Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
1- Πόση ζωή δίνετε στις θύρες USB; Αν κρίνω απο αυτές στις θέσεις στο αεροδρόμιο που ήδη αρκετές έχουν χαλαρώσει / σπάσει, είμαι λίγο επιφυλακτικός. Θα μπορούν να αντικατασταθούν εύκολα;

2- Ελπίζω με την ευκαιρία του επαναλανσαρίσματος να αποφασίσουν αν θα βαφτίσουν όλα τα αεροπλάνα ή κανένα.

3- Το ίδιο ισχύει με διάφορα ειδικά livery (visitgreece, Acropolis museum) - δεν ξέρω αν στην νέα εμφάνιση θα "σηκώνει" να κάνουν πάλι κάτι τέτοιο, και αν ναι, πως. Ενα "Star Alliance" πάντως θα υπάρχει σίγουρα.
 
To NEO ξέρει κάποιος γιατί δεν έχει ξεκινήσει δρομολόγια?
Στο flightradar δεν έχει κάποια καταχώρηση την τελευταία εβδομάδα.

Επίσης η γραμμή παραγωγής των 321 φαίνεται αρκετά πιο πίσω.
Τις τελευταίες 2 εβδομάδα έκαναν Customer Acceptance Flight α/σκάφη με MSN 9300-9350 στην καλύτερη.
 
payneful_tales":2gow54y8 said:
από τις κυκλοφορούσες φωτό και βίντεο, έχω την αίσθηση ότι οι θέσεις χωρίς προσκέφαλο έχουν μιρκότερο seat pitch. θα βασανιστούμε πάλι. ένα τρικάκι το προσκέφαλο για να έχει άλω8ι η ακριβότερη τιμή. κάτι παραπάνω πρέπει να παρέχεις (βλέπε και ένα καλύτερο seat pitch).
δεν έχω δεί ακόμα καμία αναφορά-ένδειξη από κανέναν για τη σειρά 31 και αν αυτή διαθέτει τελικά ή όχι παράθυρο.
το στρίμωγμα στις τουαλέτες είναι πια εξωφρενικό για κάθε χρήστη. ίσως να αγγίζει και τα όρια του ντισκριμινέισιον για κάποιες κατηγορίες ανθρώπων.
το πλήρωμα σαφώς θα περάσει ζόρικα. είναι φανερό. όταν δίνεις σε κάποιον τον μισό χώρο απ' όσο είχε πριν, θα ζοριστεί.
το ότι φεύγουν τα αισχρά καθίσματα που είχε μέχρι πρόσφατα (ό,τι πιο άβολο έχω κάτσει) είναι θετικό. αρκεί να ειναι εργονομικότερα τα νέα. απο αισθητικής πλευράς είναι σαφώς πιο όμορφα. κινητό ή τάμπλετ δεν χρησιμοποιώ ποτέ σε πτήση οπότε η νεά προσθήκη στήριγμα καλό είναι για όσους το χρησιμοποιούν. η θύρα usb σαφώς είναι θετικό και βολικά τοποθετημένη και για όλους.
γενικά προτιμώ τα πιο παλ χρώμματα σε μία καμπίνα, γενικά ξεκουράζει και το μάτι και τις αισθήσεις (π.χ. γκρι) αλλά δείχνει προσεγμένη η καμπίνα. βέβαια αυτά τα έντονα καλύματα κεφαλιού στα καθίσματα είναι λίγο υπερβολικά. θόρυβος.
η εμπειρία της πτήσης θα δώσει σε όλα απαντήσεις. βέβαια φτάσαμε σε πολλές περιπτώσεις να προτιμάμε τους ανταγωνιστές λοκο με πιο άνετα προϊόντα σε κάποιες πειρπτώσεις και ας μην έχουν παρεχόμενη τροφή.
για να δούμε.
καλοτάξιδα να 'ναι.

