Aegean: Neo ή MAX

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

aris320":3ax65852 said:
Υπάρχει η πληροφορία στην Wikipedia ότι παρήγγειλαν 3 Airbus A320NEO και υπάρχει και επισυναπτόμενο αρχείο που το επιβεβαιώνει και το παραθέτω:

https://monocle.com/minute/2018/01/10/

Η φράση από το παραπάνω άρθρο "adding 11 new destinations – including Basel, Malaga, Palermo, Turin and Bologna – as well as three new Airbus A320neos" ίσως υποδηλώνει ότι θα τα νοικιάσει. Όχι ότι απαραίτητα έχει κάνει κάποια παραγγελία.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

1. Αν υπήρχε παραγγελία, αυτό θα είχε ήδη ανακοινωθεί. Υπάρχει μια μικρή ...διαφορά ανάμεσα στον φούρνο της γειτονιάς και στην Airbus....

2. Αν είναι να υπάρξει παραγγελία, αυτή προφανώς δεν θα είναι για 3 ΑΦ....

3. Το πιο πιθανό να είναι από leasing company. Και ο μόνος λόγος του να φέρεις ΝΕΟ αυτή τη στιγμή (διαφορετικοί κινητήρες, βασικά), είναι να τα κάνεις test drive.
 
Θέμα λίγων εβδομάδων φαίνεται να είναι πλέον η απόφαση. Απόσπασμα από άρθρο της Flightglobal:


Aegean to make refleeting decision within weeks: chief

Aegean Airlines is poised make a decision between the Boeing 737 Max or Airbus A320neo for its fleet renewal programme, chief executive Dimitris Gerogiannis has signalled.

Speaking at the UK Aviation Club in London today, Gerogiannis said the Greek flag carrier was in "the last mile of the process" and would in the next three to four weeks choose a next-generation narrowbody.
 
Έχω μια απορία μέσα στο άρθρο που παρέθεσε ο dtrach αναφέρει ότι θα χρειαστεί αεροσκάφη για να αναπτυχθεί και σε προορισμούς του εσωτερικού.
Δηλαδή που δεν πετάει στο εσωτερικό;; Εκτός βέβαια της Καστοριάς, Κοζάνης και άλλων δύο προορισμών;;

Συγγνώμη για το off topic.
 
Χάθηκαν στην μετάφραση..το άρθρο του Bloomberg αναφέρει ότι ο αριθμός αεροσκαφών που θα χρειάζεται η Αιγαίου για να καλύψει τις ανάγκες της το 2023 είναι 75 μέσα στα οποία περιλαμβάνονται και ελικοφόρα για τις συνδέσεις εσωτερικού..

https://www.bloomberg.com/news/arti...wing-aegean-air-prepares-5-5-billion-jet-deal
 
Διαβάζοντας την ίδια είδηση στο atwonline, συγκρατώ τα εξής :

:arrow: "...the Aegean CEO would like to see greater competition among the manufacturers. “I wish there was a third, or even a fourth major player,” he said, describing Airbus and Boeing’s current rivals as niche players..."
Δηλαδή η Bombardier με το CS300 ή ακόμη και το CS100 θεωρείται niche player? :rolleyes:

:arrow: "When quizzed on whether Aegean would go long-haul, Gerogiannis said this was unlikely."
Και καλά κάνει προς το παρόν, κατά την άποψή μου.

:arrow: "Under Aegean’s five-year plan to 2023, Gerogiannis is planning to add another 25 destinations out of Athens"
25 νέοι προορισμοί; Τί άλλο έχει μείνει εδώ κοντά;
 
Κοντά έχουν μείνει ελάχιστοι προορισμοί.

Βάλε όμως μερικά A321LR Neo στην εξίσωση και θα βρεις αρκετούς προορισμούς σε ακτίνα 6 με 7 ώρες .

Η Αιγαίου μπορεί να μην θέλει μακρινά δρομολόγια για την ώρα, αλλά μάλλον θα αρχίσει να φλερτάρει με τα μεσαία.

Εδώ είμαστε να το δούμε ... :)
 
Αρκετά κατατοπιστικό δημοσιεύματα από την Καθημερινή:

"Πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι το κυρίαρχο εμπόδιο δεν αποτέλεσε η τιμή του κάθε αεροσκάφους (Airbus 320neo ή Boeing 737 max) αλλά η επιλογή του τύπου κινητήρα. "

"Η αίσθηση της αγοράς είναι ότι η Aegean θα προτιμούσε να μεταπηδήσει στα Boeing, ωστόσο εάν δεν καταφέρει να βρει κοινό τόπο συμφωνίας με την CFM International (που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων για το 737max), τότε θα επιλέξει τη γνώριμη οδό της Τουλούζης."


http://www.kathimerini.gr/947781/articl ... g-h-airbus
 
Καλά είναι τα σχέδια και τα όνειρα. Αν όμως τα βλέπεις ξύπνιος τότε είναι άσχημα. Το χρήμα δεν λέει κανείς που θα βρεθεί. Μήπως από την φούσκα των μετοχών? Κρατάτε μικρό καλάθι.
 
Top