Aegean: Neo ή MAX

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
89
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Εμένα μου έκανε εντύπωση η απάντηση της Aegean στο comment ενος τύπου που λέει κάτι για Νεα Υόρκη....που ακούστηκε για 6 wide?
 

kelesisk

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/01/2017
Μηνύματα
49
Likes
47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Έχει ακουστεί το τελευταίο μήνα ότι στη παραγγελία θα περιλαμβάνονται μάλλον και 6 πιθανότατα Α330neo. Για να να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί η φήμη.
 

OA702

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
324
Likes
95
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ASDA
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Κατέληξαν στον τύπο; Γιατί η φήμη έλεγε ότι έπαιζε δυνατά και η Boeing (όχι dreamliner). Eπίσης συζητιόταν να τα πάρουν σε 2 δόσεις, 3+3, αν δεν κάνω λάθος...
 

kelesisk

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/01/2017
Μηνύματα
49
Likes
47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Ας περιμένουμε μέχρι την επίσημη ανακοίνωση η οποία λογικά δεν θα αργήσει και θα τα συζητήσουμε ολα έγκυρα και με όρεξη. Το μόνο σίγουρο ειναι οτι ειναι ευχάριστο να βλέπουμε την εταιρεία να αναπτύσσεται :)
 

OA702

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
324
Likes
95
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ASDA
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Κι αυτά που ήδη συζητάμε έγκυρα είναι αλλά ανεπίσημα. Έτσι για το τσιτ-τσατ... :)

Εύχομαι να τους βγει με τα long haul, βασικά όλοι επιθυμούμε μια ελληνική εταιρεία να πετάει μακρινά και πάλι, αλλά ακόμη κι αν δεν τους βγει ας είναι με τις μικρότερες δυνατές απώλειες και για το γαμώτο ότι το προσπάθησαν...
 

KGP

First-Class-Member
Εγγραφή
30/07/2004
Μηνύματα
780
Likes
40
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

το μονο σιγουρο.....

KGP":3l5fqbxh said:
εγω ειμε σιγουρος οτι για ακομα μια φορα θα τα παρουν...."ακριβα"

οπως εχω ξαναπει... η αιγαιου ειναι...

dead "airline"...walking
 

nsap

Business-Class-Member
Εγγραφή
29/10/2007
Μηνύματα
282
Likes
97
Περιοχή
London
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLC
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Μπορείς να μας εξηγήσεις απο που βγάζεις αυτο το συμπέρασμα; Οι οικονομικοί δείκτες το αντίθετο δείχνουν..αν η Αιγαίου δεν ήταν financially viable εταιρεία, δεν θα μπορούσε καν να σκεφτεί ανανέωση στόλου..
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
611
Likes
713
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

KGP":3tdlbtjx said:
εγω ειμε σιγουρος οτι για ακομα μια φορα θα τα παρουν...."ακριβα"

οπως εχω ξαναπει... η αιγαιου ειναι...

dead "airline"...walking
Το 2017 το Α330ΝΕΟ δεν εχει πουλήσει ούτε μισό φτερό! Πως προκύπτει λοιπόν πως οι δικοί μας θα πάνε στην Τουλούζη να το πληρώσουν βαπορίσιο?
 

KGP

First-Class-Member
Εγγραφή
30/07/2004
Μηνύματα
780
Likes
40
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

"βαπορίσιο" οχι .... "κρουαζεριοπλισιο" πιο πιθανον

εχω αναλυσει παλαιοτερα πως "δουλευει" το concept με τις αγορες αεροσκαφων και δεν προκειται να το κανω τωρα (οχι ελλειψη σεβασμου τουναντιον απο ελλειψη χρονου)

nsap":1ijpaj3o said:
Μπορείς να μας εξηγήσεις απο που βγάζεις αυτο το συμπέρασμα; Οι οικονομικοί δείκτες το αντίθετο δείχνουν..αν η Αιγαίου δεν ήταν financially viable εταιρεία, δεν θα μπορούσε καν να σκεφτεί ανανέωση στόλου..

με την ιδια λογικη και η air berlin δεν θα επρεπε να κανει οχι ανανεωσεις στολου ουτε καν αγορες (το τελευταιο "δικο της" το πουλησε πριν ενα ή δυο χρονια αν θυμαμαι καλα) αεροσκαφων ειδικα απο τοτε που αγορασε την DBA

υποψην αυτη (αλλα και αλλες προγενεστερες ή μεταγενεστερες) ειναι προσωπικη μου αποψη καθαρα και δεν προκειται για παροχη συμβουλης, συσταση/εων ή ακομα ακομα γνωμη σε σχέση με την αποκτηση, κατοχη ή διαθεση οποιουδηποτε χρηματοοικονομικου προϊοντος συμπεριλαμβανομενων μετοχης/ων εταιριας/ων για τις οποιες εκφερω οπως θα επαναλαβω την καθαρα προσωπικη μου αποψη....... δεν εχω επενδυσει ουτε υπερ (αγορα) ουτε αρνητικα (πωληση) της συγκεκριμενης εταιριας

και προς αποφυγη αλλων "παρεξηγησεων" (για να ειμε εντελως ξεκαθαρος) επισης δεν εχει σχεση με την ασφαλεια των πτησεων της εταιριας (οπως και αν το εννοησει αυτο ο/η οποιοσδηποτε) και εγω εχω πεταξει και θα ξαναπεταξω με την εταιρια

[off topic hint : εκτος θεματος αλλα επειδη αναφερθηκα απο ποτε η air berlin αρχισε να "σορταρετε" οπως λενε στις αγορες.... και τι σχεση εχει αυτο με την DBA?

και με βαση αυτα που ας πουμε οτι "βλεπω" να ειναι σε εξελιξη (εδω και καιρο) ενα τρομερο παιχνιδι "texas holdem" οχι ομως στο ποιος θα "κερδισει" (υπαρχει αδιαφορια αναμεσα στους προδιαγεγραμμενους "νικητες"...αλλα στο ποιος θα εχει στο τελος των "μουτζουρη" ...και ολοι "δουλευουνε" ....πιστευω ....να τον εχει.... συγκεκριμενη εταιρια...

(ας μεταφερθει αν ειναι τοσο "εκτος") ]
 

Thanos-K

Economy-Class-Member
Εγγραφή
30/01/2010
Μηνύματα
154
Likes
55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SIA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Φίλε μου KGP η AIR BERLIN ότι έκανε τα τελευταία χρόνια με ανανέωση αεροσκαφών, το έκανε με την βοήθεια του πορτοφολιού της ETIHAD, άρα δεν νομίζω ότι στέκει αυτό το παράδειγμα.
Οσο γιά την AEGEAN ειλικρινά δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς εννοείς και που το στηρίζεις.
 
Top