AEGEAN προσωπική εμπειρία

  • Thread starter Thread starter Tsoukakis Ioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
gonso":3q138m4i said:
Το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο", με βρίσκει πλήρως αντίθετο όταν ο πελάτης είναι επιβάτης αεροσκάφους. Το μότο αυτό βγήκε παλιά για χασάπικα-μανάβικα και μπακάλικα. Και άμα ο πελάτης που κάθεται στην θέση 18C και ο πελάτης της 4Β έχουν διαφορετικές απόψεις για την πτήση, ποιός πελάτης από τους δύο έχει δίκιο? Δεν υπάρχει δημοκρατία στα αεροπλάνα.

Το μοτό αυτό βγήκε για μπακάλικα κλπ αλλά κ' οι αεροπορικές εταιρείες κοινό σκοπό έχουν βλ κέρδος...εκτός κ αν το κάνουν για την αγάπη προς τα αεροπλάνα..κάνεις δεν είπε ότι ο επιβάτης πρέπει να έχει άποψη για το σχέδιο πτήσης ή την ασφάλεια (αυτονόητα), για αυτό άλλωστε όλοι μας δεχόμαστε πρακτικές όπως σωματικούς ελέγχους, προσωπικά δεδομένα, κλείσιμο κινητών κτλ. εκεί τελειώνει η "ιδιομορφία" του επιβάτη ως πελάτη. Σχετικά με την δημοκρατικότητα, όλα αρχίζουν με τον ανταγωνισμό... αρκεί να σκεφτούμε ότι οι εταιρείες έχουν εισάγει γεύματα vegetarian, για Ινδούς, first class για πλούσιους, ψώνια κ celebrities κτλ..για πχ αν είσαι μουσουλμάνος, η εταιρεία θα πρέπει να φροντίσει για το κατάλληλο γεύμα αλλιώς πας αλλού..όπως το ίδιο μπορεί να κάνει κ ο φίλος μας αν αισθάνεται ότι η εταιρεία έπρεπε να ανταποκριθεί καλύτερα ή διαφορετικά.

Σχετικά με το mood των πιλότων, αλίμονο αν περιστατικά σαν κ του τόπικ επηρεάζουν την απόδοση τους κ την ασφάλεια του α/φους..δεν νομίζω ότι είναι εργαζόμενοι με μειωμένες ψυχολογικές αντοχές...
 
Ας γράψω και το τελευταίο μου πόστ για το 2008, γιατί με βλέπω να πηγαίνω στο ρεβεγιόν με την ...φόρμα. Φωνάζει και η κυρά "Θα τελειώσεις καμμιά φορά με αυτούς που μιλάς .....?"

Φίλε flesland, εχεις απόλυτο δίκιο ότι οι εταιρείες κοιτούν το κέρδος. Για να έχει μιά εταιρέια πιθανότητες κέρδους, πρέπει πρώτα να έχει ασφάλεια. Και η ασφάλεια είναι υπεράνω των προτιμήσεων, της άνεσης και της εξυπηρέτησης των πελατών όπως μπορεί να την εννούν αυτοί. Πχ παλιά αν γινόταν μανούρα οποιασδήποτε μορφής σε αεροπλάνο, η πρώτη απαίτηση του επιβάτη ήταν να μιλήσει απευθείας στον κυβερνήτη. Αυτό πιά είναι κάτι που έχει περάσει στα ιστορικά βιβλία και θα μέινει εκεί σαν πρακτική, λέγε με Οσάμα.

Το σχόλιό σου περί μουσουλμάνων κλπ δεν το κατάλαβα αλλά μπορεί και να μην κατάλαβες τι εννοούσα δημοκρατία. Σίγουρα δεν εννούσα ρατσισμό ή κάτι τέτοιο.

Οι πιλότοι δεν είναι εργαζόμενοι με μειωμένες ψυχολογικές αντοχές...γενικά. Αλλά δεν είναι και θέσφατο. Άνθρωποι είναι και δεν τους βγάζει κανένα μηχάνημα.Για χάρη όμως της συζήτησης (ΤΩΡΑ......ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ....2 ΛΕΠΤΑ!) θα συμφωνήσω. Καποιος με υψηλές ψυχολογικές αντοχές ο οποίος εργάζεται σε περιβάλλον με πιθανές υψηλές ψυχολογικές ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, έρχεται λίγο μιά-η-άλλη η εξίσωση. Ο δύσμοιρος ο κυβερνήτης του Trident στο Heathrow, μιά κουβέντα παραπάνω είπε με κάτι πιτσιρικάδες συγκυβερνήτες για τα συνταξιοδοτικά τους στο crew room και μάζεψε τα φλάπς 40 κόμβους νωρίτερα στην απογείωση....μία ώρα αργότερα. Και βρέθηκε καρφωμένος κατάμεσής του Staines.


