Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και φωτογραφία με το registration! Υπάρχουν ακομα άγρυπνα κλείστρα στην Αθήνα ;)
 
Το DGT ξανάρχισε πριν λίγες μέρες δρομολόγια οπότε φαίνεται θα κάτσει για τη σεζόν και ίσως φύγει
Σήμερα πέταξα κατά τύχη με το DGT. Μια χαρά, έχει και καινούργια καλύμματα στα προσκέφαλα. Δεν το λες και αντίκα, είναι λίγο κουρασμένη η καμπίνα αλλά παραδόξως ακόμα και στις πίσω θέσεις ο χώρος για τα πόδια ήταν καλός. Πάντως η πτήση ήταν εντελώς γεμάτη και το Ελ. Βενιζέλος το ίδιο. Είναι πολύ νωρίς για τέτοια νταβαντούρια.
 
Πρόβλημα χθες το βράδυ για το SX-DVN το οποίο εκτελούσε την πτήση από Ηράκλειο προς Τελ Αβίβ. Ενώ πετούσε πάνω από τη Σητεία, ο κυβερνήτης εντόπισε πρόβλημα στα υδραυλικά του αεροσκάφους με αποτέλεσμα να επιστρέψει πίσω στο Ηράκλειο.

Screenshot_20230521_112638_Flightradar24.jpg
 
Σήμερα πέταξα κατά τύχη με το DGT. Μια χαρά, έχει και καινούργια καλύμματα στα προσκέφαλα. Δεν το λες και αντίκα, είναι λίγο κουρασμένη η καμπίνα αλλά παραδόξως ακόμα και στις πίσω θέσεις ο χώρος για τα πόδια ήταν καλός. Πάντως η πτήση ήταν εντελώς γεμάτη και το Ελ. Βενιζέλος το ίδιο. Είναι πολύ νωρίς για τέτοια νταβαντούρια.

Μακάρι να ήσουν και τυχερός να φτάσεις έγκαιρα γιατί την τελευταία βδομάδα είχε συνέχεια καθυστερήσεις.
Ειδικά με τις "Δανίες" και τις "Ιταλίες" το τελευταίο διήμερο σακατεύτηκε...
 
Όχι, τίποτα αξιόλογο. Ένα JTR που πέταξα μια χαρά ήταν. Έφτασε από AMS με 10 λεπτά καθυστέρηση, όποτε με ένα «αργό» boarding έφτασε τα 30 λεπτά καθυστέρηση. Δεν το μετράω καν, αφού δεν μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα. Με τόσο μικρές πτήσεις, είναι λίγο αναμενόμενο να μην κάνουν μεγαλύτερο schedule padding. Αν σκεφτείς όμως ότι υπάρχει ένα σχετικό θέμα με το air traffic, ίσως θα βοηθούσε αν έβαζαν κάτι τις παραπάνω. Κακά τα ψέματα υπάρχει πίεση να κάνει το κάθε αεροσκάφος το πρόγραμμα που του «αναλογεί». Asset είναι όχι μουσειακό κομμάτι, μετά την σεζόν θα δείξει ;)
 
  • Like
Reactions: pet
Ποιος να είναι ο λόγος άραγε που παραδίδονται νεότερα (σε κατασκευή) αεροσκάφη ενώ υπάρχουν άλλα που μένουν πίσω στην Τουλούζη; Πχ το SX-NEI έχει εμφανιστεί από το Σεπτέμβριο του 2022 και βάφτηκε σε φουλ χρώματα της Α3 το Δεκέμβριο. Για ποιο λόγο να μην παραδίδεται αφού ουσιαστικά είναι έτοιμο;
 
Αυτό που νομίζω είναι ότι το -ΝΕΙ δεν έχει καν «φορέσει» κινητήρες. Πιθανότατα υπάρχει θέμα με την εφοδιαστική αλυσίδα της P&W ή άλλων προμηθευτών της Airbus.
 
Ισχύει ότι δεν έχει φορέσει κινητήρες αλλά γιατί δεν φοράει αυτό ένα ζευγάρι κινητήρες για να παραδοθεί και φοράνε τα επόμενα στη σειρά (NEK, NEL, NEM κλπ); Αφού οι κινητήρες είναι ίδιοι για όλα.
 
Δεν γίνεται αυτό, γιατί είναι pre-assigned και η αλλαγή έχει impact στο configuration του αεροσκάφους και θα δημιουργήσει μεγαλύτερη καθυστέρηση.
Όλα τα χαρτιά (Certificate of Airworthiness, Noise Cert, Aircraft Inspection Reports, AD compliance lists, etc.) πρέπει να αλλάξουν
 
Last edited by a moderator:
Σήμερα άρχισε να εμφανίζεται το NEP (F-WWTX) στα ραντάρ, σταθμευμένο βέβαια αλλά μάλλον σύντομα θα αρχίσει δοκιμαστικές
 
Top