AEGEAN προσωπική εμπειρία

  • Thread starter Thread starter Tsoukakis Ioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν αντιλεγω καθολου με οτι αναφερεις!
Επαναλαμβανω οτι ο Κ1 δε εκανε λαθος και ουτε τον κατακρινω κατ' οποιοδηποτε τροπο!
Ουτε υποθετω αν η πορτα του ηταν κλειστη η ανοικτη!
Εκει που διαφωνω μαζι σου ειναι στη δημοσια εικονα των χειρηστων και τα περι πολιτικων!
Απο τη στιγμη που ο πελατης εχει τη επιλογη να διαλεξει τη εταιρια με τη οποια θελει να πεταξει και εχει τη πολυτελεια να θετει οτι κριτηρια θελει, εγω προσωπικα δε θελω να ειμαι δογματικος για οτιδηποτε εχει να καμει με δημοσιες σχεσεις!
ώς γνωστόν οι πιλότοι δέν είναι πολιτικοί ώστε να τούς ενδιαφέρη η δημόσια εικόνα τους γιά να κερδίσουν ψήφους.
Δεν ζητω ψηφους για μενα αλλα για τη εταιρια μου!
Και στη συγκεκριμενη περιπτωση "εταιρια" αυτη τη στιγμη ειναι ολο το πληρωμα περιλαμβανωμενου και εμου.

Δεν εχω ακουσει να αναφερνεται το ονομα του Κ1 πουθενα αλλα το ονομα της εταιριας πραγμα που επιβεβαιωνει αυτο που λεω!
Σε τελικη αναλυση η οποιαδηποτε εταιρια θελει επιβατες ευχαριστημενους που να θελουν να ξαναταξιδεψουν μαζι της.
Και ειμαι σιγουρος οτι η επιστολη αυτη δε θα παει στο καλαθο των αχρηστων ειδικα αν ο Κος Τσουκακις ειναι καλος πελατης της Α3!
 
καλε φιλέ seven4seven σε ενημερωνω οτι το υφος και η γραφη της επιστολης μου προς την Aegean ειναι ακριβως αυτολεξη με αυτο που εγραψα και εδω. Δεν την εστειλα σαν καταγγελια αλλα σαν παραπονο. Και τα παραπονα τα κανουμε για να γινομαστε καλυτεροι. Ακομα και ενας οδηγος λεωφορειου που εχει την ευθυνη των επιβατων θα ειχε την ευαισθησια να ενδιαφερθει για το περιστατικο.
Για ορισμενους , σας λεω οτι καθομασταν στην σειρα 4 και οχι πισω πισω, και δεν πιστευω οτι το Α320 ειναι τοσο μεγαλο σαν Β747 για να κανει ολοκληρη βολτα μεχρι τις τελευταιες θεσεις και δεν θα προλαβεναι να κανει το προετιμασει την πτηση


Χαιρετισμους σε ολους και καλες γιορτες
 
Ο κυβερνήτης δεν είναι υπεύθυνος μόνο για τον φίλο που ξεκίνησε το πόστ και την συζυγό του. Είναι υπεύθυνος και για τους επιβάτες που θα έπερνε από το Ηράκλειο για Αθήνα μετά από λίγα λεπτά. Τί σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι οφείλει να γίνεται και λίγο "γομάρι" και να αποστασιοποιείται από καταστάσεις που πιθανόν να του προκαλέσουν στενοχώρια-λύπη-θυμό και πολλά άλλα συναισθήματα που μόνο καλή παρέα δεν είναι στο κόκπιτ. Τα σημάδια τέτοιων καταστάσεων μπορούν να εμφανιστούν πολύ αργότερα, όταν θά είναι πάνω από την Σίφνο.

