Aegean Lounge

  • Thread starter Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είχα και μια συνάδελφο Silver που μας άφησαν.... χαριστικά λέει να μπει γιατί και στο διπλανό της Goldair ήταν φισκα( Τι χαζομάρα αφού εγώ ως gold δικαιούμαι και guest)
Αυτό συμβαίνει εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, όταν παρατηρήθηκε «αύξηση της επιβατικής κίνησης» (μετάφραση: αύξηση λειτουργικών εξόδων = μείωση καθαρού κέρδους) και αποφασίστηκε εν μια νυχτή (αφού φυσικά εξέτασαν όλα τα υπόλοιπα ενδεχόμενα) να καταργήσουν το προνόμιο των gold του plus 1 και ως αποζημίωση πιστώνουν τον λογαριασμό με το τεράστιο ποσό των 250 μιλίων για πτήσεις εσωτερικού και 500 για πτήσεις εξωτερικού. Ταξιδεύαμε πέρσι 4 άτομα (3 gold και 1 silver) με 3 ώρες ανταπόκριση στην Αθήνα και φάγαμε πόρτα. Αυτή ήταν και η μοναδική φορά που με επηρέασε αυτή η αλλαγή, παρ όλα αυτά δεν μπορώ να μην σχολιάσω πόσο κακό είναι αυτό το downgrade. Είναι λες και αγοράζω μετοχές σε μια εταιρεία αλλά η εταιρεία αποφασίζει να δώσει ένα ποσοστό του μερίσματος μου σε επενδυτές άλλων εταιρειών. Δεν είναι καθόλου λογικό να περιορίζεται η πρόσβαση σε πελάτες της δικής τους εταιρείας και να επιτρέπεται σε πελάτες άλλων εταιρειών. Πριν 2-3 χρόνια στεκόμουν στην είσοδο και μπροστά μου ήταν μια τετραμελής οικογένεια ασιατικής καταγωγής και μόνο ο μπαμπάς ήταν gold στην Air China αλλά μπήκαν και οι 4, επειδή gold plus companion plus children. Και δεν ταξίδευαν business class. Πριν 10-15 χρόνια μπορούσες να πάρεις συνοδό που ταξίδευε με οποιαδήποτε πτήση της Star Alliance, μετά το άλλαξαν σε «επιβάτης στην ίδια πτήση», τώρα σε πούλο, λογικά σε καμία 10ρια χρόνια θα επιτρέπεται η είσοδος σε gold μόνο όταν ταξιδεύουν business class. Και δεν με ενδιαφέρει η σύγκριση ποιότητας των δύο lounges. Σαφέστατα το lounge της Aegean είναι κλάσεις ανώτερο από της Goldair. Δεν πρόκειται να αγοράσω ούτε το ένα ούτε το άλλο. Και για τα 60 λεπτά που θα ξοδέψω σε αυτό το χώρο, δεν με ενοχλεί καθόλου. Αυτό που με ενοχλεί είναι η κοροϊδία.
Υπάρχει ένα μέλος αλλοδαπού φόρουμ, που μετά από πολλά χρόνια gold αποφάσισε να παρατήσει το status του, λόγω αυτής της κοροϊδίας που αυξάνεται με γεωμετρικό ρυθμό. Και αν οι φήμες περί αλλαγής του προγράμματος και αποκοπής κι άλλων προνομίων επιβεβαιωθούν, θα είμαι ο επόμενος που θα ακολουθήσει.
 
Αυτό που ίσως βελτιώσει την κατάσταση είναι να λειτουργήσει ένα Star Alliance branded lounge ώστε όσοι είναι από άλλες εταιρίες να μην μπουκάρουν στο lounge της Aegean.

Δεν ξέρω αν βάση συμφωνίας θα μπορούσε να το διαχειριστεί η Aegean ή πρέπει να πάει κατευθείαν στην Star Alliance αλλά το να πετάς έξω τους πελάτες σου για να βάλεις μέσα πελάτες της United ή της Air China μου κάνει λίγο παράλογο. Ίσως έτσι το lounge της Lufthansa δεν ήταν απαρατήρητο και απελευθέρωνε λίγο χώρο.

