AEGEAN στην Star Alliance

Λογικό ακούγεται. Προφανώς οι πτήσεις της Lufthansa από/προς Αθήνα δεν πηγαίνουν πολύ καλά και το κόστος είναι αρκετά υψηλό για να τις διατηρήσει βγάζοντας κέρδος. Η Aegean επιχειρεί με σημαντικά χαμηλότερο κόστος, θα επωφεληθεί από τις επιπλέον πτήσεις και θα εξυπηρετήσει τη Lufthansa. Κερδισμένες θα βγουν κι οι δύο. Άλλωστε, αυτός είναι κι ο κύριος λόγος της συνεργασίας μεταξύ Lufthansa κι Aegean. Η δεύτερη βγάζει τη «χαμαλοδουλειά» της πρώτης. Οψόμεθα...
 
Cross":2x9391jm said:
Η Aegean επιχειρεί με σημαντικά χαμηλότερο κόστος...

Αυτό πώς γίνεται;
Θα έλεγε κανείς, πως η Γερμανική εταιρία, με "στρωμένη" τη δουλειά, με σαφώς μεγαλύτερη δεξαμενή πελατών και με δικαίωμα χρήσης του κατάλληλου αφους ανά περίσταση, θα είχε χαμηλότερο συνολικό κόστος λειτουργίας. Με βάση την αρχή αυτή λειτουργούν τα super market και τα πολυκαταστήματα.

Γιατί στις αεροπορικές να αλλάζει;
 
Παράδειγμα:

Μισθολογικό κόστος 45αρας αεροσυνοδού με βάση Μόναχο: 80.000Ε/χρόνο
Μισθολογικό κόστος 20αρας αεροσυνοδού με βάση Αθήνα: 20.000Ε/χρόνο

Το να πετάς με τους γλάρους στην ουρά: αξία ανεκτίμητη..

Τώρα δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να φύγει η LH από την Ελλάδα, τουλάχιστον όχι εντελώς.
 
ΟΚ, τό 'πιασα αυτό. Ο μισθός δηλαδή των πληρωμάτων δεν αντισταθμίζεται από τα άλλα που παρέθεσα και έτσι η LH αναγκάζεται να μοιράσει/χαρίσει την πίτα αντί να προσλάβει περισσότερα μέλη πληρώματος; Δεν θέλω να το παίζω δύσπιστος, αλλά δεν έχω καλυφθεί ακόμα :?
 
Δε χαρίζει τίποτα και σε κανέναν η Lufthansa. Η Aegean είναι προϊόν Made in Greece, και πωλείται στην Ευρώπη. Η Lufthansa είναι προϊόν Made in Germany και πωλείται σ'όλον τον κόσμο. Δυστυχώς πια στην Ελλάδα δυσκολευόμαστε ν'αγοράσουμε το γερμανικό προϊόν, οπότε η Lufthansa θα μας πασάρει το φθηνότερο, λιγότερο ποιοτικό ελληνικό για να ηρεμήσουμε κι εμείς κι εκείνη. Γραμμένο το έχει η Lufthansa το Αθήνα-Φρανκφούρτη. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να γεμίσουν τα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου - μεγάλων αποστάσεων από Φρανκφούρτη για τα πέρατα της Γης. Χάρισμα λοιπόν το Αθήνα-Φρανκφούρτη στο χαμάλη-Aegean (κι όλο κάτι θα βγάλει κι η Lufthansa από το code share). Άλλη ερώτηση;

ΥΓ: Επαναλαμβάνω: Θυμηθείτε τι συνέβη με τη Θεσσαλονίκη το 2001.
 
Αυτό που είπες, ναι, με κάλυψε:
Cross":mq7l7wd6 said:
Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να γεμίσουν τα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου - μεγάλων αποστάσεων από Φρανκφούρτη για τα πέρατα της Γης. Χάρισμα λοιπόν το Αθήνα-Φρανκφούρτη στο χαμάλη-Aegean (κι όλο κάτι θα βγάλει κι η Lufthansa από το code share).

Είναι πολύ πιο λογικό (στα υποκειμενικά αυτιά μου) αυτό.

Cross":mq7l7wd6 said:
Καλά ντε, μη βαράς. Μία μόνο:

Cross":mq7l7wd6 said:
Θυμηθείτε τι συνέβη με τη Θεσσαλονίκη το 2001.
Τί;
 
Αποχώρησε και άφησε χώρο στην Aegean. Τώρα έφυγε και η Austrian και έμεινε η Swiss με την καταπληκτική γαλατάδικη πτήση που έχει συνήθως καλές πληρότητες αφού μαζεύει κόσμο απο όλο το δίκτυο της Swiss όπως και η αντίστοιχη της Alitalia.
 
Αγαπητά μέλη, έχουμε μήπως στοιχεία για τις πληρότητες των δρομολογίων για FRA, MUC, DUS, STR από Αθήνα (ή και θεσ/νίκη;)
Σας ευχαριστώ

δικός σας
 
Ερώτηση σχετικά με Α3 και LH

Καλησπέρα σας,

Έχω πετύχει πολλούς να λένε πράγματα του τύπου "σιγά μην αφήσει η μαμά Lufthansa την Aegean να κάνει Χ/Ψ".

Μήπως ξέρει κανείς από που προκύπτει αυτό; Υπάρχουν legit facts για τον χαρακτηρισμό αυτό;

Ευχαριστώ :)
 
Τεραστια νεκρανασταση τοπικ. Προφανως οσοι ισχυριζονται κατι τετοιο πιστευουν οτι η LH δεν θελει η Α3 να βαλει δρομολογια μακρινων αποστασεων για να γεμιζουν οι πτησεις στη Φρανκφουρτη και το Μοναχο. Κατι που το θεωρω τραβηγμενο απο τη στιγμη που η A3 και να εβαζε long-haul θα ηταν πολυ περιορισμενα και σε πολυ συγκεκριμενους προορισμους απο Αθηνα.

Επισης σε διαψευση των "εγκυρων" πληροφοριων πιο πανω, 8 χρονια μετα η LH εχει παραμεινει στην Αθηνα και απο Φρανκφουρτη και απο Μοναχο. Και οι πρωινες γαλαταδικες της βολευουν παρα πολυ για ανταποκρισεις
 
Top