Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το θέμα είναι να δούμε στα καινούργια 32N, κανονική θέση business και όχι ξανά απλά μια economy που έχει ένα τραπεζακι στην μεση...
 
AirNamibia":7dlwajzd said:
Μόνο 4 εταιρείες της Star Alliance διαθέτουν Α320neo
ΜΚ :?: 3 α/φ με διαρρύθμιση 8 Business 162 Economy = Σύνολο 170
LH 19 α/φ με διαρρύθμιση 28 Business 138 Economy = Σύνολο 166
ΤΡ 6 α/φ με διαρρύθμιση 42 Executive 114 Economy = Σύνολο 168
SK + SK Ireland 27 α/φ με διαρρύθμιση ΜΟΝΟ Economy = Σύνολο 174

Αν θέλει να καταντήσει σαν την VY με 180 θέσεις ή σαν τις PC & U2 με 186 θέσεις. :idea:
Υπάρχουν όμως εταιρείες όπως η ΒΑ που έχει διαρρύθμιση για Ευρώπη Σύνολο 150 θέσεις και πτήσεων Εσωτερικού Σύνολο από 154 έως 171

Απλά να διευκρινήσουμε οτι και αυτές οι εταιρίες τα 8/28/42 κλπ ειναι τα ίδια καθίσματα που απλά αφήνουν κενή την μεσαία θέση. Δεν νομίζω οτι κάποια εταιρία έχει διαφορετικά καθίσματα και σαφώς ξεχωρισμένη (όχι με μετακινούμενη κουρτίνα δηλαδή) business class. Το σύνολο των θέσεων πάντως τείνει να αυξάνεται τα τελευταία χρόνια καθώς οι εταιρίες μπορεί να χρησιμοποιήσουν το ίδιο αεροπλάνο σε μια πτήση 4-5 ωρών (που θες σίγουρα άνεση) αλλά και σε μία πτήση 25 λεπτών (που δεν τους νοιάζει η άνεση). Γι' αυτό και η Airbus έχει βγάλει και την επιλογή Airbus Cabin Flex για τα 321Neo για ακόμα μεγαλύτερες χωρητικότητες.
 
Ας το προσεγγίσουμε αλλιώς: Πόσες σειρές / θέσεις θεωρείτε πως θα έπρεπε να ήταν η κανονική μόνιμη business σε κάποια απο τα 321 με τα δεδομένα της Α3 και χωρίς σύγκριση με άλλους;
 
AirNamibia":254jgtu8 said:
Μόνο 4 εταιρείες της Star Alliance διαθέτουν Α320neo
ΜΚ :?: 3 α/φ με διαρρύθμιση 8 Business 162 Economy = Σύνολο 170
LH 19 α/φ με διαρρύθμιση 28 Business 138 Economy = Σύνολο 166
ΤΡ 6 α/φ με διαρρύθμιση 42 Executive 114 Economy = Σύνολο 168
SK + SK Ireland 27 α/φ με διαρρύθμιση ΜΟΝΟ Economy = Σύνολο 174

Αν θέλει να καταντήσει σαν την VY με 180 θέσεις ή σαν τις PC & U2 με 186 θέσεις. :idea:
Υπάρχουν όμως εταιρείες όπως η ΒΑ που έχει διαρρύθμιση για Ευρώπη Σύνολο 150 θέσεις και πτήσεων Εσωτερικού Σύνολο από 154 έως 171

Όπως είπε και ο MerNion, οι διαρρυθμίσεις που έγραψες πάνω είναι με μπλοκαρισμένη τη θέση στη Business.

Κάποια stats για των συνολικών θέσεων λοιπόν :

Operator Average Seats
Air Malta 180
Atlantic Airways (Faroe Islands) 174
British Airways 180
EasyJet 186
Iberia 180
Lufthansa 180
S7 Airlines 164
SAS 180
SAS Ireland 174
TAP Air Portugal 174
Ural Airlines 176
Vueling Airlines 186

Επίσης, το 321ACF θα γίνει standard τα επόμενα χρονια αφού είναι πιο efficient η διαρρύθμιση με max 244 θέσεις και απλοποιείται η γραμμή παραγωγής. Tο 2021 μάλιστα αναμένεται ο αριθμός των ACF να ξεπεράσει τα non-ACF, οποτε πιθανότατα η Α3 να πάρει ACF.
 
Άρα φτάνουμε στον εξής απλό συλλογισμό για την διαμόρφωση της καμπίνας στα Α320neo της Aegean:

C: 16 θέσεις ( 4 σειρές των 4 καθισμάτων ) + 8 μπλοκαρισμένες μεσαίες θέσεις που λογικά όμως θα ξεμπλοκάρονται ανάλογα με την ζήτηση.
Y: 150
Σύνολο: ( 166 θέσεις + 8 μπλοκαρισμένες ) 174 θέσεις.

Τι μας θυμίζουν οι 174 θέσεις; Μα την σημερινή διαρρύθμση των Α320 στον υπάρχοντα στόλο.
 
Αν ακολουθησει το παράδειγμα της LH θαχει 180
 
Μα γιατί δε με πιστέψατε όταν είπα για 180; :rolleyes:

Βάσει των seatmaps που έχουν φορτωθεί στα timetables (π.χ. expertflyer) τα 320neo θα έχουν 180 θέσεις (σειρές 1-31 με εξαίρεση τη 13). Δείτε π.χ. το συνημμένο
 

Attachments

  • a3_32n.png
    a3_32n.png
    43,1 KB · Προβολές: 2.809
Τσεκαρισμένο και από το production mode του Amadeus.
 
Ούτε η Turkish?
Στα Boeing σίγουρα έχει και για πτήσεις SKG-IST που είναι αρκετά σύντομες.
Δε θυμάμαι όμως στα α320.

MerNion":30kuzdiw said:
Απλά να διευκρινήσουμε οτι και αυτές οι εταιρίες τα 8/28/42 κλπ ειναι τα ίδια καθίσματα που απλά αφήνουν κενή την μεσαία θέση. Δεν νομίζω οτι κάποια εταιρία έχει διαφορετικά καθίσματα και σαφώς ξεχωρισμένη (όχι με μετακινούμενη κουρτίνα δηλαδή) business class. Το σύνολο των θέσεων πάντως τείνει να αυξάνεται τα τελευταία χρόνια καθώς οι εταιρίες μπορεί να χρησιμοποιήσουν το ίδιο αεροπλάνο σε μια πτήση 4-5 ωρών (που θες σίγουρα άνεση) αλλά και σε μία πτήση 25 λεπτών (που δεν τους νοιάζει η άνεση). Γι' αυτό και η Airbus έχει βγάλει και την επιλογή Airbus Cabin Flex για τα 321Neo για ακόμα μεγαλύτερες χωρητικότητες.
 
το θεμα δεν ειναι μονο αν η Α3 θα εχει 180 θεσεις στα Νeo αλλα με τι seat-pitch? Θελω να πω,θα βαλει μεγαλυτερο στις πρωτες για να τις πουλάει business class και οι υπολοιποι πισω θα στριμωχνομαστε σαν σαρδέλες ή θαναι ισομερώς κατανεμημένο κ απλά η business θαχει τις γνωστες παροχές κ τη μεσαια μπλοκ; Διοτι κ η ΒΑ στα Α320 180 εχει κ η business στο seat-pitch δεν εχει καμια διαφορά με την economy..Αν ειναι έτσι, τοτε πραγματικά η διαφορα Α3-λοκο μικραίνει σε τρελό βαθμό..
 
Top