Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι κατανοητά τα επιχειρησιακά κολλήματα και οι δυσκολίες στον προγραμματισμό και το μοντέλο λειτουργίας και τα return on investments αλλά καθάρισε το λίγο διάολε :mad:
Έχει και μηχανήματα με βούρτσες αυτοματισμούς κλπ για γρήγορο turnaround! Δεν είμαστε στα 90’
Κοίταξε λίγο στο YouTube το τελευταίο Q400 που έκαναν phase out. Το εξοργιστικό είναι ότι στήνονταν να βγάλουν και φωτογραφίες με το αεροπλάνο να είναι μέσα στην μπίχλα. Άλλο πάλι και αυτό. Ούτε έξω από το υπόστεγο δεν θα περνούσα, όχι να βγάλω και φωτογραφίες, φιλάκια και καρδούλες. Ήμαρτον :bash:
 
Πολύ σωστά, χρειάζονται γενικώς πολλές Βούρτσες στην Α3, τόσο για τα α/φ όσο και για τη μπίχλα της ανομοιόμορφης εικόνας των ένστολων πληρωμάτων cockpit!
 
Τι εχουν οι πιλοτοι?
 
Με την P&W να προβλέπει οτι θα χρειαστούν περί τους 600-700 GTF κινητήρες τεχνικο/μηχανικό έλεγχο μεχρι το 2026, πόσο θα επηρεαστεί η Α3 από αυτό όσον αφορά τα νέα της α/φη? Θα καθηλωθουν κ αν ναι, θα προχωρήσει leasing ceos για να τα αντικαταστήσει προσωρινα ώστε να βγει το προγραμμα ή θα αρχισει περικοπές στα δρομολόγια όπως η Wizz?
 
Σύμφωνα με το Aviation week, μόνο 9 Α320 της Aegean επηρεάζονται και θέλουν έως και 300 ημέρες(!) ανά κινητήρα για τους PW1100G. Δεν είναι και πάρα πολλά, αλλά με καλό συγχρονισμό νομίζω δε θα επηρεαστεί πολύ.
41375675_1694722808827.jpg
 
Last edited:
Αν δεν κάνω λάθος έρχονται 7 νέα του χρόνου όποτε θεωρητικά τη βγάζουν χωρίς πρόβλημα. Ίσως απλά χρειαστεί να μην φύγει κάποιο απ’το στόλο
 
Top