Aegean εποχή Airbus : Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση ;

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Aegean εποχή Airbus : Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση ;

  • Ναι είναι

    Votes: 0 0,0%
  • Οχι δεν είναι

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μου φενεται απιστευτα παραλογο να θεωρουμε υποτιμητικο το οτι η Α3 ειναι μια οπως λεγεται απο καποια μελη περιφεριακη εταιρια.
Ζουμε στην Ευρωπη η οποια μετα την αμερικανικη αγορα κατεστησε τις περιφεριακες εταιριες,τις τσαρτερ και φυσικα τις εταιριες χαμηλου κοστους.
Αυτο το μονελο ειναι και οι συγχρονες τασεις στην Ευρωπη οπου υπαρχουν αγορες ολων των επιπεδων και κυριως προορισμοι παρα πολλοι για το μεγεθος αυτης της Ηπειρου.
Σημερα υπερδυναμη στις αερομεταφορες δεν εννοουμε αυτο που θεωρουσαμε στη δεκαετια του 80,οπου τα 747 για παραδειγμα ειχαν πολυ σπουδαιο ρολο.
Σημερα υπερδυναμεις στο χωρο ανετα λεγονται εταιριες οπως η Ryanair και Easyjet,oπου δραστηριοπιουνται στον ευρωπαικο χωρο.
Δεν υπαρχει κανενας λογος να γινει καποια ελληνικη εταιρια οπως η Α3 Emirates.Gulf air κ.α.
Εαν ενισχυθει στην αναπτυσσομενη αγορα της ανατολικης Ευρωπης και ενισχυσει την παρουσια της στις ηδη υπαρχουσες αγορες της Γερμανιας,Ιταλιας και στη Θεσσαλονικη θα ανεβει παρα πολυ επιχειρησιακα.
Τα 320 ειναι η καλυτερη επιλογη και μακαρι μελλοντικα να επεκτεινει την αγορα ειτε σε αλλα μοντελα της Airbus,ειτε σε regional jets.
 
Ο χρονος θα δειξει. Κατσε να ερθουν πρωτα... :roll:
Αν ομως ερθουν τοτε σαφως και ειναι η μεγαλυτερη αεροπορικη επιχειρηματικη κινηση στην Ελλαδα, απο τοτε που η ΟΑ πηρε τα 4 Α340. Καλως ή κακως, απο τοτε εχουμε να δουμε κινηση τετοιου μεγεθους (χωρις να θελω να υποβαθμισω τις Hellas Jet, Axon κλπ).
 
Avior":13vkgxps said:
η Aegean παρήγγειλε 12 Α320


Ψιτ, αμα βαλεις και τα απο την ILFC , συν τις option ex Airbus, ερχομαστε στα 23! ;ο) (αλλα μην το πεις πουθενα και το μυριστει ο... Χαρδαβελας! :twisted: :twisted: :twisted: )


ΥΓ: Τα καθισματα θα ειναι της RECARO!!!
 
jetflight":3i05k77d said:
Μου φενεται απιστευτα παραλογο να θεωρουμε υποτιμητικο το οτι η Α3 ειναι μια οπως λεγεται απο καποια μελη περιφεριακη εταιρια.
Προσωπικά, πάντως, δεν έγραψα το "περιφερειακή εταιρία" με υποτιμητικό τόνο. Κάθε άλλο.

Όσο για τον όρο μεγαθήρια, νομίζω ότι στον ευρωπαϊκό χώρο αναφερόμαστε σε Lufthansa, BA, Air France και τις μεγάλες low-cost. Γύρω από αυτές λίγο πολύ σχηματίζονται οι μεγάλοι πόλοι στην Ευρώπη.
 
Δεν πήρε η ΟΑ τα Α340. Ο Έλληνας φορολογούμενος τα πήρε, και ακόμα τα πληρώνει. Έτσι τζάμπα μάγκας με τα λεφτά του κ. Μήτσου γίνομαι κι εγώ....
 
makedonas":1rqn8asb said:
Τα καθισματα θα ειναι της RECARO!!!

Αμα ειναι παλι στις 29 ιντσες, δεν πα να ειναι και Δια Χειρος Βαραγκη...
 
george_a":29ky16si said:
Δεν πήρε η ΟΑ τα Α340. Ο Έλληνας φορολογούμενος τα πήρε, και ακόμα τα πληρώνει. Έτσι τζάμπα μάγκας με τα λεφτά του κ. Μήτσου γίνομαι κι εγώ....
Ε τοτε, τα Airbus της A3 τοτε ειναι οντως η μεγαλυτερη επιχειρηματικη κινηση στην ελληνικη αεροπορια απο το 1974 (οταν η ΟΑ ηταν ακομα ιδιωτικη) :wink:
 
Χαίρομαι που το θέμα μου έγινε η αφορμή μιας καλής συζήτησης.. :D :D

Μόνο που ενίσταμαι σε κάποια πράγματα .. Είμαστε στην Ελλάδα και απορώ γιατί στο site μας το ξεχνάμαι αυτό... (Και εγώ θα 'θελα να ζω στο Ντουμπάι αλλά δεν είμαι... :roll: )

