Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ το βαφείο το σκεφτόμουν μήπως γυρίσει κάτασπρο... αλλά θα δείξει. Αν πήγε για βάψιμο σε καμιά βδομάδα θα ξέρουμε αλλιώς μάλλον για maintenance.

Επίσης γνωρίζουμε αν τα NEA, NEB και NED είναι σε συντήρηση ρουτίνας ή έχει να κάνει με τους κινητήρες που έχουν βγει εκτός κάνα μήνα
Για το δεύτερο " I would take a wild guess".
Αυτό με τα μέταλλα που έχετε διαβάσει δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα των PW και μέχρι τώρα δεν πιστεύω πως έχει αρχίσει η διαδικασία αντικατάστασης αυτών των κινητήρων.
Υπάρχουν και άλλα προβλήματα με τους PW παγκοσμίως, όπως τα ρινίσματα μετάλλου, No4 bearing seal που δεν κρατάει συμπίεση και ρίχνει λάδια στην LP turbine με αποτέλεσμα την ανάφλεξη αυτών, θάλαμοι καύσης που γίνονται κεφαλοτύρι και το debonding του μπροστινού acoustic panel. Το τελευταίο ίσως να έχει αντιμετωπιστεί.
Πιστεύω πως η Aegean είναι τυχερή μπροστά μέσα στην ατυχία της με την επιλογή των PW. Ίσως να μπορέσει να ελιχθεί με τα συμβόλαια μίσθωσης των παλαιότερων αεροσκαφών και να τα κρατήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, καλύπτοντας έτσι τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και θα δημιουργηθούν με τα ΝΕΟ.
Το μόνο καλό που πρέπει να αναφερθεί για την PW, είναι πως παρακολουθώντας "ζωντανά" τις διάφορες παραμέτρους των κινητήρων όλων των χρηστών, προλαβαίνει τα IFSD (όχι όμως στο 100%). Αυτό από τη μία είναι πολύ καλό στο θέμα ασφάλειας πτήσεων, αλλά από την άλλη δίνει κατά την γνώμη μου μια ψευδή ή ανακριβή εικόνα αξιόπιστου κινητήρα.
Με λίγα λόγια δηλαδή δεν είναι επικίνδυνο να πετάς με PW. Πας όπου είναι να πας, αλλά μπορεί να χρειαστεί να παραμείνει εκεί το αεροπλάνο και να μη συνεχίσει τις πτήσεις.
 
Το DNH πήγε μάλλον για βάψιμο στην Οστραβα
 
Και ο αριθμός A36002 τον τελευταίο χρόνο χρησιμοποιείται μόνο όταν πάει για λευκό βάψιμο ή φεύγει απ'το στόλο
 
Στο παρακάτω άρθρο του Scramble σχετικά με τις παραγγελίες της Airbus για τον Οκτώβριο βλέπουμε και ακύρωση παραγγελίας 5 Α320Ν για την Aegean...:rolleyes:

 
Κάποτε οι κινητήρες PRATT&WHITNEY ήταν τα διαμάντια εξαρχής όλων των Boeing από 737 100 κλπ, ενώ με τους γαϊδαρο-κινητήρες των neo, η κατάσταση είναι τραγική σε αντίθεση με τους κινητήρες CFM LEAP neo όπως και των προηγούμενων V2500

Έχω ακούει ότι είναι “κάμποσα” neo καθηλωμένα στο Βενιζέλο με σοβαρό πρόβλημα, άλλωστε εξαρχής που παρέλαβαν τα α/φ τόσο η Lufthansa ,όσο και η Indigo δεν πετούσαν για μήνες, οι οποίες αφενός συνεχίζουν ακόμα να έχουν προβλήματα και είναι καθηλωμένα, αφετέρου έχουν προστεθεί κι άλλες εταιρίες, γι αυτό έχουν ξεπατώσει “ τα σκυλιά”, τους πρώτους Γλάρους μέρα-νύχτα !!
 