Αν (ώ μη γέννητω) ο κυβερνήτης πήγαινε πίσω και αντιμετώπιζε μπροστά του μία επιβάτη η οποία έιχε μεγάλη αιμμοραγία, βρισκόταν σε άθλιο χάλι, ωχρή και πανικόβλητη, πόση ώρα θα "κουβαλούσε" αυτήν την εικόνα και τους ήχους στο μυαλό του.
Ή αν του είχαν πεί από πρίν ότι ένας επιβάτης δεν ήταν καλά. Και αφού έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και αυτός και οι συνοδοί, στο έδαφος πήγαινε πίσω και αντιμετώπιζε κάποιον με επιληπτικό σόκ που βγάζει αφρούς και του έχουν γυρίσει τα μάτια. Πιστεύετε ότι θα ήταν σε σωστό state of mind για να γυρίσει 180 άτομα στην Αθήνα? Ή νομίζετε ότι είναι εύκολο να πάρει τηλέφωνο την εταιρεία και να πέι ότι :"ξέρετε, είδα έναν επιληπτικό σε μαύρο χάλι και ...μεταξύ μας, έχω ψιλοσοκαριστεί. Μπορούμε να βάλουμε ένα 2ωρο καθυστέρηση σε αυτήν (και φυσικά και στίς επόμενες) πτήση? " Και μετά ξυπνήσαμε!


Μπορεί απλά, ο συγκεκριμένος κυβερνήτης να είναι ωχαδελφιστής. Το θέμα όμως είναι ότι δεν μπορεί να είσαι σίγουρος για τους λόγους της μή εμφάνισης. Μπορεί να είναι πιό απλοί. Έχουμε συνειδητοποιήσει για πόσο στενούς χώρους μιλάμε? Τους δύο επιβάτες, ένα γιατρό, κανα-δυό συνοδούς, τον κυβερνήτη και βάλε και τις καθαρίστριες πάνω-κάτω. Αν εγώ ήμουν στην θέση της συζύγου του φίλου μας, μάλλον δεν θα ήθελα και τόσα άτομα κυριολεκτικά πάνω από το κεφάλι μου σε τόσο στενό χώρο.

Λίγο ανοιχτό μυαλό χρειάζεται. Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να μπείς στην θέση ενός κυβερνήτη και να καταλάβεις τους λόγους για διάφορες ενέργειές του. Γι'αυτό και εγώ συμβούλεψα να κρατιέται μιά πισινή.

Το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο", με βρίσκει πλήρως αντίθετο όταν ο πελάτης είναι επιβάτης αεροσκάφους. Το μότο αυτό βγήκε παλιά για χασάπικα-μανάβικα και μπακάλικα. Και άμα ο πελάτης που κάθεται στην θέση 18C και ο πελάτης της 4Β έχουν διαφορετικές απόψεις για την πτήση, ποιός πελάτης από τους δύο έχει δίκιο? Δεν υπάρχει δημοκρατία στα αεροπλάνα.
 
[Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να μπείς στην θέση ενός κυβερνήτη /quote]
Aπο οτι καταλαμβαινω εσυ δεν εισαι!
Εδω μιλαμε για συγκεκριμενο περιστατικο εν γνωσει του κυβερνητη!
Τι το ψαχνουμε?
Ο επιβατης εχει παραπονο, εγραψε επιστολη στη εταιρια και το κοινοποιει σε ολους εμας.
Ας αφησουμε τις αιμορραγιες, το stress management και γενικα τις υποθεσεις.
Το state of mind του κυβερνητη απο τη ωρα που παει δουλεια παει πανω-κατω πολλες φορες μεχρι να σχολασει.
Και τις πολλες φορες για πραγματα που δε εχει ο ιδιος σχεση!
Γι' αυτο οτι γινεται καλο η κακο το αντιμετωπιζεις και κοιτας να κανεις τη δουλεια σου!
Εξαλλου γι'αυτο πληρωνεσε!
 
Φίλε levantes δέν ξέρω τί έχεις αντιμετωπίσει μέχρι τώρα στην καριέρα σου,ωστόσο μπορώ να υποθέσω οτι ευτυχώς δέν έχεις αντιμετωπίσει ακόμη-καί σού εύχομαι να μήν το αντιμετωπίσης ποτέ-καταστάσεις σάν αυτές που περιέγραψε πιό πάνω ο gonso.

Ο συγκεκριμένος Κ1 από τη στιγμή που ενήργησε όπως έπρεπε γιά να εξασφαλίση οτι η επιβάτιδα θα είχε την άμεση φροντίδα που χρειαζόταν μόλις κατέβαιναν στο έδαφος και από τη στιγμή που,όντας στο έδαφος,ήξερε οτι ο γιατρός ήταν στο αεροπλάνο και φρόντιζε την επιβάτιδα,όφειλε νά κοιτάξη το επόμενο καθήκον του που ήταν η προετοιμασία τής πτήσης πίσω στην Αθήνα.

