Aegean: Neo ή MAX

Μήπως συνοδευτεί επιτέλους και με ένα ανανεωμένο livery.
 
Και εγώ θεωρώ το ότι το 30 αεροσκάφη είναι μούφα. Έχεις καιρό δηλώσει ότι πας για 50 αεροσκάφη, η μετοχή σου ανεβαίνει συνέχεια το τελευταίο καιρό μόνο στην υποψία νέου επενδυτή, καθυστερείς 6 μήνες τη παραγγελία...αν τη κόψεις και στη μέση τη μήνυμα δίνεις στην αγορά ?
 
Ας ελπίσουμε οτι εκτός απο νέο livery, θα δούμε νέα διαρρύθμιση καμπίνας με νέα καθίσματα με παροχή ife ( καιρός ειναι), καθώς και διαφοροποίηση της business class.
 
kelesisk":2z772ejq said:
διαφοροποίηση της business class.

Αυτό μόνο κάτι Τούρκικες και Αραβικές το έχουν σε μεσαία αεροσκάφη και οι μισές πτήσεις της Α3 δεν προσφέρουν καν business.
 
Οσο αναφορά τα λεγόμενα γιά 30 αεροσκάφη θεωρώ πως θα είναι το πιό πιθανό νούμερο και συνάμα να υπάρχει και οψιόν γιά 20-30 αεροσκάφη ακόμη. Οπότε και την τιμή κλειδώνει και μπορεί μα αποφασίσει γιά το ακριβές νούμερο αργότερα.
 
Το θεωρώ μια εκδοχή αλλά είναι δυνατόν τα option να επηρέασουν την τελική τιμή ανα αεροσκάφος; Υποχρεούται η οποιαδήποτε εταιρεία βάση συμβολαίου να ασκήσει το δικαίωμα απόκτησης; Δεν γνωρίζω πως λειτουργεί το option.
 
Εδώ και μερικά λεπτά έχει ξεκινήσει η συνέντευξη τύπου, η οποία προβάλλεται και μέσω live streaming στο air news στο Facebook

( 20 A320neo, 10 A321neo ) + 12 option
 
Από το ypodomes

Θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα μας, μειώνει τα κόστη μας και θα μπορούμε να πετάξουμε σε πιο μακρινούς προορισμούς

...όπως Ινδία;

Ο βασικός τρόπος χρηματοδότησης της παραγγελίας των νέων αεροσκαφών δεν θα είναι μέσω δανεισμού (debt transaction), αλλά μέσω sale & leaseback (πώληση και επαναμίσθωση)
 
Top