Kαλή χρονιά σε όλους παίδες. (ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΩΡΕΕΕΕ!)

ΥΓ> Πάντα με μιά ευχάριστη νότα τελειώνω ο π_ _ _ της ! :mrgreen:
 
Απλώς να σας θυμίσω ότι οι φόρμες παραπόνων/εντυπώσεων ή όπως αλλιώς τις λέει ο καθένας υπάρχουν γι' αυτόν ακριβώς το λόγο: αν στον επιβάτη κάτι δεν αρέσει, έχει κάθε δικαίωμα να το διατυπώσει. Από πού κι ως πού θα του πούμε εμείς ότι κακώς έπραξε; Το αν έχει δίκιο ή όχι, το αν τέθηκε ζήτημα CRM, το αν ήταν ευθύνη του κυβερνήτη ή όχι, ας το κρίνει η εταιρία. Ο επιβάτης δεν μπορεί να τα ξέρει αυτά και ιδίως αν βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να πρέπει να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα υγείας στον περιορισμένο χώρο μιας καμπίνας. Άλλωστε, πίσω από κάθε ένα παράπονο που υποβάλλεται, κρύβονται περίπου άλλα 9-10 που δεν εκφράζονται ποτέ. Αν λοιπόν μια εταιρία παίρνει στα σοβαρά την εικόνα της και νοιάζεται για το βαθμό ποιότητας που προσφέρει, θα πάρει στα σοβαρά υπόψη και κάθε σχόλιο που δέχεται. Το δε σύνολο θα το επεξεργαστεί αναλόγως για να βγάλει τα συμπεράσματά της. Όλα τα υπόλοιπα είναι μια ευχάριστη θεωρητική συζήτηση περί της εξέλιξης της αεροπορίας που είναι ίσως πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά δεν πρόκειται να βοηθήσει και πολύ έναν άνθρωπο που τρόμαξε (και με το δίκιο του!) εν πτήσει.

Τα σέβη μου και τις ευχές μου σε όλους!
 
Κε Τσουκακη απο οτι φαινεται περασατε απο το δικαστηριο του φορουμ και κριθηκατε υπερβολικος!
Εν κατακλειδη επαναλαμβανω για τελευταια φορα και δε θα ασχοληθω ξανα με το θεμα!
Δεν θεωρω οτι ο Κ1 εκανε λαθος

Κυριε levantes Απο ποτε το forum ειναι και δικαστηριο και δεν το ηξερα. Νομιζα οτι εδω μεσα μιλαμε για διαφορα αεροπορικα θεματα, ευχαριστα ή δυσαρεστα, προβληματισμους ...κτλπ.
Δεν το ηξερα οτι θα πρεπει να αισθανομαι και ενοχος που μοιραστικα μαζι σας την εμπειρια μου και ασπαστικα τις γνωμες σας.
Και επαναλαμβανω για τελευταια φορα οτι δεν κατηγορησα την εταιρια και δεν ειπα οτι ο ανθρωπος δεν εκανε την δουλεια του. Απλα με ενοχλησε η ανθρωπινη αδιαφορια του και γι αυτο εγραψα και την επιστολη. Πρεπει ορισμενοι να καταλαβουν (γενικα μιλαω) οτι δεν κουβαλανε κουτια cargo, αλλα ανθρωπους .

Εν τελη δεν κραταμε σε κανενα κακια.Οτι εγεινε εγεινε.

Φιλικα
 
Μά αυτό ακριβώς κ.Τσουκάκη είναι το θέμα.Οτι δέν μπορείτε νά γνωρίζετε (όπως ούτε και εμείς μπορούμε) άν οφειλόταν σέ ανθρώπινη αδιαφορία ή σέ άλλους λόγους όπως κάποιοι από εμάς γράψαμε στο topic αυτό.Γι'αυτό-κατά τη δική μου άποψη-ήταν άστοχο νά στείλετε επιστολή διαμαρτυρίας,αφού όπως και εσείς ο ίδιος λέτε δέν θεωρείτε οτι ο Κ1 έκανε κάποιο λάθος.

