spotterakis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/01/2008
- Μηνύματα
- 2.827
- Likes
- 569
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Από που να αρχίσω;
1. Το Α319 ήταν ένα και μοναδικό. Δεν θα έκανε κάποια σημαντική διαφορά. Πολύ πιθανό δε, να είχαν δεσμευτεί στην πώληση του προτού ειδοποιηθεί η Aegean ότι πρέπει να καθηλώσει για έναν χρόνο τα 10 neo.
2. Τα A220 της Air Baltic φέρουν και αυτά αποκλειστικά τους κινητήρες PW GTF. Δεν είναι καλή ιδέα να λύσεις προβλήματα που σου δημιουργεί η PW χρησιμοποιώντας περισσότερους PW και ειδικά από μια εταιρία που αντιμετωπίζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον στόλο της όπως η Aegean.
AirBaltic Sees No Short-Term Resolution To A220 Engine Problems | Aviation Week Network
The ongoing shortage of Pratt & Whitney engines has left 10 of airBaltic’s 41 Airbus A220-300s grounded.aviationweek.com
To γνωριζω για τα θεματα των Α220 και τους κινητηρες αλλα το ιδιο ισχυει και για πολλά neo κ καποια Ε2-jet..Εν μέρει ειναι ετσι, απο την αλλη με αυτη τη λογικη δεν θα επρεπε να προχωρανε σε νεες παραγγελιες ουτε των μεν ουτε των δε οι εταιρειες, ομως δεν βλεπουμε κατι τετοιο..Τα 319 ναι, ενα μονο του δεν θα προσφερε πολλα μονο αν ενοικιαζε παραπανω για καποιο διαστημα, τα 320ceo ειναι ακριβα για προσωρινη ενοικιαση, αρα ; τι αλλη λυση ενδιαμεση υπαρχει; η καταργηση δρομολογιων δεν ακουγεται και το πιο αισιοδοξο,oυτε προσοδοφορο..Ουτε ισχυει οτι οι εταιρειες δεν ενδιαφερονται για την κατηγορια 120-150 pax (δεν εννοω οι δικες μας..) Η LH κραταει τα 319 με λυσσα, και παρηγγειλε τα 223 ενω εχει και τα Εjet, η ΙΤΑ τα 221-223, η ΑF τα 223 μεχρι σιγα σιγα να φυγουν τα Α318-319, η LX 221-223 και συνεργαζεται και με Helvetic..H Air Serbia επεκτεινεται με leasing πρωτης γενιας Ejets, η LOT και τις 2 γενιες για να καλυψει το χασμα μεχρι τα 180αρια ΜΑΧ...Ολες οι λυσεις καπου εχουν απωλειες καπου ισως κερδιζουν κατι, θελουν ζυγοσταθμισμα .Θεωρω τεραστιο το χασμα απο τα ΑTR72 ως τα 180αρια neo. Kαι το χασιμο σε feeder ή ανοιγμα/διατηρηση γραμμων, ειδικα τωρα που μενουν στο εδαφος λογω inspection. Oι μεγαλες εταιρειες εχουν ομως τροφοδοτριες μικρες κ α/φη να μεταθεσουν δρομολογια (air dolomiti, city line, air nostrum etc) oι δικες μας οχι...αλλά just my 2cents