AEGEAN προσωπική εμπειρία

  • Thread starter Thread starter Tsoukakis Ioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Tsoukakis Ioannis

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
06/02/2005
Μηνύματα
14
Likes
0
Καλησπέρα σε όλου και χρόνια πολλά
Θα ήθελα να σας γράψω μια προσωπική εμπειρία σε πτήση εσωτερικού της AEGEAN .

Το περιστατικό έλαβε χώρα την 20 Δεκ. 2008 σε πτήση εσωτερικού της εταιρίας συγκεκριμένα στην πτήση με αριθμό Α3 0306 από Αθήνα προς Ηράκλειο Κρήτης. Στην πτήση αυτή επιβαίνοντες ήμουν εγώ και η εγκυμονούσα σύζυγός μου η οποία κατά την κάθοδο και προσέγγιση του αεροσκάφους στον αερολιμένα Ηρακλείου, αισθάνθηκε έντονους πόνους στο κεφάλι , συνοδευόμενους από ισχυρή ζάλη και μούδιασμα στο κεφάλι.
Αμέσως ενημέρωσα την υπεύθυνη καμπίνας για το συμβάν και την παρακάλεσα να καλέσει τον γιατρό του αεροδρομίου προκειμένου να επιληφθέν του περιστατικού.Προσγειώμενοι στο αεροδρόμιο όντως ο γιατρός περίμενε και επιβιβάστηκε αμέσως στο αεροπλάνο όπου και επιλήφθηκε του περιστατικού.
Οφείλω να σημειώσω ότι η παρουσία της αεροσυνοδούς ήταν συνεχής και έδειξε ενδιαφέρον άξιο συγχαρητηρίων
Θα ήθελα να υπογραμμίσω όμως την αδιαφορία του συγκεκριμένου κυβερνήτη καθώς μετά την προσγείωση δεν έδειξε το στοιχειώδες υπηρεσιακό και ανθρώπινο ενδιαφέρον για το τι συνέβη στον επιβάτη του αεροσκάφους που ήταν υπεύθυνος να μεταφέρει .
Ενώ είχαμε μείνει οι τελευταίοι εναπομείναντες επιβάτες, δεν βγήκε από το θάλαμο διακυβερνήσεως ώστε να μας δώσει, τουλάχιστον την εντύπωση ότι ενδιαφερόταν για τη σωματική ακεραιότητα του επιβάτη που αντιμετώπιζε το πρόβλημα. Η στάση του αυτή με έκανε να νιώσω ότι μετέφερε ζώα και όχι ανθρώπινες ψυχές. Όμως και τα ζώα ακόμα γνωρίζουμε ότι έχουν ψυχή και αξία.
Όπως ήταν φυσικό έστειλα μια επιστολή ενημέρωσεις του περιστατικού στην AEGEAN και μέχρι σήμερα δεν έλαβα καμία απάντηση.

Τα παράπονα είναι καλά γιατί έτσι γινόμαστε καλ'υτεροι. Κai ελπίζω να μην συμβεί σε κανέναν αυτο που συνέβει σε εμένα.

Τα σχόλια δικά σας

Καλή χρονιά σε όλους
 
Re: AEGEAN ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Από τι στιγμή που η αεροσυνοδός ήταν σωστή στη δουλεία της δε νομίζω ότι χρειάζεται παράπονο στην εταιρεία για τη στάση του πιλότου. Σε καμία περίπτωση δε μπορούμε να απαιτούμε από τους άλλους να σκέφτονται όπως εμείς. Να χαίρεσαι που η αεροσυνοδός ήταν σωστή!
 