Προσωπικά,άν ώς επιβάτης αντιμετώπιζα παρόμοιο περιστατικό καί είχα από το πλήρωμα την ίδια άμεση και σωστή φροντίδα που είχε η σύζυγός σας,δέν θα μέ απασχολούσε άν θά έβγαινε νά μέ δή ο Κ1 την στιγμή που θα είχα ήδη τόν αρμοδιώτερο όλων-δηλαδή τον γιατρό-νά παρακολουθή την κατάσταση,επειδή θά ήξερα οτι η εμπλοκή τού Κ1 στό συμβάν θά είχε ήδη τελειώσει μέ την ενέργειά του να εξασφαλίση την άμεση πρόσβαση τού γιατρού στο αεροπλάνο μετά την προσγείωση (που αυτό μάλλον σήμαινε οτι είχε εξασφαλίσει και μιά προτεραιότητα στην προσγείωση,αφού γνώριζε οτι υπήρχε επείγουσα ανάγκη).

Καί θεωρώ οτι ο συγκεκριμένος Κ1 έχει απόλυτη συναίσθηση τού γεγονότος οτι δέν κουβαλάει κουτιά cargo αλλά ανθρώπους-καί τους επιβάτες τής εκάστοτε πτήσης αλλά καί αυτούς που περιμένουν την επόμενη.

Εύχομαι καλή χρονιά σέ σάς,στήν σύζυγό σας καί στην νέα ανθρώπινη ύπαρξη που θά υποδεχτήτε σύντομα.
 
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έπρεπε να έρθει ο Κ1, όταν όλα πήγαν καλά και το θέμα έληξε αισίως και χωρίς παρατράγουδα. Το πλήρωμα καμπίνας είναι εκπαιδευμένο ώστε να αντιμετωπίζει τέτοια ή και ακόμα πιο δύσκολα περιστατικά κι επικίνδυνες καταστάσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και -απ' ότι κατάλαβα- αυτό ήταν που έγινε. Το να κάνει κανείς θέμα τη μη εμφάνιση του Κ1μου φαίνεται ότι είναι σα να επιζητά κάποια επιβεβαίωση ότι όλοι πρέπει να ασχολούνται μαζί του. Αυτό εξέλαβα εγώ σαν συμπέρασμα. Για μένα μετράει αποκλειστικά και μόνο η ετοιμότητα του πληρώματος και η άρτια αντιμετώπιση του θέματος και δε με απασχολεί καθόλου η "εθιμοτυπική" επίσκεψη του Κ1, που δε θα προσφερε απολύτως τίποτα παραπάνω, πέρα από την καθυστέρηση στις διαδικασίες του turnaround και την ταλαιπωρία των επιβατών των επόμενων πτήσεων. Με άλλα λόγια, για μένα, δεν αλλάζει σε τίποτα προς το χειρότερο η ιδιαίτερα θετική εικόνα που έχω για τον επαγγελματισμό των πληρωμάτων της Α3 και την πιστή τήρηση των διαδικασιών ασφαλείας σε σοβαρά περιστατικά.

Λυπάμαι πολύ αλλά έτσι γίνεται συνήθως, είτε μας αρέσει, είτε όχι. Κρίμα που δεν ήταν και ο Βασιλάκης εκεί γύρω να έρθει...
 
gonso":17j1yat0 said:
Φίλε flesland, εχεις απόλυτο δίκιο ότι οι εταιρείες κοιτούν το κέρδος. Για να έχει μιά εταιρέια πιθανότητες κέρδους, πρέπει πρώτα να έχει ασφάλεια. Και η ασφάλεια είναι υπεράνω των προτιμήσεων, της άνεσης και της εξυπηρέτησης των πελατών όπως μπορεί να την εννούν αυτοί... Το σχόλιό σου περί μουσουλμάνων κλπ δεν το κατάλαβα αλλά μπορεί και να μην κατάλαβες τι εννοούσα δημοκρατία. Σίγουρα δεν εννούσα ρατσισμό ή κάτι τέτοιο.

Συμφωνώ για την ασφάλεια, νομίζω το έγραψα κιόλας ώς 'αυτονόητο'. το περί μουσουλμάνων δεν έχει να κάνει με κανένα ρατσισμό αλλά με το γεγονός ότι οι εταιρείες νοιάζονται σε μέγιστο βαθμό για την άποψη των πελατών τους (για αυτό κ για πχ δεν σερβίρουν μόνο χοιρινό) κ προσπαθούν να προσφέρουν τις περισσότερες δυνατές επιλογές στα πλαίσια ορισμένου κόστους. Αυτό που λέω είναι ότι ο επιβάτης δεν είναι γουρούνι στο σακί (εδώ η δημοκρατικότητα) κ έχει δικαίωμα ως πελάτης να παραπονιέται όποτε νομίζει αυτός σωστό.
 
