B737Mech
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/04/2005
- Μηνύματα
- 243
- Likes
- 38
Για το δεύτερο " I would take a wild guess".Εγώ το βαφείο το σκεφτόμουν μήπως γυρίσει κάτασπρο... αλλά θα δείξει. Αν πήγε για βάψιμο σε καμιά βδομάδα θα ξέρουμε αλλιώς μάλλον για maintenance.
Επίσης γνωρίζουμε αν τα NEA, NEB και NED είναι σε συντήρηση ρουτίνας ή έχει να κάνει με τους κινητήρες που έχουν βγει εκτός κάνα μήνα
Αυτό με τα μέταλλα που έχετε διαβάσει δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα των PW και μέχρι τώρα δεν πιστεύω πως έχει αρχίσει η διαδικασία αντικατάστασης αυτών των κινητήρων.
Υπάρχουν και άλλα προβλήματα με τους PW παγκοσμίως, όπως τα ρινίσματα μετάλλου, No4 bearing seal που δεν κρατάει συμπίεση και ρίχνει λάδια στην LP turbine με αποτέλεσμα την ανάφλεξη αυτών, θάλαμοι καύσης που γίνονται κεφαλοτύρι και το debonding του μπροστινού acoustic panel. Το τελευταίο ίσως να έχει αντιμετωπιστεί.
Πιστεύω πως η Aegean είναι τυχερή μπροστά μέσα στην ατυχία της με την επιλογή των PW. Ίσως να μπορέσει να ελιχθεί με τα συμβόλαια μίσθωσης των παλαιότερων αεροσκαφών και να τα κρατήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, καλύπτοντας έτσι τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και θα δημιουργηθούν με τα ΝΕΟ.
Το μόνο καλό που πρέπει να αναφερθεί για την PW, είναι πως παρακολουθώντας "ζωντανά" τις διάφορες παραμέτρους των κινητήρων όλων των χρηστών, προλαβαίνει τα IFSD (όχι όμως στο 100%). Αυτό από τη μία είναι πολύ καλό στο θέμα ασφάλειας πτήσεων, αλλά από την άλλη δίνει κατά την γνώμη μου μια ψευδή ή ανακριβή εικόνα αξιόπιστου κινητήρα.
Με λίγα λόγια δηλαδή δεν είναι επικίνδυνο να πετάς με PW. Πας όπου είναι να πας, αλλά μπορεί να χρειαστεί να παραμείνει εκεί το αεροπλάνο και να μη συνεχίσει τις πτήσεις.