Re: AEGEAN ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Ελπίζω κατ΄ αρχήν να είναι καλά η γυναίκα σου και η εγκυμοσύνη να εξελιχτεί ομαλά. :great:

Ίσως η στάση του κυβερνήτη να αφήνει μια μη θετική εικόνα στον επιβάτη, αλλά πιστεύω ότι από την στιγμή που η αεροσυνοδός χειρίστηκε τόσο σωστά και καλά το όλο θέμα δεν ήταν και αναγκαία η παρουσία του κυβερνήτη. Στο κάτω-κάτω ο κυβερνήτης δεν είναι υπεύθυνος για τέτοιου είδους επαφές με τον επιβάτη, αλλά να σε μεταφέρει με ασφάλεια από το μέρος Α στο μέρος Β. Από ανθρώπινης άποψης θα ήταν θετικό να φανεί ο κυβερνήτης. Αλλά θα άλλαζε η κατάσταση της γυναίκας σου; Ή θα έλυνε το θέμα καλύτερα; Ας μην μπερδεύουμε το ανθρώπινο με το επαγγελματικό.
Tsoukakis Ioannis":2vee0bnm said:
Όπως ήταν φυσικό έστειλα μια επιστολή ενημέρωσεις του περιστατικού στην AEGEAN και μέχρι σήμερα δεν έλαβα καμία απάντηση.
Μα αφού το περιστατικό συνέβη στις 20/12! Ακόμη και την ίδια μέρα να έστειλες την επιστολή σου, αυτή ίσως να μην έχει φτάσει ακόμη στην Aegean και στο αρμόδιο τμήμα. Αν μετά από 2-4 βδομάδες δεν λάβεις κάποια απάντηση, τότε έχεις το δίκιο με το μέρος σου.
 
Μπορεί ο κυβερνήτης να μήν ήταν αρμόδιος νά φροντίση την επιβάτιδα,ωστόσο ήταν ενήμερος γιά το συμβάν,αφού μερίμνησε ώστε να κληθή ο γιατρός τού αεροδρομίου νά περιμένη την άφιξη τού αεροπλάνου.Οπότε είναι λογικό νά υποθέση κανείς οτι θά έπρεπε έστω να βγή γιά δύο λεπτά από το κόκπιτ καί να ρίξη μιά ματιά νά δή άν όλα βαίνουν καλώς μέ το περιστατικό ώστε νά δώση στούς συγκεκριμένους επιβάτες την εντύπωση οτι έχει τον έλεγχο τών όσων συμβαίνουν στο αεροπλάνο που είναι υπό την διακυβέρνησή του.

Από την άλλη πλευρά όμως,μήν ξεχνάμε οτι εκείνη την ώρα προφανώς προετοίμαζε την πτήση επιστροφής πρός Αθήνα καί καθώς τά χρονικά περιθώρια πίεζαν,δέν διακινδύνευε να διακόψη/καθυστερήση κάποια διαδικασία που αργότερα πιθανώς να τού δημιουργούσε προβλήματα.Δέν είναι λοιπόν από αδιαφορία που δέν βγήκε από το κόκπιτ.

Αλλωστε,υπεύθυνη γιά τό well-being τών επιβατών ήταν η αεροσυνοδός,η οποία καί ενήργησε όπως έπρεπε.
 
Κατά την γνώμη μου ο Κ1 έπρεπε να είναι ο πρώτος που έπρεπε να βγεί να δει τι συμβαίνει σε μια επιβάτις του αεροσκάφους που κυβερνά. Υπάρχουν και άγραφοι κανόνες σε αυτή την ζωή. Βγαίνοντας έξω θα έδειχνε το ενδαφέρον του για τους επιβάτες και την επαγγελματικότητά του. Τώρα αυτά με τους χρόνους είναι πταίσματα. 2 λεπτά να βγεί να περπατήσει 4 μέτρα δεν νομίζω οτι θα καθηστερούσε την οργάνωση και διεκπεραίωση του flight plan του. Μπράβο στην συνοδό της Αιγαίου που έδειξε το απαιτούμενο ενδιαφέρον. Άλλωστε θα ήταν απάνθρωπο να φερθεί διαφορετικά.

ΥΓ. Δεν θέλω να φανταστώ τις απόψεις μερικών εαν είχε συμβεί έστω και αυτό το μικρό ευτυχώς βέβαια γεγονός σε άλλη εταιρία.
 
