Αegean: SX-DVA εκτός διαδρόμου στην Σαντορίνη 31.01.2005

  • Thread starter Thread starter psil
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

psil

Business-Class-Member
Εγγραφή
01/04/2003
Μηνύματα
404
Likes
0
Περιοχή
PHL
sunexeia apo auto to arthro...

Διευκρινίσεις για το επεισόδιο που δημιουργήθηκε με αεροσκάφος της, το οποίο προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης [Βλέπε άρθρο] , δίνει η Aegean Airlines

«Mετά την προσγείωση της πτήσης Α3 354 στις 13.35 στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης και κατά τη φάση ακινητοποίησης του αεροσκάφους τύπου AVRO RJ 100 με 23 επιβάτες και τετραμελές πλήρωμα, λόγω ολισθηρότητας, το αεροσκάφος διένυσε όλο το μήκος του διαδρόμου. Κατά τον ελιγμό επιστροφής για τον χώρο στάθμευσης και αποβίβασης των επιβατών οι αριστεροί κύριοι τροχοί εξήλθαν στη ζώνη ασφαλείας. Το αεροσκάφος οδηγήθηκε χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα στο χώρο στάθμευσης όπου και αποβιβάστηκαν οι επιβάτες.

H εταιρεία αν και δεν αναφέρθηκε καμία ζημιά στο αεροσκάφος, έστειλε άλλο αεροσκάφος για να παραλάβει τους 30 επιβάτες που ταξίδευαν για Αθήνα καθώς και ομάδα τεχνικών για προληπτικό έλεγχο και αντικατάσταση τροχών αν αυτό απαιτείτο», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.


http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/01/31/1009039.htm
 
Να κι ένα άρθρο για το συμβάν στη Ρόδο:
Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΤΟ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Γλίτωσαν στο φτερό 64 επιβάτες της Aegean

Του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ

Ενας γρατζουνισμένος κινητήρας και μερικές αμυχές στο ακροπτερύγιο ήταν ευτυχώς οι μόνες απώλειες από το συμβάν που σημειώθηκε την Παρασκευή το πρωί στη Ρόδο με αεροπλάνο της Aegean.

Το φτερό του αεροσκάφους που ακούμπησε στο έδαφος
Το αεροσκάφος με 64 επιβάτες και 5μελές πλήρωμα επιχείρησε να προσγειωθεί δύο φορές στο αεροδρόμιο του νησιού, λίγο μετά τις 10.15 το πρωί.

Κατά την τελευταία απόπειρα η δεξιά του πτέρυγα άγγιξε στο έδαφος με αποτέλεσμα να προκληθούν μικρής έκτασης ζημιές στον ένα κινητήρα και το ακροπτερύγιο. Εκείνη τη στιγμή έπνεαν νότιοι άνεμοι ταχύτητας ώς και 15 κόμβων, αλλά το μετεωρολογικό δελτίο κατέγραφε και ισχυρές παροδικές ριπές ταχύτητας ώς και 40 κόμβων, ενώ η ορατότητα ήταν σχετικώς καλή.

Ο πύργος ελέγχου δεν αντιλήφθηκε το συμβάν και απλώς ενημερώθηκε από τον κυβερνήτη του αεροσκάφους ότι επέστρεφε στην Αθήνα. Σύμφωνα με την Aegean, οι ζημιές στον κινητήρα και το ακροπτερύγιο διαπιστώθηκαν μετά την προσγείωση του αεροσκάφους (τύπου Μπόινγκ 737-300) στην Αθήνα, ωστόσο τον ισχυρισμό αυτό αμφισβητούν έντονα έμπειροι πιλότοι, ενώ το πρόβλημα εμφανίζονται να αντιλήφθηκαν και επιβάτες της πτήσης.

Σύμφωνα με τους αερολιμενικούς της Ρόδου δεν συνιστώνται προσγειώσεις στο αεροδρόμιο του νησιού όταν η ταχύτητα των ανέμων υπερβαίνει τους 16 κόμβους. Ωστόσο οι παροδικές ριπές είναι πιθανό να δυσκολέψουν τη διαδικασία προσγείωσης, κυρίως αν οι άνεμοι είναι νότιοι. Τόσο το «Διαγόρας» της Ρόδου όσο και το «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου Κρήτης είναι εκτεθειμένα στους νότιους ανέμους και πολλές φορές έχουν ακυρωθεί πτήσεις.

Είναι χαρακτηριστικό ότι την ίδια ημέρα οι Ολυμπιακές Αερογραμμές ακύρωσαν τρεις προγραμματισμένες πτήσεις προς Ρόδο ενώ σε άλλη μία το αεροσκάφος επέστρεψε στην Αθήνα. Η εταιρεία δεν πραγματοποίησε επίσης τις προγραμματισμένες πτήσεις από Ρόδο προς Καστελόριζο και Κάρπαθο, ενώ ματαιώθηκε επίσης το δρομολόγιο Ηράκλειο-Ρόδος.

Μετά την προσγείωσή του στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», το αεροσκάφος της Aegean οδηγήθηκε στο υπόστεγο της «Ολυμπιακής», όπου και ελέγχθηκε από κλιμάκιο της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων.

Η Aegean ισχυρίζεται πως ζήτησε τη συνδρομή της επιτροπής, όπως υποχρεώνεται από το νόμο, και ότι παράλληλα ενημέρωσε την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία όμως δηλώνει πως για το συμβάν έλαβε γνώση από τους τηλεοπτικούς σταθμούς το Σάββατο.