Οι θέσεις χωρίς προσκέφαλο είναι οι κλασικές σημερινές για το πόπολο (που δεν ήταν αρκετά κωλόφαρδο στο check-in) που πρέπει να είσαι σα το Ζαμπίδη σε μπόι και σα την Καγιά σε κιλά για να ταξιδέψεις άνετα.
 
pet":1p5ljwb7 said:
To NEO ξέρει κάποιος γιατί δεν έχει ξεκινήσει δρομολόγια?
Στο flightradar δεν έχει κάποια καταχώρηση την τελευταία εβδομάδα...
Η Α3608 ATH-LHR πετά με Α320NEO
https://scontent.fath6-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5EB69839
https://scontent.fath6-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5ECEB54E
https://scontent.fath6-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5EB81897
https://scontent.fath6-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5EC28B9A
 
Cross":1rhjpxds said:
payneful_tales":1rhjpxds said:
δεν έχω δεί ακόμα καμία αναφορά-ένδειξη από κανέναν για τη σειρά 31 και αν αυτή διαθέτει τελικά ή όχι παράθυρο.
Αν δεν κάνω λάθος, δεν υπάρχει σειρά 13. Άρα η 31 στην ουσία είναι 30 και έχει παράθυρο.

Μικρή σημασία έχει. Απότι φαίνεται η Α3 ακολουθεί το παράδειγμα της LH και στις πτήσεις που έχω τσεκάρει ως τώρα (π.χ. δείτε την 608 σε μερικές μέρες από τώρα) η σειρά 31 φαίνεται μπλοκαρισμένη και μη επιλέξιμη.


Αναρωτιέμαι αν έχει βάλει αντίστοιχα προσκέφαλα και η Α3 όπως η LH ή υπάρχει περίπτωση να κάτσουν άνθρωποι ενώ τα κορίτσια δουλεύουν τους φούρνους και δε μπορούν να σταματήσουν τους ανθρώπους γιατί υπάρχει και ουρά για την τουαλέτα. Θα ήταν ένα ενδιαφέρον πείραμα.
 

Attachments

  • neoblock.png
    neoblock.png
    29,2 KB · Προβολές: 1.528
  • IMG_1289.jpg
    IMG_1289.jpg
    176,7 KB · Προβολές: 1.528
Εάν είν' να την κρατάν μπλοκαρισμένη την 31, τότε γιατί την έβαλαν κ δεν την αφαιρεσαν να υπάρχει μεγαλύτερο seat-pitch?
 
Φαντάζομαι πως το πρόβλημα θα λυθεί (;), συν ότι η LH έχει και το "κέρατο" του wifi από πάνω (που η Α3 δεν έχει), οπότε ίσως είναι απλά έξτρα precaution να μπλοκάρεται καταρχήν.
 
το πρόβλημα με την τελευταία σειρά σκλάβων...ε..επιβατών ήθελα να πω, σύντομα θα ειναι και πάλι διαθέσιμη σε όσες εταιρείες έχουν μπλοκαριστεί λόγω χωρητικότητας.
αν έχει η όχι τελικά παράθυρο θα το μάθουμε σύντομα, πάντως της lh δεν έχουν. μένει να δούμε αν ισχύει και με την α3. αν δεν έχει ας την πουλάνε κι αυτοί ως "quiet row".. μέχρι ν αρχίσουν τα πληρώματα και ο λαός από πίσω δράση.
επίσης θέλω πολύ δοκιμάσω το κάθισμα. μην ψάχνουμε πάλι για προδιαγραφές ωρών πτήσης :mrgreen:
 
Αν έχω καταλάβει καλά, στη LH τελευταία σειρά είναι η 32 (παραλείπει κανονικά τη 13) ενώ στην A3 η 31. Yποθέτω ότι το κομμάτι χωρίς παράθυρο καταλαμβάνεται από τα ντουλάπια στην Α3, άρα η 31 το έχει κανονικά.

Το software fix για την τελευταία σειρά έρχεται σύντομα.


https://magazin.lufthansa.com/xx/en/fle ... -a320-200/
 

Attachments

  • Screenshot 2020-02-15 at 16.10.10.png
    Screenshot 2020-02-15 at 16.10.10.png
    69,7 KB · Προβολές: 3.602
OveLix":15gtc95y said:
Αν έχω καταλάβει καλά, στη LH τελευταία σειρά είναι η 32 (παραλείπει κανονικά τη 13) ενώ στην A3 η 31. Yποθέτω ότι το κομμάτι χωρίς παράθυρο καταλαμβάνεται από τα ντουλάπια στην Α3, άρα η 31 το έχει κανονικά.

Και εγώ έτσι πίστευα, αλλά για κάποιο λόγο η LH παραλείπει και τη σειρά 17, επομένως και οι δύο εταιρείες έχουν 30 σειρές (180 άτομα), ήτοι η τελευταία σειρά στην Α3 είναι η 31 και στην LH η 32.
 
Top