Σίγουρα θα ήταν "σύν" γιά την δημόσια εικόνα του άν έβγαινε ένα-δυό λεπτά νά ρωτήση "πώς πάμε;όλα ΟΚ εδώ;" αλλά άν έβλεπε μιά κατάσταση σάν αυτήν που περιέγραψε ο gonso,ασφαλώς θά τού προξενούσε ψυχολογική αναστάτωση που σίγουρα δέν θά τον βοηθούσε νά ετοιμαστή σωστά γιά το επόμενο σκέλος τής πτήσης γιά το οποίο ήταν επίσης υπεύθυνος.Καί νομίζω οτι το stress management,που παροτρύνεις "νά τό αφήσουμε" εδώ,είναι κάτι που τό συμβουλεύουν σέ όλους τους πιλότους,ειδικά αυτούς που πετάνε αεροπλάνα γεμάτα μέ πολύ κόσμο.Ισως λοιπόν ο συγκεκριμένος Κ1 έκανε αυτό ακριβώς τό stress management-δέν διακινδύνευσε νά εκθέση τον εαυτό του σέ μιά εικόνα που ενδεχομένως θά τόν εμπόδιζε να είναι ψυχολογικά κατάλληλος να συνεχίση τη δουλειά του.

Εμείς εδώ εξετάζουμε κατά πόσον ο φίλος που άνοιξε το θέμα είχε δίκιο ή άδικο να διαμαρτυρηθή στην εταιρεία.Η δική μου άποψη είναι οτι δέν είχε δίκιο.Η συμπεριφορά τής εταιρείας απέναντί του ήταν άψογη και η αντιμετώπιση που είχε η σύζυγός του στο πρόβλημά της ήταν αυτή που έπρεπε.Από εκεί και πέρα,η εμφάνιση ή η μή εμφάνιση τού Κ1 ήταν δευτερευούσης σημασίας καί δέν θα έπρεπε να απασχολή τόν συγκεκριμένο επιβάτη.
 
Κι εγώ πιστεύω ότι ο φίλος - μέλλων μπαμπάς είναι ολίγον υπερβολικός. Η όλη αντιμετώπιση του περιστατικού μου ακούγεται άψογη.

Μέχρι πόσων εβδομάδων μπορεί να πετάξει μια έγγυος "αυτεξούσια" και μέχρι πόσες με χαρτί του γιατρού της, θυμάται κανείς;
 
Εγω αυτο ειπα!
Ας αφησουμε τις αιμορραγιες, το stress management και γενικα τις υποθεσεις.

Καί νομίζω οτι το stress management,που παροτρύνεις "νά τό αφήσουμε" εδώ,είναι κάτι που τό συμβουλεύουν σέ όλους τους πιλότους,ειδικά αυτούς που πετάνε αεροπλάνα γεμάτα μέ πολύ κόσμο
Αυτο που εννοω ειναι ας μην κανουμε αναλυσεις βασισμενες σε υποθεσεις, πραγμα το οποιο συνεχιζεται να γινεται!
Κε Τσουκακη απο οτι φαινεται περασατε απο το δικαστηριο του φορουμ και κριθηκατε υπερβολικος!
Εν κατακλειδη επαναλαμβανω για τελευταια φορα και δε θα ασχοληθω ξανα με το θεμα!
Δεν θεωρω οτι ο Κ1 εκανε λαθος
Κυριοι Καλο Νεο Ετος και Happy Landings οσοι πετανε!
 
Φίλε levantes, το ότι το "state of mind του κυβερνητη απο τη ωρα που παει δουλεια παει πανω-κατω πολλες φορες μεχρι να σχολασει.Και τις πολλες φορες για πραγματα που δε εχει ο ιδιος σχεση!" δεν σημαίνει ότι το αφήνει στην τύχη του, στωικά. Όπου μπορεί να το επηρρεάσει πρός το καλύτερο, οφείλει να το κάνει. Πολύ απλά να αποφεύγει τις πιθανές κακοτοπιές. CRM δεν λέγεται αυτό ή κάνω λάθος? Μου φαίνεται ότι ανήκει στην κατηγορία: "Αποφυγή διάσπασης προσοχής".