Το κύριο ερώτημα που έχει προκύψει δεν έχει να κάνει με το αν η πτήση της Aegean έπρεπε τελικά να πραγματοποιηθεί. Προκύπτει βέβαια ότι κάθε εταιρεία έχει δικούς της κανονισμούς, καθώς οι Ο.Α. στη συγκεκριμένη περίπτωση ματαιώνουν πτήσεις εξαιτίας των ανέμων, ενώ η Aegean όχι, και λογικά πρέπει να διερευνηθεί ποιος τελικά έχει δίκιο και αν κάποιος είναι ριψοκίνδυνος ή αν ακυρώνει δρομολόγια χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος.

Το μείζον θέμα εδώ είναι γιατί δεν ενημερώθηκε ο πύργος ελέγχου της Αθήνας ώστε να ενεργοποιηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι το αεροσκάφος της Aegean πετούσε για τουλάχιστον 40 λεπτά με (έστω και ελαφρές) ζημιές, οι επιβάτες εμφανίζονται να είχαν αντιληφθεί τι είχε συμβεί, αλλά καμία από τις αρμόδιες υπηρεσίες στο έδαφος δεν ενημερώθηκε. Για όλα αυτά τα θέματα πραγματοποιείται σήμερα σύσκεψη στην ΥΠΑ υπό το νέο διοικητή της, Δ. Σταμάτη.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 31/01/2005
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=35314624
 
Θα έλεγα κάτι τώρα αλλά θα γινόμουν πολύ κακός....
 
http://greece.flash.gr//soon/2005/1/31/27703id/

Άλλοι βλάχοι από κει στο flash.gr. Έσκασαν λεει 6 λάστιχα του αεροσκάφους.

Όσο για την ΥΠΑ, δεν εκπλήσσομαι που το έμαθαν από τα κανάλια. ήταν νωρίς όταν έγινε το συμβάν και δεν είχαν πάει ακόμα στη δουλειά. Ή είχαν ήδη σχολάσει, πολύ πιθανό επίσης. :twisted:
 
Πάντως και η ΕΡΤ δε πάει πίσω...

ert.gr":91gr3r90 said:
Στο αεροσκάφος RG100 επέβαιναν 23 επιβάτες και τετραμελές πλήρωμα

http://news.ert.gr/newsDetails.asp?ID=109813
Πάντως πλάκα-πλάκα δε μου αρέσουν όλα αυτά τα επεισοδιακά περιστατικά με αεροσκάφη της Α3 :roll:
 
Σύμφωνα με την Aegean, οι ζημιές στον κινητήρα και το ακροπτερύγιο διαπιστώθηκαν μετά την προσγείωση του αεροσκάφους (τύπου Μπόινγκ 737-300) στην Αθήνα, ωστόσο τον ισχυρισμό αυτό αμφισβητούν έντονα έμπειροι πιλότοι, ενώ το πρόβλημα εμφανίζονται να αντιλήφθηκαν και επιβάτες της πτήσης.

Τώρα εμένα αυτό γιατί δε μου κάθεται καλά :?: Ποιοι είναι οι έμπειροι πιλότοι :?: Βέβαια, θα μου πείτε, εδώ το σχολιάσαμε εμείς...οι πιλότοι δε θα σχολίαζαν :roll:

@Akis : Ούτε στην Α3 πρέπει να τους αρέσουν... Άμα κρίνω και από τις πληρότητες (JTR 23/100 και 30/100, RHO 64/130) καθόλου δεν πρέπει να τους αρέσουν... Ίσως τη γλωσσοφάγαμε και εμείς την εταιρεία... Από την πατατοσαλάτα μέχρι δεν ξέρω και γω τι, έχουμε πει :) Ίσως να μας λαβαίνουν πιο σοβαρά υπόψιν τους :wink:

AIRLINERS.GR! ΓΚΑΝΤΕΜΙΣΜΟΣ (κατά το ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ)
 
report said:
Στο αεροσκάφος RG100 επέβαιναν 23 επιβάτες και τετραμελές πλήρωμα

Emena peirazei pou auto mou fainetai asximo as well? :?
Kana euxelaio den vlaptei paidia stin A3. Stin teliki kai kamia akurwsoula episis.
 
Telika ti ginetai?

ta euxalaia den arkoun otan prokeitai gia zoes....prin dio mines mines thimaste pali tin episodiaki prisi gia mitilini? eipan ta kanalia oti prokeito gia anatarakseis....ithela na ksera, mono i A3 peftei se anatarakseis?
i mipos mia akirosi kostizei perissotero apo mia anthropini zoi?
giati stin O.A allazoun aeroskafos esto ki an iparxoun zones xalasmenes esto kai me kathisterisi?
as elpizoume na stamatisoume ola edo....na mi ginei tipota sovarotero...
 
Re: Telika ti ginetai?

Ti elega ego prin 2 meres?????

Tora pou ine afti pou me katigorousan????Tora kribonte oli......
Kala kanete na sas po.Rezili ginate,na trepeste :evil:

Ti allo na po???Mesa se toso mikro hroniko diastima eginan afta....mono enan na sas po...stamatiste me aftes tis blakies gia na min sinbi tipota hirotero kai trehoun meta okogenies.................!!!!

ELEOS PIA!!!
Kati then pai kala stin A3,prepi to thema na sizitithi..kai me tin tileoaris gia na mathi olos o kosmos pos douleii i A3 :stupid:
 
Συμφωνώ με τον Ελ Γκρέκο. Όλοι οι πιλότοι της Aegean πρέπει να πληρώσουν υπέρβαρο :lol:
 
Top