Aegean Lounge

  • Thread starter Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Live report..... Με κουπόνι από αναβάθμιση σε silver φάγαμε πόρτα στην Goldair. Το lounge της Λούφτη με 20 άτομα ουρά....
 
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι το lounge αναβαθμίζεται αλλά δεν επεκτείνεται, ενώ ο αριθμός των επιβατών που το χρησιμοποιούν έχει αυξηθεί δραματικά.
 
  • Like
Reactions: SGM
Γιατί δεν φτιάχνει ένα mirror το αεροδρόμιο του south wing και να ονομαστεί σε north wing Έτσι ώστε να γίνει σχεδόν το ίδιο lounge που βρίσκεται για εκτός schengen με κάποιες μικρές αισθητικές αλλαγές εσωτερικά που θα βοηθήσει και στην επέκταση του χώρου.
 
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι το lounge αναβαθμίζεται αλλά δεν επεκτείνεται, ενώ ο αριθμός των επιβατών που το χρησιμοποιούν έχει αυξηθεί δραματικά.
Όσο γι' αυτό, μην ανησυχείς. Η γκρίνια των ξένων «συμμάχων» που πριν από λίγα χρόνια παραπονούνταν για τα «χρυσά» μέλη της Α3, που γέμιζαν τα lounges σε όλον τον κόσμο, έγινε ενδημική. Το '"revamping" του Μ&Β που έγινε τότε, ξεσκαρτάρισε αρκετά μέλη, που διατηρούσαν τη χρυσή κάρτα με μία πτήση ανά 36 μήνες. Φαίνεται πως μόλις λήξει η ευνοϊκή περίοδος διατήρησης βαθμίδας λόγω covid, θα αλλάξουν πολλά. Είναι μεγάλη δυσαρέσκεια και το αρνητικό feedback εκ μέρους των επιβατών για ένα lounge που θυμίζει περισσότερο σαρδελοκούτι παρά premium αίθουσα αναμονής και κάνει το χώρο της B19 να μοιάζει με όαση ευρυχωρίας και άνεσης.
 
Μήπως το feedback είναι των αχαριστων ευεργετηθεντων; θου κύριε :mrgreen:
Ο κύριος πρέσβης κακομαθε πολυ κόσμο με τα gold status :)
 
τα «χρυσά» μέλη της Α3, που γέμιζαν τα lounges σε όλον τον κόσμο
Τις προάλλες το lounge LaValette της Μάλτας, όπου μάλιστα δεν μπορείς να έχεις συνοδό (guest), ήταν γεμάτο Έλληνες που έφευγαν με το βραδυνό Airbus της Aegean. Σχεδόν όλοι σε ηλικίες 30-40, που εργάζονται στην Μάλτα.
 
Το πρόβλημα με το overcrowding στα lounges δεν είναι μόνο της Α3, υπάρχει και αλλού στον κόσμο είτε λόγω της χαλάρωσης μέτρων διατήρησης της βαθμίδας (βλ. COVID) σε συνδυασμό με την πρόσφατη αύξηση της επιβατικής κίνησης, είτε λόγω του ότι αρκετοί επιβάτες πλέον προτιμούν "premium". Άμα βάλεις δε και την κατάσταση με τις πιστωτικές από Αμερική, ε, είτε είναι εταιρικό lounge είτε airport lounge γίνεται ο χαμός. Μένει να δούμε αν η εκτόνωση θα γίνει φυσικά (κρίση έχουμε/έρχεται) ή θα επιδιωχθεί με αλλαγές στα απαιτούμενα όρια κλπ
 
Φαίνεται πως μόλις λήξει η ευνοϊκή περίοδος διατήρησης βαθμίδας λόγω covid, θα αλλάξουν πολλά.
Αυτό δεν έχει ληξει; για την διατήρηση μου είχε βγάλει καπου 12000 και όχι 9000
 
Top