Τώρα ένα τελευταίο. Μήν είσαι τόσο έτοιμος να βγάζεις και να βάζεις ταμπέλες στους "συνομιλητές". Έχει ξανασυμβεί και στο παρελθόν με άλλους συναδέλφους σου. Κρίνε όπως θές τα γραφόμενα κάποιου, αν διαφωνείς. Κανένα πρόβλημα. Αλλά το τί είναι και τί δεν είναι ο άλλος, νομίζω ότι περισσεύει. Όπως έχω ξαναγράψει, εγώ μπορεί να είμαι προιστάμενος στη ΔΟΥ Ηλιούπολης. Μπορεί και να είμαι ο διευθυντής εκπαιδεύσεως της Λουφτχάνσα.

Κρίνε αυτά που γράφω και άσε τα υπόλοιπα. Καλή Χρονιά
 
Συγνωμη για τα Αγγλικα
CRM= Crew Resource Management= Optimum utilization of all available resources to achive safe and efficient operation.
CRM is a tool for improving COMMUNICATION, DECISION MAKING, TEAMWORK, STRESS RECOGNITION& MANAGEMENT and SITUATIONAL AWARENESS.
Το να αποφευγεις τις κακοτοπιες εμπιπτει αρχικα στο SITUATIONAL AWARENESS.
Αποφυγή διάσπασης προσοχής".
Αυτο δεν το βρισκω πουθενα, εκτος αν εννοεις stressors που εμπιπτει στο STRESS RECOGNITION& MANAGEMENT
Αν δε σου ειναι κοπος στειλε μου ενα ΠΜ να ανταλλαξουμε πληροφοριες και αν θες να σου στειλω μερος του ενχειριδιου που εχω να το δεις και εσυ!
Και μα φυσικα απο τα γραφωμενα σας κρινω πως αλλιως?
 
Το να αποφεύγεις να αποσπάται η προσοχή σου δηλαδή, δεν είναι CRM επειδή δεν το γράφει κάποια τυποποιημένη λίστα που έχεις στα χέρια σου? Γιατί εμένα μου ακούγεται απόλυτα λογικό για να μην πώ και από τις κορυφαίες ικανότητες του χειριστή. Το να διατηρέιται ήρεμος, υπάρχει σε καμμία λίστα ή και αυτό δεν είναι CRM?

Για μένα ο Κυβερνήτης του φίλου μας επέδειξε άριστο CRM, ΑΣΧΕΤΑ αν ήταν ηθελημένα ή αθέλητα. Αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ και για αυτό και εγώ συνέστησα ...πισινή. Αν ήμουν στην θέση του και με καλούσε σε απολογία η εταιρεία, θα είχα ενά αρκετά δυνατό "οπλοστάσιο" επιχειρημάτων για να υπερασπιστώ την αποφυγή άμεσης εμπλοκής μου στο συμβάν.

Πέραν αυτού, νομίζω ότι αρκετά κουρσέψαμε το thread με το CRM. Πρέπει να ανοίξουμε όμως ένα τέτοιο thread γιατί όλο το ακουμπάμε εδώ και εκεί αλλά πάντα οφ-τόπικ. Θα πάρω την προτοβουλία εγώ και όσοι πιστοί!

Μάλλον δεν κατάλαβες τέλος, αυτά που γράφω γιά τις ταμπέλες. Κρίνε αυτά που γράφονται καί όχι από αυτά που γράφονται να βάζεις ή να βγάζεις ταμπέλες στους ανθρώπους. Μετά από αυτό που έγραψα μου απαντάς "μα φυσικα απο τα γραφωμενα σας κρινω πως αλλιως?".

Προτείνω απλά να κρίνεις ΤΑ ΓΡΑΦΩΜΕΝΑ δημοσίως, και τον ΓΡΑΦΩΝΤΑ μόνος σου και για τον εαυτό σου. Ελπίζω να γίνεται πιό κατανοητό τώρα.

Και πάλι καλή χρονιά και ελπίζω να τα πούμε και να ανταλλάξουμε απόψεις πάλι σύντομα σε ειδικό thread για CRM
 
Top