Αυτή η ακύρωση, πρακτικά μπορεί να σημαίνει πολλά, όπως:

1. Ακυρώνω γιατί δεν τα υπολόγισα σωστά και τελικά δεν θέλω 46 αλλά 41neo ( μιλάμε δηλαδή για συρρίκνωση στόλου neo ),
2. Ακυρώνω 5 320 γιατί θα μου έρθουν με P&W και τελικά επειδή βαρέθηκα τα προβλήματα, αποφάσισα να παραγγείλω από lessor neo που φοράνε CFM LEAP, ( βλέπε Lufthansa που σύντομα θα αρχίζει να παραλαμβάνει Α320x με LEAP ).
3. Ακυρώνω 5 320 γιατί αλλάζω στρατηγική και έχω σκοπό να πάω σε Α220 ή ΕRJ2.
4. Θα πάρω widebodies, γιατΙ χρειάζομαι και long haul αλλά και να κάνω κοντινά δρομολόγια εκεί που χρειάζομαι χωρητικότητα αλλά δεν μου δίνουν slots.

Ειδωμεν, γιατί αν το θέμα έχει να κάνει με τους κινητήρες αποκλειστικά τότε παίζουν δυνατα τα σενάρια 1 και 2. Αν υπάρχει αλλαγή επιχειρησιακού πλάνου, τότε πάμε στο σενάριο 3 και μάλιστα σε Α220. Το 4 λίγο χλωμό, αλλά παίζει σαν outsider …
 
Εξάλλου στο ίδιο σάιτ αναφέρονται νέες παραγγελίες από ανώνυμους προς το παρόν πελάτες οπότε ποιος ξέρει.

Επιπλέον, στην παρουσίαση του χειμερινού προγράμματος αναφέρει 76 αεροσκάφη για τη χειμερινή περίοδο, αντί 75 που έχει τώρα (ή 74 αν έφυγε τελικά το OAX). Το παραπάνω δεν είναι neo πάντως γιατί λέει πως αυτά είναι 28 όπως τώρα

 
Last edited:
Κάποτε οι κινητήρες PRATT&WHITNEY ήταν τα διαμάντια εξαρχής όλων των Boeing από 737 100 κλπ, ενώ με τους γαϊδαρο-κινητήρες των neo, η κατάσταση είναι τραγική σε αντίθεση με τους κινητήρες CFM LEAP neo όπως και των προηγούμενων V2500

....γι αυτό έχουν ξεπατώσει “ τα σκυλιά”, τους πρώτους Γλάρους μέρα-νύχτα !!
Όλα τα neo έχουν PRATT&WHITNEY?? Και τα 320 και τα 321? Τα DNA έως DNE τι φοράνε?
 
Όλα τα 320 neo + 321 neo Pratt&Whitney, τα 320 DNA ceo+DNE ceo V 2500
 
Αυτή η ακύρωση, πρακτικά μπορεί να σημαίνει πολλά, όπως:

1. Ακυρώνω γιατί δεν τα υπολόγισα σωστά και τελικά δεν θέλω 46 αλλά 41neo ( μιλάμε δηλαδή για συρρίκνωση στόλου neo ),
2. Ακυρώνω 5 320 γιατί θα μου έρθουν με P&W και τελικά επειδή βαρέθηκα τα προβλήματα, αποφάσισα να παραγγείλω από lessor neo που φοράνε CFM LEAP, ( βλέπε Lufthansa που σύντομα θα αρχίζει να παραλαμβάνει Α320x με LEAP ).
3. Ακυρώνω 5 320 γιατί αλλάζω στρατηγική και έχω σκοπό να πάω σε Α220 ή ΕRJ2.
4. Θα πάρω widebodies, γιατΙ χρειάζομαι και long haul αλλά και να κάνω κοντινά δρομολόγια εκεί που χρειάζομαι χωρητικότητα αλλά δεν μου δίνουν slots.

Ειδωμεν, γιατί αν το θέμα έχει να κάνει με τους κινητήρες αποκλειστικά τότε παίζουν δυνατα τα σενάρια 1 και 2. Αν υπάρχει αλλαγή επιχειρησιακού πλάνου, τότε πάμε στο σενάριο 3 και μάλιστα σε Α220. Το 4 λίγο χλωμό, αλλά παίζει σαν outsider …
5. Μπορεί να ακύρωσε τα αεροσκάφη, αλλά να ζήτησε τους 10 κινητήρες :1:
 
Top