Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τι θα συμβεί όταν τα A321/320 πρέπει να αποσυρθούν? Θα τα πάει για scrap? Ίσως να τα κάνει cargo με το P2F program for a321/320 που θα ισχύει απο το 2017?
 
Εξαρτάται πότε θα τα αποσύρει. Αν αρχίσει να αντικαθιστά μετά από κάποια σχετικά μικρή ηλικία τα πιο παλιά με πιο νέα (Α320ΝΕΟ? A320 Sharklets?) ή αν τα κρατήσει μέχρι τέλος χρήσιμης ζωής (φαντάζομαι σε καμια 10-15 χρόνια από τώρα). Αν τα αντικαταστήσει πχ στα 10-15 χρόνια, κατα πάσα πιθανότητα δε θα πάνε για scrap, αλλά σε κάποιον άλλον operator (έχει ήδη βέβαια τέτοια ηλικίας, πχ το -DGS). Στη δεύτερη περίπτωση, ναι πάνε για scrap. Δε βλέπω ποτέ ή aegean να ασχολείται με cargo αν αυτό εννοείς.
 
Ορθολογικά μιλώντας, τα ΑΦ ΔΕΝ είναι ιερά κειμήλια. Είναι χρηματο-οικονομικά 'εργαλεία'.
Το καθένα έχει, ανα πάσα ώρα και στιγμή, αξία, σταδιακά μειούμενη, λόγω της χρήσης του, και του μειούμενου δυναμικού/χρησιμότητάς του. Και σταδιακά αυξανόμενο κόστος, είτε αυτό αφορά στα καύσιμα, είτε στη συντήρησή του. Υπάρχουν περίοδοι που οι αλλαγές δεν είναι σταδιακές, αλλά απότομες, σπάνιο αυτό, αν έρθει 'ξαφνικά' στην αγορά ένας formidable ανταγωνιστής, αν τα πλάνα αλλάξουν εντελώς, αν εμφανιστεί νέο ΑΦ με ισχυρά διαφορετικές δυνατότητες (το τελευταίο εξαιρετικά απίθανο, γνωρίζουμε τι θα συμβεί στα επόμενα 20+ χρόνια σε αυτόν τον τομέα). Άρα, δεν ζούμε με αυτά για πάντα. Πόσο μάλλον, όταν στην πλειοψηφία τους, ειδικά για την Aegean, το ιδιοκτησιακό καθεστώς των Α320 είναι 'operating lease'.

Και να θυμίσω, ότι έχει διατυπωθεί η πρόθεση, σε λίγα χρόνια από τώρα, η εταιρεία να κάνει επίσημο request for proposals, για την πλήρη ανανέωση του στόλου (70 ΑΦ θα περιλαμβάνει). Οψόμεθα.
 
Μήπως γνωρίζει γιατί το SX-DNB/F-WWDJ MSN 6832 ενώ έκανε First Flight και ferry στο XFW δεν εμφανίστηκε στο FR24 και δεν εμφανίζει callsign . Επίσης δεν υπάρχει καμία φωτογραφία του (στην TLS και XFW) ενώ άλλα αεροσκάφη είχαν φώτο πριν απο τα First flight
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/f-wwdj/
http://xfw-spotter.blogspot.gr/2015/10/ ... dj-sx.html
Τα άλλα 3 A320 είχαν και callsign στο ferry flight και φώτο πριν καν βαφτούν
 
george_a":1o982dtb said:
Ορθολογικά μιλώντας, τα ΑΦ ΔΕΝ είναι ιερά κειμήλια. Είναι χρηματο-οικονομικά 'εργαλεία'.
Το καθένα έχει, ανα πάσα ώρα και στιγμή, αξία, σταδιακά μειούμενη, λόγω της χρήσης του, και του μειούμενου δυναμικού/χρησιμότητάς του. Και σταδιακά αυξανόμενο κόστος, είτε αυτό αφορά στα καύσιμα, είτε στη συντήρησή του. Υπάρχουν περίοδοι που οι αλλαγές δεν είναι σταδιακές, αλλά απότομες, σπάνιο αυτό, αν έρθει 'ξαφνικά' στην αγορά ένας formidable ανταγωνιστής, αν τα πλάνα αλλάξουν εντελώς, αν εμφανιστεί νέο ΑΦ με ισχυρά διαφορετικές δυνατότητες (το τελευταίο εξαιρετικά απίθανο, γνωρίζουμε τι θα συμβεί στα επόμενα 20+ χρόνια σε αυτόν τον τομέα). Άρα, δεν ζούμε με αυτά για πάντα. Πόσο μάλλον, όταν στην πλειοψηφία τους, ειδικά για την Aegean, το ιδιοκτησιακό καθεστώς των Α320 είναι 'operating lease'.

Και να θυμίσω, ότι έχει διατυπωθεί η πρόθεση, σε λίγα χρόνια από τώρα, η εταιρεία να κάνει επίσημο request for proposals, για την πλήρη ανανέωση του στόλου (70 ΑΦ θα περιλαμβάνει). Οψόμεθα.

Και τα ιερά κειμήλια είναι χρηματοοικονομικά εργαλεία να δεν το έχεις καταλάβει... :mrgreen:
 
Γνωρίζουμε ακριβή ημερομηνία παράδοσης του νέου 320;
 
Τελικά δεν θα παραδοθεί το νεο α320 τον Νοέμβριο;
 
Αύριο δεν έρχεται το SX-DNB?
 
Top