Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στην Aegean δεν είναι αναμμένα τα φώτα μέσα γι΄αυτό η φωτογραφία είναι με φλας επίσης ο διάδρομος έχει νάιλον πάνω από την μοκέτα
 
Τα ναύλον θα τα βγάλουνε, ή λένε να το αφήσουν έτσι? :lol:

Καλά, ήρθε το αεροπλάνο και ακόμα έτσι το έχουνε? Για να φαίνεται καινούριο?

Μου θυμίζει τα Α320 της αείμνηστης Κρέταν, που ο τότε κρητικός πρόεδρος της εταιρείας (με αμφίεση/προφορά και ύφος γιδοβοσκού) καθότανε στην πίστα στο Ηράκλειο το 91-92 και φώναζε σε όλους : " Ξανοίξτε τα τσενούρια μας αεροπλάνα μωρέ. Τση κούτας είναι......" :thx:
 
seven4seven":2k63pp8g said:
6circles":2k63pp8g said:
Φιλε 747, ισως να ειμαι ιδιοτροπος αλλα 174 θεσεις σε ενα Α320 δεν ειναι λιγο... πολλες ; :D

Θες να μπεις μεσα να τις μετρησεις κ εσυ? :?

Φιλε seven4seven, relax. Δεν αμφισβητησα τον αριθμο των θεσεων στο αεροσκαφος που ανεφερες , αλλα μαλλον μου εκανε εντυπωση ο μεγαλος αριθμος. Για το προφιλ της Α3 ( full service airline ) ειναι μαλλον υψηλος.

Ας μην ξεχναμε οτι η Α3 ειναι πιο πολυ συγκρισιμη με Αιρ Φρανς, Λουφτχανσα και Αλιταλια παρα με Ryanair και Easyjet. Αυτο που εννοω ( προτου προλαβει καποιος να παρεξηγηθει ) ειναι οτι περιμενα μια διαρυθμιση γυρω στις 156 η 162 θεσεις. Οι 174 θεσεις ηταν μια δυσαρεστη εκπληξη. :?
 
Πάλι απρόσεχτοι μου είστε... tztztz ;)


Ξεχνάτε ότι στην ουσία το αεροσκάφος δεν είναι της Α3! Οποτε ο κανονικός ιδιοκτητης του (που σίγουρα μετά το τέλος του leasing από την Α3 θα θέλει να το νοικιάσει αλλου) έχει δώσει τα δικά του χαρακτηριστικά! Τα παράπονα να τα αρχίσετε όταν παραλάβει η εταιρεία το τέταρτο την Α320 και βάλε! ;)


’Aντε μάκια απρόσεχτα μου και να είστε πιο συγκρατημένοι.. ;) :P :mrgreen:
 
makedonas":31co1yeh said:
Ξεχνάτε ότι στην ουσία το αεροσκάφος δεν είναι της Α3!

Συγνώμη για την άγνοια, αλλά από τα 18 αεροπλάνα, πόσα θα είναι lease και πόσα της Α3 τελικά. :?:

Μακεδόνα, οι θέσεις του αεροπλάνου αλλάζουν σε ένα βράδυ. Ο leasor του αεροπλάνου δεν έχει λόγο στον αριθμό των θέσεων. Η Α3 άμα ήθελε έβαζε και 50 θέσεις μέσα.
 
Τα 3 πρώτα είναι της ILFC! :)

Τα υπόλοιπα θα είναι με τις προδιαγραφές της Α3! Ίσως να είναι οι ίδιες με αυτές της ILFC, ίσως διαφορετικές. Τη στιγμή που δεν έχουμε insider input, είναι παράλογο να υποθέτουμε πως θα είναι! ;)
 
Πιστεύω ότι και τα πρώτα που έρχονται από την ILFC έχουν κι αυτά τα χαρακτηριστικά της Αιγαίου μιας και είναι ο πρώτος χρήστης. Αν πάλι κάνω λάθος, πολύ σωστά έγραψε ο gonso, τα καθίσματα τα αλλάζεις μέσα σε λίγες ώρες.

Επίσης οι 174 είναι πολλές για μια εταιρία full frills, όπως είναι η Αιγαίου. Άρα δεν πρέπει να την συγκρίνουμε με easyjet αλλά με AF, LH κτλ.
 
Παντως ανατρεχωντας σε timetable της AF του 2004 βλεπω 2 πλανα με 172 θεσεις (Metropole και La Navette τα αναφερει)
και 152 ( Moyen Courrier) και 142( Afrique-Moyen Orient)...
Τα δε 321 ειναι 206(Metropole και La Navette ) και 182 ( Moyen Courrier) , υπαρχει δε Α 332 με 211 θεσεις μολις 5 παραπανω απο το 321!!!!!!!!!!!!!!!

Αντιστοιχα σε LTU βλεπω για το 320, 168 και για 321 , 204..

Τι τρεχει εγιναν η charter τοσο χλιδατες?????
 
Top