Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017
"βαπορίσιο" οχι .... "κρουαζεριοπλισιο" πιο πιθανον
εχω αναλυσει παλαιοτερα πως "δουλευει" το concept με τις αγορες αεροσκαφων και δεν προκειται να το κανω τωρα (οχι ελλειψη σεβασμου τουναντιον απο ελλειψη χρονου)
nsap":1ijpaj3o said:
Μπορείς να μας εξηγήσεις απο που βγάζεις αυτο το συμπέρασμα; Οι οικονομικοί δείκτες το αντίθετο δείχνουν..αν η Αιγαίου δεν ήταν financially viable εταιρεία, δεν θα μπορούσε καν να σκεφτεί ανανέωση στόλου..
με την ιδια λογικη και η air berlin δεν θα επρεπε να κανει οχι ανανεωσεις στολου ουτε καν αγορες (το τελευταιο "δικο της" το πουλησε πριν ενα ή δυο χρονια αν θυμαμαι καλα) αεροσκαφων ειδικα απο τοτε που αγορασε την DBA
υποψην αυτη (αλλα και αλλες προγενεστερες ή μεταγενεστερες) ειναι προσωπικη μου αποψη καθαρα και δεν προκειται για παροχη συμβουλης, συσταση/εων ή ακομα ακομα γνωμη σε σχέση με την αποκτηση, κατοχη ή διαθεση οποιουδηποτε χρηματοοικονομικου προϊοντος συμπεριλαμβανομενων μετοχης/ων εταιριας/ων για τις οποιες εκφερω οπως θα επαναλαβω την καθαρα προσωπικη μου αποψη....... δεν εχω επενδυσει ουτε υπερ (αγορα) ουτε αρνητικα (πωληση) της συγκεκριμενης εταιριας
και προς αποφυγη αλλων "παρεξηγησεων" (για να ειμε εντελως ξεκαθαρος) επισης δεν εχει σχεση με την ασφαλεια των πτησεων της εταιριας (οπως και αν το εννοησει αυτο ο/η οποιοσδηποτε) και εγω εχω πεταξει και θα ξαναπεταξω με την εταιρια
[off topic hint : εκτος θεματος αλλα επειδη αναφερθηκα απο ποτε η air berlin αρχισε να "σορταρετε" οπως λενε στις αγορες.... και τι σχεση εχει αυτο με την DBA?
και με βαση αυτα που ας πουμε οτι "βλεπω" να ειναι σε εξελιξη (εδω και καιρο) ενα τρομερο παιχνιδι "texas holdem" οχι ομως στο ποιος θα "κερδισει" (υπαρχει αδιαφορια αναμεσα στους προδιαγεγραμμενους "νικητες"...αλλα στο ποιος θα εχει στο τελος των "μουτζουρη" ...και ολοι "δουλευουνε" ....πιστευω ....να τον εχει.... συγκεκριμενη εταιρια...
(ας μεταφερθει αν ειναι τοσο "εκτος") ]