Μαλλον κυριε aakunz δεν εχεις καταλαβει γιατι ανοιξα αυτο topic. Και να ξερεις οτι δεν χρειαζομουν καμια επιβαιβεωση απο κανεναν και ουτε να γινω πρωτο θεμα μεσα στο αεροπλανο. Και δεν εκανα καμια καταγγελια απλα εκανα εγραψα μια επιστολη ενημερωσης. Τοσο κακο ειναι? Και ουτε επιδιωκω να εποφελιθω απο τιποτα απο την Α3.

Οσο αναφορα τον επαγγελματισμο στην Α3 θα παμε σε αλλο topic.Που θελει μεγαλη συζυτηση.
 
Tsoukakis Ioannis":17kxgua9 said:
Η στάση του αυτή με έκανε να νιώσω ότι μετέφερε ζώα και όχι ανθρώπινες ψυχές. Όμως και τα ζώα ακόμα γνωρίζουμε ότι έχουν ψυχή και αξία.

Στην "επιστολή ενημέρωσης" που στείλατε προς την Αιγαίου, συμπεριλάβατε και το παραπάνω σχόλιο ή το αφήσατε έξω, κύριε Τσουκάκη; Πάντως, ακόμα κι αν το ξεχάσατε, οφείλω να σας ενημερώσω ότι από την εταιρεία λαμβάνεται σοβαρά υπ' όψιν κάθε σχόλιο (αρνητικό ή θετικό) που γράφεται για αυτήν σε αυτό το φόρουμ αλλά και στον τύπο γενικότερα. Άρα να μην ανησυχείτε, είτε με τον ένα, είτε με τον άλλο τρόπο, η εταιρεία σίγουρα έχει λάβει γνώση των γραφόμενών σας (ηλεκτρονικών και μη).

Πάντως, αν νοιώσατε κάτι τέτοιο (οτι μετέφερε ζώα και όχι ανθρώπινες ψυχές), πρέπει να το ψάξετε το θέμα γενικότερα. Είμαι σίγουρος ότι δεν τύχατε υπηρεσίας AVIH.

Tsoukakis Ioannis":17kxgua9 said:
Μαλλον κυριε aakunz δεν εχεις καταλαβει γιατι ανοιξα αυτο topic

Προσπαθώ βέβαια να καταλάβω, αλλά θα ήθελα να με βοηθήσετε κι εσείς και να μου πείτε τι θα άλλαζε τελικά για σας και τη γυναίκα σας αν ερχόταν ο Κ1. Μήπως κάποια ηθική ικανοποίηση; Ξέρετε πόσα τέτοια ή και χειρότερα συμβαίνουν καθημερινά στις πτήσεις; Αρκετές ευθύνες έχουν κι αυτοί οι άνθρωποι, μην τους δημιουργείτε κι άλλες σκοτούρες με τέτοιες απαιτήσεις.
 
Λοιπον για εχουμε και ενα τελος στο θεμα αυτο, διοτι και εγω αλλα και εσεις (πιστευω) εχουμε κουραστει ,θα ηθελα να πω κατι τελευταιο.
Ανοιξα αυτο το topic για να σας δηλωσω μια προσωπικη εμπειρια που ειχα.Σεβομαι ολων τις αποψεις και τους ευχαριστω που ελαβαν μερος στην συζητηση.
δευτερον εκανα την επιστολη μονο και μονο για να εκφρασω ενα προσωπικο παραπονο( λαθος η σωστο).Εαν ηταν σε μορφη καταγγελιας θα επερνε αλλον δρομο. Τα παραπονα ειναι για να γινομαστε καλυτεροι.

Μακαρι η Α3 και η καθε εταιρια να λαμβανει γνωση για το τι λεγεται απ εξω . Καλα η κακα σχολια.

Τελος το αν ερχοταν ο κ1 , αφου ειχαν φυγει ολοι επιβατες, και ρωτουσε εαν ειμαστε καλα, και φυσικα δεν θα αλλαζε τιποτα . Απλα ειπα οτι θα ηταν πιο ανθρωπινο εστω να ρωτησει εαν ολα ειναι καλα. 2 λεπτα υποθεση ηταν. Εγω ετσι θα αντιμετωπιζα ενα τετοιο απλο γεγονος. Αλλοι θα το αντιμετωπιζαν διαφορετικα. οπου ειναι και δεκτο


Οπως ειπα και παραπανω ας κλεισουμε το θεμα.Πολλα συμπερασματα βγηκαν, ακουστηκαν πολλες γνωμες. Σεβαστες ολες.
 
Top