Δηλαδη, φιλε Tsoukakis Ioannis, θα εκανες ενα γραμμα στην Α3 που λιγο πολυ θα ελεγε τα εξης:

"Γεια σας, προχτες πετουσα με την 306 και λιγο πριν την προσγειωση η γυναικα μου αισθανθηκε αδιαθεσια. Το θεμα αντιμετωπιστηκε αψογα απο το πληρωμα καμπινας, μας παρειχαν ο,τι χρειαστηκαμε εν πτησει, μετα την προσγειωση ο γιατρος ηταν σε χρονο μηδεν στο αεροπλανο, το πλήρωμα καμπινας ηταν συνεχως απο επανω μας, και τελικα τελος καλο ολα καλα.
Ομως, καταγγελω οτι ο Κ1 δεν εμφανιστηκε ποτε να δειξει ενδιαφερον, οποτε και εχω αποκομισει την χειροτερη εντυπωση για την εταιρεια σας! "

Αν ημουν η Α3 ειτε δεν θα εμπαινα στον κοπο να απαντησω, ειτε θα απαντουσα "αφου ολα πηγαν καλα και ειχες την αντιμεετωπιση που επρεπε απο την καμπινα, τον Κ1 τι τον θελεις?" Επισης, αν ημουν ο συγκεκριμενος Κ1 και ειχα λαβει την ενημερωση απο την προϊσταμενη μου οτι ολα ειναι καλα,και οτι η επιβατις εχει την φροντιδα που χρειαζεται και αξιζει, τοτε ΟΧΙ, δεν θα εβαζα αλλον εναν νταλκα στο κεφαλι μου.

Χρονια πολλα, και ευχομαι τα ξεμπερδεματα να ηταν/ειναι καλα!

YΓ: Tarig αγαπητε μου, αν ειχε συμβει αυτο "σε αλλη εταιρεια", οι "γνωμες μερικων" θα ηταν αυτες που χρειαζεται, Ναθινγκ μορ, ναθινγκ λες. :wink:
 
Νομίζω το θέμα είναι απλό, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Αν ο επιβάτης νιώθει ότι ο Κ1 έπρεπε να δείξει το ενδιαφέρον του πιο εμφανώς, τότε αυτό έπρεπε να γίνει. Κ δεν είναι πρόβλημα του κυβερνήτη που δεν ήταν υποχρεωμένος για τπτ παραπάνω από όσα έκανε, αλλά της Α3 που έχει 2 δυσαρεστημένους πελάτες κ "μερικούς" άλλους να το συζητάνε σε φόρα σαν κ αυτό...ούτε κρύο ούτε ζέστη για μένα, αλλά στο κάτω-κάτω δεν ζήτησε κ πισίνα on board..κ νομίζω ο κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να στέλνει επιστολές κ να παραπονιέται όποτε κρίνει αυτός ότι η εταιρεία δεν ανταποκρίθηκε στο αναμενόμενο επίπεδο (λογικό ή όχι)..

ΥΓ αν ήταν η "άλλη" εταιρεία δεν νομίζω ότι θα έμπαινε κανείς στον κόπο να τους γράψει...!
 
Το να εχεις ευχαριστημενους πελατες ειναι το Α και το Ω στο επαγγελμα μας.
Αν αυτο επιβαλλει καποια διαφορετικη προσεγγιση σε καποιες περιπτωσεις τοτε ας γινει.
Ιδιαιτερα οταν δε στοιχιζει τιποτα σε χρονο και κοπο!
Σιγουρα δε εκανε λαθος ο Κ1 αλλα θα κερδιζε ποντους αν εδειχνε καποιο προσωπικο ενδιαφερον.
Προσωπικα μου ετυχε τη ωρα επιβιβασης επιβατης μετα συζυγου να ειναι διστακτικος να επιβιβαστει λογω φοβου για τα αεροπλανα.
Θα μπορουσα να το αφηνα να το χειρηστουν το πληρωμα καμπινας η οι υπηρεσιες εδαφους αλλα αντι αυτου σηκωθηκα απο τη θεση μου και μιλησα με τον επιβατη, τον καθησυχασα, καθησε στη θεση του και απογειωθηκαμε.
Μπορει το περιστατικο να ειχε τη ιδια καταληξη και χωρις τη παρεμβαση μου.
Απ'οτι φαινεται ομως μετρα!
Γιατι το συμβαν εγινε μπροστα στα ματια αλλων επιβατων, εγινε σχολιο απο τους επιβατες την ωρα της αποβιβασης προς το πληρωμα καμπινας και ειχα προσωπικη ευχαριστηρια επιστολη απο τον ιδιο τον επιβατη η οποια σταληκε στη διευθυνση της εταιριας!
Εχω ακουσει οτι ενας ευχαριστημενος επιβατης θα το πει σε τρια ατομα και ενας δυσαρεστημενος σε επτα ατομα!
Στη συγκεκριμενη περιπτωση σε 1000 μονομιας!!
Καλες Γιορτες!
 