Βέβαια καλά όλα αυτά αλλά που θα χωρέσουν :rolleyes:
 
Γενικά όπου μπλέκεται η star alliance θα συμβούν περίεργα πράγματα λόγω συμβατικών υποχρεώσεων. Το ίδιο συμβαίνει πχ και στις ΗΠΑ αν δεν κανω λαθος όπου οι status holders της UA δεν έχουν προσβαση στα lounges αν πετάνε εσωτερικό αλλα οι star gold αλλων εταιριών έχουν για τις ιδιες πτησεις επειδή έτσι οφείλει ως μελος της συμμαχίας.

Σε κάθε περίπτωση ο λόγος πίσω από αυτό είναι η έλλειψη χώρου και τίποτα άλλο, μιας και στην έξτρα δεν υπάρχουν αυτοί οι περιορισμοί (πλάκα θα έχει όταν η Κύπρος μπει στη Σένγκεν :p)
 
Παρ' όλο που δόθηκαν σχετικές υποσχέσεις από τον Πρόεδρο της Κύπρου, όπως είναι η κατάσταση η Κύπρος είναι απίθανο να ενταχθεί στην Schengen γιατί η πράσινη γραμμή είναι πρακτικά αφύλακτη από την πλευρά της Κυπριακής Δημοκρατίας.
 
Η Star (και όλες οι συμμαχίες) ανοίγουν alliance branded lounges, όπου πετούν πολλές εταιρίες-μέλη και που δεν υπάρχει αερομεταφορέας βάσης (π.χ. AMS, CDG, FCO στην Ευρώπη). Οπότε δύσκολο έως αδύνατο να γίνει κάτι τέτοιο στην Αθήνα. Ήτοι, θα πρέπει να στριμωχνείτε για να φάτε μιλφέιγ του Κωνσταντινίδη στο lounge, που ομολογουμένως είναι πολύ γευστικό. Και θα πρέπει να το φάτε μόνοι σας, διότι με guest θα σας στέλνουν στη Goldair.
 
Το ίδιο συμβαίνει πχ και στις ΗΠΑ αν δεν κανω λαθος όπου οι status holders της UA δεν έχουν προσβαση στα lounges αν πετάνε εσωτερικό
Αυτό είχα σκεφτεί στην αρχή μόλις έγινε αυτή η τροποποίηση αλλά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τα μεγέθη της United και της Aegean (αν και best regional carrier in Europe forever ). Θα μπορούσαν τουλάχιστον να επιτρέπουν την είσοδο στους silver και σε companions σε ώρες μη αιχμής (όπως ήταν και στη δική μας περίπτωση). Ή πολύ απλά να στέλνουν τους υπόλοιπους Star Gold επιβάτες (που δεν ταξιδεύουν με Aegean) στα άλλα δύο lounges. Το silver status για τους επιβάτες με βάση την Αθήνα θεωρώ είναι πλέον άχρηστο (πέρα από τα vouchers για fast track), αφού ούτε lounge access έχουν στο intra Schengen (της Α3) και η διαθεσιμότητα για αναβάθμιση με κουπόνι είναι πιο απίθανη και από το 5άρι του Τζόκερ.
Παρ' όλο που δόθηκαν σχετικές υποσχέσεις από τον Πρόεδρο της Κύπρου, όπως είναι η κατάσταση η Κύπρος είναι απίθανο να ενταχθεί στην Schengen γιατί η πράσινη γραμμή είναι πρακτικά αφύλακτη από την πλευρά της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Συμφωνώ, όμως και το 1995 η ιδέα ένταξης της Κύπρου στην ΕΕ φάνταζε απίθανη. Οπότε οψόμεθα.
 
Η Star (και όλες οι συμμαχίες) ανοίγουν alliance branded lounges, όπου πετούν πολλές εταιρίες-μέλη και που δεν υπάρχει αερομεταφορέας βάσης (π.χ. AMS, CDG, FCO στην Ευρώπη). .....

Στο FCO δεν άλλαξε ακόμα αυτό μετά την ένταξη της ΙΤΑ??
 
Η ITA δεν είναι ακόμα Star, απλά έχει φύγει από τη SkyTeam, αρχές του 26 θα μπει
 
Έχεις πληρώσει Business και βλέπεις το intra της Aegean; Απογοήτευση.
Έχεις πληρώσει light, αλλά λόγω Gold έχεις πρόσβαση; Aegean....Πολιτισμός.
Από μια άλλη οπτική γωνία αν θέλετε....
 
Top