Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Θα προτιμούσα να ρεζερβάρει W έως Ζ - αν είναι ελεύθερα...
 
Τελικά το ένα από τα τρία ex-CYP Airbus A320 (το 2108) πήρε το νηολόγιο LY-VEK και θα πετάει για την Avion Express.
 
Φαίνεται να ακυρώθηκε η συμφωνία για τα υπόλοιπα ex CY. Τα νεότερα δεδομένα έχουν ως εξής:
Το επόμενο Α320 θα είναι το SX-DGW, ex TC-JLK (cn 1909).
To δεύτερο Α321 ex Monarch θα γίνει SX-DGS.
Μετά τα 2 νέα Α320W που όπως ανέφερε ο Άκης θα γίνουν SX-DGY & SX-DGZ, το τρίτο κατά σειρά (6655) θα γίνει SX-DNA και άρα το sequence θα συνεχίσει πλέον ως SX-DN*, ,που σημαίνει ότι το 6832 θα είναι το SX-DNB.

Μένουν κενά το SX-DGV & X... Είδομεν! Ίσως ex CY ή ex ΤΚ? :roll:
 
"Μονο με τα ολοκαίνουργια Airbus"
 
Όταν μου βρεις μια εταιρεία με μέσο όρο ηλικίας αεροσκαφών τα 0 (μηδέν) έτη, τότε να δώσουμε βάση στα 'ολοκαίνουργια'.
Οι δημοσιογράφοι (και ενίοτε οι συνεντευξιαζόμενοι) μπορούν να μεταδίδουν ό,τι παπαριά θέλουν (τόσα ξέρουν, τόσα λένε).

Εμείς οφείλουμε να γνωρίζουμε και να επικοινωνούμε με ουσιαστικούς όρους.
Άρα, λοιπόν, ας παρακολουθήσουμε τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου της Aegean, και ας τον συγκρίνουμε με άλλες. Τότε ας κάνουμε κουβέντα.
 
Με εχεις για τόσο ηλιθιο που να ψάχνω εταιρεία με 0 έτη μέσο όρο; Δεν ειμαι. 8) Ασε που δεν συμπαθώ ιδιαίτερα και τη στατιστική.

Αλλα η σαβούρα που μαζεύει η Αιγαίου τελευταία (αεροσκάφη δεκαετίας και πανω) δεν θα τα έλεγα ολοκαίνουργια όπως διατείνονται. Αν έφερνε μονο φρέσκα απο το εργοστάσιο (όπως αυτα που αναμένουμε με τα sharklets), τότε πάσο. Δεν μπορείς να μου πασαρεις για ολοκαίνουργιο το DGT που ειναι 14 ετών, ας πούμε.
 
Σε ένα ενημερωμένο και πολιτισμένο forum σαν και το δικό μας, ούτε μπαρούφες από δημοσιοσχετίστικες ανακοινώσεις τύπου 'ολοκαίνουργια', ούτε όμως και 'εξεδρικές' εκφράσεις τύπου 'σαβούρα' έχουν θέση.

Γι' αυτό το μόνο metric για να έχουμε μια σύγκριση και σοβαρή συζήτηση ήταν είναι και θα είναι ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου.
 
Καλώς. Συγγνώμη που παρενέβην και έριξα το επίπεδο. Συνεχίστε. Αμα ακούσετε καμμια πόρτα να σφυράει σε cruise level, μην ακούσω κιχ όμως.
 
Για να δούμε το πώς 'σφυρίζουν οι πόρτες σε cruise level' σε ορισμένες αεροπορικές εταιρείες. Μέση ηλικία στόλου σε έτη.

Delta Air Lines 16.8 years (http://www.planespotters.net/Airline/Delta-Air-Lines)
United Airlines 13.5 years (http://www.planespotters.net/Airline/United-Airlines)
American Airlines 12.7 years (http://www.airfleets.net/ageflotte/Amer ... rlines.htm)
SAS 11.4 years (http://www.planespotters.net/Airline/SAS)
Iberia 9.6 years (http://www.planespotters.net/Airline/IBERIA)
Lufthansa 11.1 years (http://www.planespotters.net/Airline/Lufthansa)
British Airways 12.6 years (http://www.planespotters.net/Airline/British-Airways)
Air France 11.3 years (http://www.planespotters.net/Airline/Air-France)
Swiss 13.6 years (http://www.planespotters.net/Airline/Swiss)
South African 9.2 years (http://www.planespotters.net/Airline/So ... an-Airways)
Saudi Arabian 10.2 years (http://www.planespotters.net/Airline/Sa ... n-Airlines)
Aerolineas Argentinas 10 years (http://www.planespotters.net/Airline/Ae ... Argentinas)
China Airlines 10.2 years (http://www.planespotters.net/Airline/China-Airlines)
Asiana 9.7 years (http://www.planespotters.net/Airline/Asiana-Airlines)
Thai 10.2 years (http://www.airfleets.net/ageflotte/Thai%20Airways.htm)
Virgin Atlantic 9.5 years (http://www.planespotters.net/Airline/Virgin-Atlantic)
KLM 10.8 years (http://www.planespotters.net/Airline/KL ... h-Airlines)
Qantas 8.6 years (http://www.airfleets.net/ageflotte/Qantas.htm)
Emirates 6.3 years (http://www.planespotters.net/Airline/Emirates)
Singapore 7.4 years (http://www.planespotters.net/Airline/Singapore-Airlines)

Και η Aegean, με τα 'σαράβαλα' που 'σφυράνε οι πόρτες σε cruise level'?

Aegean 7.4 years (http://www.planespotters.net/Airline/Aegean-Airlines)
 
george_a":21pikn44 said:
Σε ένα ενημερωμένο και πολιτισμένο forum σαν και το δικό μας, ούτε μπαρούφες από δημοσιοσχετίστικες ανακοινώσεις τύπου 'ολοκαίνουργια', ούτε όμως και 'εξεδρικές' εκφράσεις τύπου 'σαβούρα' έχουν θέση

...Οποτε φανταζομαι το παρακατω

george_a":21pikn44 said:
Για να δούμε το πώς 'σφυρίζουν οι πόρτες σε cruise level' σε ορισμένες αεροπορικές εταιρείες.

...ειναι δειγμα βρετανικου φλεγματικου χιουμορ, η εμπεριστατωμενου επιχειρηματος, ε;

Παμε λοιπον:

Delta: 788 αεροπλανα
United: 707 αεροπλανα
American: 961 αεροπλανα
SAS: 140 αεροπλανα
Iberia: 75 αεροπλανα
LH: 280 αεροπλανα

Αegean: 50 αεροπλανα (μαζι με την ΟΑ)

(βαριεμαι να βρω και τις υπολοιπες. Τα παραπανω αρκουν για να δειξουν το ακυρο της συγκρισης μεταξυ καρπουζιων και ακτινιδιου)
 
Top