Με τους ρυθμούς ανάπτυξης της Ελλάδας , συνεχίζω να θεωρώ την κίνηση Aegean μια από τις σημαντικότερες επενδυτικές κινήσεις της χώρας ...
Όταν το 1997-98 (δε θυμάμαι καλά) η Ολυμπιακή απέκτησε τα δύο πρώτα 717 , όλες οι τηλεοράσεις μιλούσαν για ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ!!
(ϊσως να αναφέρονταν στο πώς κατάφερε η εταιρεία να αγοράει αεροσκάφη!!! :twisted: :twisted: )

Κακά τα ψέμματα Α) δεν δύναται να γίνει σύγκριση Aegean ούτε με Emirates , ούτε με Lu , ούτε και με την υπερατλαντική Ολυμπιακή ακόμη-ακόμη. Εξάλλου θα ήταν έκλπηξη αν η εταιρεία αγόραζε A340 για παράδειγμα ... σε ένα ούτως ή άλλως προβληματικό κλάδο των υπερατλαντικών πτήσεων.. (δεν είναι μόνο η Αμερική).
Β) κακώς θεωρούμε υποτιμητικό ότι είναι μια περιφερειακή αεροπορική εταιρεία (η οποία έχει διακριθεί τρεις φορές για αυτό .... 8) ) Στην ιστορία της αεροπορίας στην Ελλάδα είναι η μόνη εταιρεία που έχει δρασκελίσει με επιτυχία το χρόνο ,μετ 'αυτών θεωρώ υπερβολικό να υποτιμούμε αυτή την κίνηση.
Γ) Όλοι από κάπου ξεκινάνε ... δεν έχουν όλες οι εταιρείες από πίσω τους πετρέλαια (βλ. Εμιράτα) για να πάρουν κατευθείαν ή σε κάποιο χρόνο καινούρια αεροσκάφη !!! Εκτός και αν το leasing χρησιμοποιείται μόνο εν Ελλάδι ... (τότε εγώ ζω μόνιμα στο Μπακλαντές,καλύτερα θα ΄ταν!)
Δ) Νομίζω πως η μεγάλη στροφή του κόσμου στην Aegean (για διάφορους λόγους , όπως η αποσύνθεση της κρατικής ομηρίας) , οδηγεί την εταιρεία σε τέτοιες κινήσεις, που δεν τόλμησαν προγενέστεροι.

ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ μέλει το μέλλον να μας δείξει , προτιμώ όμως να πετώ με όσο το δυνατό καινούρια αεροσκάφη (και στηρίζω αυτή την πρόταση σαν επιβάτης που θέλει να νιώθει ασφάλεια...) , θα ήταν ανόητο αν έλεγα το αντίθετο , ποιός είναι κατά της προόδου;; ΠΑΡΑ με νοικιασμένα που το πλήρωμα δεν είναι καν Έλληνες (μα γιατί θυμάμαι συνεχώς αυτή την αξιοθαύμαστη πτήση με Ολυμπιακή , που το πλήρωμα ήταν Σπανιόλες :wink: :D :D ναι ναι καλές ήταν εμαφανισιακά , αλλά δεν γνώριζαν λέξη Ελληνικά .. Και καλά βρε αδερφέ αν ζητήσω ένα ποτήρι νερό και δεν καταλάβει ... αν λέω αν .. πάμε σε αναγκαστική προσγείωση ή κάτι τέτοιο .. τότε πως θα συννεοηθούμε !! Α !! το βρήκα θα παίξουμε το παιχνίδι όποιος βρεί την μετάφραση ποιό γρήγορα στο λεξικό , σώνεται ... :D ή καλύτερο! για την μεγαλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού της Ολυμπιακής σε τέτοιες πτήσεις (όχι σε όλες , μη μας πουν και κακόβουλους) θα πρότεινα να ζητά η εταιρεία ένα πιστοποιητικό Lower πριν την επιβίβαση από την γιαγιά και τον παππού που πετούν για Αλεξανδρούπολη. :P :P :P :P ))
 
antonis_athens":1hq47a7h said:
Δ) Νομίζω πως η μεγάλη στροφή του κόσμου στην Aegean (για διάφορους λόγους , όπως η αποσύνθεση της κρατικής ομηρίας) , οδηγεί την εταιρεία σε τέτοιες κινήσεις, που δεν τόλμησαν προγενέστεροι.

Ομολογώ ότι θα με ενδιέφερε να δω τα σχετικά μεγέθη αυτής της μεγάλης στροφής, γιατί η μέχρι τώρα εμπειρία μου στις πωλήσεις δίνει άλλα αποτελέσματα.
 
καλό θα ήταν να γνωρίζουμε τι γνωρίζεις.

Γιατί στον αντικειμενικό παρατηρητή φαίνεται ότι όπου πετά η Aegean κατακτά σημαντικό μερίδιο αγοράς, σε σχέση με την ΟΑ, ακόμα κι αν υπάρχει τρίτος (π.χ. γραμμή Λάρνακας).

Στους ταξιδιωτικούς πράκτορες μπορεί να μην αρέσει αυτό, -ίσως λόγω μειωμένου comission, e-ticket, κλπ κλπ. [Είχα μια εμπειρία όπου ο πράκτορας με πίεζε να πάρω ΟΑ με αν και ήταν 100€ παραπάνω το εισητήριο. Η δικαιολογία του ήταν ότι το ...φαί στο αεροπλάνο ήταν καλύτερο.] Στους επιβάτες όμως, αρέσει.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top