Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εν τάξει μωρέ… έχει και άλλα 4 Α320 του 2007 (SX-DVG, DVH, DVI, DGJ)
για ένα χρόνο παραπάνω κάνεις έτσι;
 
Παιδια δηλαδη τι επρεπε να παρει Α320NEO? ας σοβαρευτουμε και λιγο, δεν ειναι η Αιγαιου ουτε lufthansa,turkish airlines-emirates. Μεταχειρισμενα και πολυ μας ειναι!!!!!!
 
jet":1watquz5 said:

από εκεί που είχαμε τόνους σε κάθε διαθέσιμο φωνήεν πέσαμε στην ατονία.

Λοιπόν, φίλε jet. Θα μιλήσω εγώ στη μαμά. Θα μας δώσει: 1 Α380, 1 747-800, 1 747-400, 1 Α340-600, 1 Α340-400, και 1 Α330-300. Έτσι θα αποκτήσουμε τα έξι "για υπερατλαντικα αυτη ειναι οργανωση"
 
H A3 εδώ και χρόνια έχει τύπο μόνο Α3ΧΧ που μειώνει τα κόστη. Θα κινηθεί σύμφωνα με αυτά και που μπορεί να πάρει αλλά και να συντηρήσει. Δεν είπαμε για ΝΕΟ αλλά κάτι που να έριχνε και τον ΜΟ ηλικίας, όταν μεγαλύτερες εταιρίες χτυπιούνται για τον μικρότερο ΜΟ. Κατ' εμέ μερικά 321 δε θα έβλαπταν για να φέρει κόσμο μέσα με κάποιο IFE και αναβαθμισμένες υπηρεσίες όπως και 12 normal business και λίγη προσοχή στον επιβάτη, μαξιλαράκια θα είναι; Ελληνική φέτα και ελιές με ρακί; Άνεση στο μεγάλο ταξίδι για Ελλάδα, μετά από εκεί οι πτήσεις είναι μικρές. Σήμερα την βρήκα με rating 3.5/7… Απαράδεκτο όταν θέλεις να φέρεις κόσμο. Μέσα τώρα λόγω και χειμώνα και άγονων θα μπορούσε να έχει σε περιφερειακές βάσεις 319 (που πλέον βλέπω τα Ντασάκια) για να τροφοδοτούν τα νησιά και το εσωτερικό δίκτυο. Έχει την Αθήνα που μπορεί ακόμη να είναι κόμβος για κάποιες κοντινές συνδέσεις πιο νότια και ανατολικά (Μ. Ανατολή - Β. Αφρική). Τώρα για τα κενά που αφήνουν κάποιοι πχ LX μακάρι να πάρει το ΟΚ από την μαμά και να τα καλύψει. Δεδομένου ότι έφυγε η SkyWork, Swiss κτλ υπάρχει χώρος. Δεν είναι δυνατό να έχει πιο χαμηλή τιμή η ΤΚ μέσω IST από Θεσσαλονίκη, μετά η OS για Ευρώπη και ακριβότερα η Α3 από ΑΤΗ. Ακόμη και το slot σε IST να το πάρει καθημερινό και όχι 3 Weekly. Μερικά code sharing ακόμη μέχρι να στήσει λίγο πιο ισχυρό στόλο. Και δύσκολος καιρός για πειράματα αλλά υπάρχουν γραμμές που θα μπορούσαν να ξανά ανοίξουν τώρα πια που ξανά έχουμε έναν ισχυρότερο αερομεταφορέα. Τέσπα… Μακάρι να βγει σε καλό το πάντρεμα και να δούμε και ανάπτυξη του στόλου/υπηρεσίων αλλά και του τουρισμού. Αμήν.

ΥΓ. Άντε σε 10 χρόνια και 330
 
Α… και μην ξεχνάμε το Α319 είναι σαράβαλο 8,5 χρονών :rant: Αυτό της θυγατρικής πόσων χρονών είναι;
 
Από πότε ένα αεροπλάνο επτά ή οκτώμισι ετών θεωρείται παλιό; Πχ. στην Lufthansa και την Air France πετούν Α320 εικοσαετίας και κατηγορούμε την Aegean που όλα της τα αεροπλάνα είναι ηλικίας κάτω των δέκα ετών;
 
Αυτό το ένα και μοναδικό Α319 που εχουν θα το διώξουν και θα μείνουν στο στόλο μόνο Α320/21; Από 3 που είχε,έμεινε 1..Τι νόημα έχει το 1;
 
To πότε 'αποχωρεί' ένα ΑΦ με αποδέσμευση από το leasing plan, δεν είναι πάντα άμεσα συνδεδεμένο με τις 'επιθυμίες' της εταιρείας. Υπάρχουν όροι αποδέσμευσης, χρονικά περιθώρια, και ρήτρες που να καθιστούν την 'απεμπλοκή' του συγκεκριμένου ΑΦ ασύμφορη.
Αυτό ίσως να εξηγεί την παραμονή του ενός 319 στο στόλο.
 
Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ως τώρα, τα Α319 σύντομα θα γίνουν 2. Αυτή τη στιγμή πετάει το SX-DGF και σύντομα θα πετάει για την Α3 και το SX-OAF.

Προσωπικά θεωρώ (και έτσι έχω καταλάβει) ότι τα Α319 θα γίνουν και πάλι 3. Ούτως η άλλως αυτή τη στιγμή δε φαίνεται από κάπου να υπάρχει πρόθεση να φύγει κάποιο από τα Α319.

Τα σχέδια βέβαια μιας εταιρίας μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή.
 
Top