Διάβασα με ενδιαφέρον την περιγραφή του περιστατικού που έγινε στο αεροπλάνο της aegean κ θα ήθελα πολύ λιτά να πώ κ εγώ τη γνώμη μου...
Δεν μπορεί κανείς να ξέρει πραγματικά τι έγινε κ ο Κυβερνήτης δεν βγήκε από το πιλοτήριο...Μπορεί κανείς να υποθέσει ακόμη κ ότι θεώρησε ότι η συγκεκριμένη επιβάτιδα είχε βγεί νωρίτερα από το αεροπλάνο (αυτό μπορεί να υποτεθεί αν σκεφτεί κανείς ότι υπάρχει πιθανότητα να ήταν κλειστή κ η πόρτα του πιλοτηρίου).Σίγουρα δεν είναι καλή η εικόνα που αποκομίζει ο επιβάτης σε τέτοιες περιπτώσεις...
Εγώ θα ήθελα να σταθώ σε κάποιες απαντήσεις που δόθηκαν με ύφος όπως "αφού την ανέλαβε η αεροσυνοδός σιγά μη βγεί ο Καπετάνιος απο το πιλοτήριο" ή "θα ασχοληθεί με το flightplan κ δε θα βάλει άλλους μπελάδες στο κεφάλι του"...Κατά την ταπεινή μου γνώμη, τέτοιες απόψεις είναι πέραν κάθε λογικής αίσθησης της ευθύνης που έχει κάθε Κυβερνήτης. Από τα πρώτα πράγματα που μου έμαθαν στη σχολή στην οποία θα πάρω σύντομα επαγγελματικό πτυχίο κ με την ελάχιστη πείρα που έχω, είναι ότι ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ συμβεί μέσα στο αεροπλάνο κ είναι αυτός που τελικά θα δώσει λόγο. Γι αυτό κ όλοι οι υπόλοιποι δίνουν λόγο στον Κυβερνήτη.Δεν είναι απλά ο άνθρωπος με τις περισσότερες ώρες στο αριστερό κάθισμα.Θεωρώ λοιπόν ότι, εφόσον ο επιβάτης-πελάτης δεν εισέπραξε αυτό που περίμενε καλώς απευθύνθηκε στην εταιρία η οποία μπορεί να αξιολογήσει το περιστατικό...Δεν κατηγορώ σε καμμία περίπτωση τον Κυβερνήτη ούτε μπορώ να θεωρήσω ότι αδιαφόρησε απλά γ τον επιβάτη του...

Υ.Γ. καλές γιορτές σε όλους με υγεία πάνω από όλα
 
levantes":1eirlh7l said:
Το να εχεις ευχαριστημενους πελατες ειναι το Α και το Ω στο επαγγελμα μας.
Αν αυτο επιβαλλει καποια διαφορετικη προσεγγιση σε καποιες περιπτωσεις τοτε ας γινει.
Ιδιαιτερα οταν δε στοιχιζει τιποτα σε χρονο και κοπο!
Σιγουρα δε εκανε λαθος ο Κ1 αλλα θα κερδιζε ποντους αν εδειχνε καποιο προσωπικο ενδιαφερον.
Προσωπικα μου ετυχε τη ωρα επιβιβασης επιβατης μετα συζυγου να ειναι διστακτικος να επιβιβαστει λογω φοβου για τα αεροπλανα.
Θα μπορουσα να το αφηνα να το χειρηστουν το πληρωμα καμπινας η οι υπηρεσιες εδαφους αλλα αντι αυτου σηκωθηκα απο τη θεση μου και μιλησα με τον επιβατη, τον καθησυχασα, καθησε στη θεση του και απογειωθηκαμε.
Μπορει το περιστατικο να ειχε τη ιδια καταληξη και χωρις τη παρεμβαση μου.
Απ'οτι φαινεται ομως μετρα!
Γιατι το συμβαν εγινε μπροστα στα ματια αλλων επιβατων, εγινε σχολιο απο τους επιβατες την ωρα της αποβιβασης προς το πληρωμα καμπινας και ειχα προσωπικη ευχαριστηρια επιστολη απο τον ιδιο τον επιβατη η οποια σταληκε στη διευθυνση της εταιριας!
Εχω ακουσει οτι ενας ευχαριστημενος επιβατης θα το πει σε τρια ατομα και ενας δυσαρεστημενος σε επτα ατομα!
Στη συγκεκριμενη περιπτωση σε 1000 μονομιας!!
Καλες Γιορτες!

