '80 ή σε άλλα νοικιασμένα της Ολυμπιακης !!! Κακά τα ψέματα ...

oi perisoteroi se auto to forum (kai ego bebeos ) tha dinan to teleutaio tous sobrako gia na petasksoun me ena Boeing tou 80. Den katalaba: ta enikiasmena tis Aegean kalytera einai ??
 
Εγω προσωπικα πιστευω οτι το θεμα τεθηκε ΠΟΛΥ νωρις! Γιατι το εαν η κινηση της εταιρειας, οπως και η επιλογη του τυπου επιτυχημενη, αυτο θα το δειξει ο χρονος ΜΕΤΑ την παραλαβη των αεροσκαφων! Κατα το 2008 μπορουμε να κανουμε κουβεντα αν η Α3 ατυχησε η οχι! Τωρα ειναι πολυ νωρις, γιαυτο δεν προκειται να συμμετασχω και στο poll!!!!
 
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα για να κρίνουμε. Κατά τ'άλλα δεν είναι καμιά κουλή κίνηση. Π.χ. να αγόραζε 3 787 με σκοπό να χτυπήσει την Ολυμπιακή στο ATH-JFK.

Και επίσης θα συμφωνήσω 100000% με αυτόν που είπε ότι η Aegean δεν πρόκειται να γίνει ποτέ τίποτε παραπάνω από ένας (καλός) regional partner της Lufthansa. Γι'αυτό μη χαίρεστε μερικοί ότι θα δείτε widies της A3 στο άμεσο μέλλον να κάνουν μακρινές πτήσεις. Κρίμα πάντως, εγώ θα γούσταρα να υπήρχαν 2-3 ελληνικές εταιρείες που να πετούσαν υπερατλαντικά. Αλλά τι λέμε. Εδώ η ΟΑ τα περιορίζει...
 
1. ναι είναι η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση των τελευταίων ετών στην ελληνική αεροπορική αγορά. ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ.

2. ναι είναι κάτι που κανονικά δεν θα έπρεπε να θεωρείται μεγάλη είδηση, αλλά, να που για τον ελληνικό μικρόκοσμο είναι.

3. δεν θα γίνει πανβαλκανική δύναμη.
άλλωστε η LH έχει για αυτό άλλα star alliance regional members. κάτι σε Adria και Croatia λέμε τώρα...
 
Συμφωνώ γενικότερα με τα λεγόμενα των προλαλησάντων. Επίσης ας μη βιαστεί κάποιος να μας πει αντι-ετζιανικούς αλλά δυστυχώς δε μπορούμε να δεχόμαστε άκριτα τις απόψεις που η εταιρεία πολύ εύστοχα (μάρκετινγκ μάλλον λέγεται) περνάει στον κόσμο (από τις διακηρύξεις για αεροσκάφη "τζετ" μέχρι το τελευταίο για τη μεγαλύτερη αεροπορική επένδυση...).

Σίγουρα κρίνεται ιδιαίτερα θετικά το γεγονός ότι δεν προχωρά σε leasing και άλλων 737 που είτε είναι αρκετά παλιά είτε έχουν αλλάξει 30 χέρια αλλά επιλέγει νέα αεροσκάφη.

Απο κει και πέρα αναμένουμε με ενδιαφέρον το μέλλον...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top