H A3 εδώ και χρόνια έχει τύπο μόνο Α3ΧΧ που μειώνει τα κόστη. Θα κινηθεί σύμφωνα με αυτά και που μπορεί να πάρει αλλά και να συντηρήσει. Δεν είπαμε για ΝΕΟ αλλά κάτι που να έριχνε και τον ΜΟ ηλικίας, όταν μεγαλύτερες εταιρίες χτυπιούνται για τον μικρότερο ΜΟ. Κατ' εμέ μερικά 321 δε θα έβλαπταν για να φέρει κόσμο μέσα με κάποιο IFE και αναβαθμισμένες υπηρεσίες όπως και 12 normal business και λίγη προσοχή στον επιβάτη, μαξιλαράκια θα είναι; Ελληνική φέτα και ελιές με ρακί; Άνεση στο μεγάλο ταξίδι για Ελλάδα, μετά από εκεί οι πτήσεις είναι μικρές. Σήμερα την βρήκα με rating 3.5/7… Απαράδεκτο όταν θέλεις να φέρεις κόσμο. Μέσα τώρα λόγω και χειμώνα και άγονων θα μπορούσε να έχει σε περιφερειακές βάσεις 319 (που πλέον βλέπω τα Ντασάκια) για να τροφοδοτούν τα νησιά και το εσωτερικό δίκτυο. Έχει την Αθήνα που μπορεί ακόμη να είναι κόμβος για κάποιες κοντινές συνδέσεις πιο νότια και ανατολικά (Μ. Ανατολή - Β. Αφρική). Τώρα για τα κενά που αφήνουν κάποιοι πχ LX μακάρι να πάρει το ΟΚ από την μαμά και να τα καλύψει. Δεδομένου ότι έφυγε η SkyWork, Swiss κτλ υπάρχει χώρος. Δεν είναι δυνατό να έχει πιο χαμηλή τιμή η ΤΚ μέσω IST από Θεσσαλονίκη, μετά η OS για Ευρώπη και ακριβότερα η Α3 από ΑΤΗ. Ακόμη και το slot σε IST να το πάρει καθημερινό και όχι 3 Weekly. Μερικά code sharing ακόμη μέχρι να στήσει λίγο πιο ισχυρό στόλο. Και δύσκολος καιρός για πειράματα αλλά υπάρχουν γραμμές που θα μπορούσαν να ξανά ανοίξουν τώρα πια που ξανά έχουμε έναν ισχυρότερο αερομεταφορέα. Τέσπα… Μακάρι να βγει σε καλό το πάντρεμα και να δούμε και ανάπτυξη του στόλου/υπηρεσίων αλλά και του τουρισμού. Αμήν.
ΥΓ. Άντε σε 10 χρόνια και 330