Από την διήγηση τού περιστατικού σου,συμπεραίνω οτι η πόρτα τού κόκπιτ ήταν ανοιχτή κατά την επιβίβαση,οπότε εσύ ο ίδιος είδες (ή άκουσες) τους συγκεκριμένους επιβάτες νά εκφράζουν τόν δισταγμό τους.Καί βεβαίως δέν μπορούσες να κάθεσαι ώς βόδι στη θέση σου και να παρακολουθής ατάραχος τά συμβαίνοντα.

Αν όμως η πόρτα τού κόκπιτ ήταν κλειστή εκείνη την ώρα,εσύ δέν θα είχες δεί τίποτε και θά αγνοούσες το περιστατικό.

Ούτε θά είχε έρθει η προϊσταμένη καμπίνας μετά την απογείωση νά σού πή οτι "ξέρετε κάπταιν,είχαμε και δυό τύπους που τά κάνανε πάνω τους και δέν έλεγαν να μπούνε στο αεροπλάνο,αλλά τους έπεισα εγώ και μπήκανε,δέν πάτε κι'εσείς νά τους πήτε δυό λογάκια νά τους καθησυχάσετε;"

Σίγουρα εσύ ώς κυβερνήτης κέρδισες "πόντους" στην εικόνα τών συγκεκριμένων επιβατών αλλά ώς γνωστόν οι πιλότοι δέν είναι πολιτικοί ώστε να τούς ενδιαφέρη η δημόσια εικόνα τους γιά να κερδίσουν ψήφους.

Σίγουρα άν ο Κ1 τής AEGEAN που αναφέρει ο κ.Τσουκάκης δέν είχε μεριμνήσει να τους περιμένη γιατρός στο αεροδρόμιο καί είχε απλά περιοριστεί να πή στην προϊσταμένη "κάνε μιά ανακοίνωση άν είναι κανένας γιατρός εδώ μέσα καί άν δέν είναι,σέ δεκαπέντε-είκοσι λεπτά φτάνουμε,οπότε θά δούμε τί θά γίνη",αυτό θα ήταν ΟΝΤΩΣ αδιαφορία.

Ομως ο συγκεκριμένος Κ1 ενήργησε υπεύθυνα και φρόντισε να υπάρχη άμεση καί πλήρης ιατρική βοήθεια αμέσως μετά την προσγείωση.Από εκεί και πέρα,όπως λέει και ο jesusnavas,άν η πόρτσ τού κόκπιτ ήταν κλειστή,ο Κ1 προφανώς υπέθεσε οτι οι συγκεκριμένοι επιβάτες βγήκαν πρώτοι-πρώτοι λόγω τού επείγοντος,οπότε το θέμα γι'αυτόν είχε λήξει.Αν πάλι ήταν ανοιχτή καί ο Κ1 είχε δεί ο ίδιος τό περιστατικό,ενδεχομένως νά μήν πρόλαβε να σηκωθή από τη θέση του αφού οι δύο επιβάτες βγήκαν από τους πρώτους μαζί μέ τον γιατρό.

Προσωπικά,άν ήμουν ο συγκεκριμένος επιβάτης,δέν θα αποτελούσε η μή εμφάνιση τού Κ1 αφορμή γιά να αξιολογήσω αρνητικά την όποια εταιρεία.
 
Top