Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πραγματικά πρέπει να μετράνε την αξιοπιστία των αεροπορικών κινητήρων μόνο με τα IFSD (Ιn-Flight Shut Down) και όχι με το αν σου "μένουν" στο έδαφος.
Δεν εξηγείτε αλλιώς η μη επέμβαση FAA & EASA για τα θέματα των PW στα Α320 & Α220.
Να επέμβουν ως προς τι οι regulators;
Θέματα με το technical dispatch reliability και με μία νεκρή εφοδιαστική αλυσίδα, δεν συνεπάγονται και θέματα ασφάλειας.
 
Το SX-NAH επέστρεψε από την Βαρκελώνη χθες και σήμερα εκτελεί κανονικά την πτήση για Γενευη. Ευτυχώς έμεινε εκτός για 8 ημέρες και όχι για 8 μήνες όπως το NAD.
 
To A319 SX-DGF και το A320 SX-DNF επιστρέφουν στους ιδιοκτήτες των.

Όντως το DNF "πέρασε" και στο historic fleet. Το DGF όχι ακόμα.
Μάλλον και τo DGT κοντεύει, καθότι έχει 4 μήνες parked, εκτός και αν το κρατήσουν γιατί το καλοκαίρι με τόσα προβλήματα στα 321neo θα το χρειαστούν (νομίζω μόνο 5 από τα A321-200 έμειναν...)
 
Αύριο αναμένεται στην Αθήνα περίπου στις 11.30 το SX-NEL με callsign AEE024N.


( To NEL μαζί με άλλα Α320 περιμένει στο Delivery Centre έχοντας πάρει το ελληνικό νηολόγιο )
 
Πρώτη πτήση και για το 11469, πιθανότατα το μελλοντικό SX-NEN. Ενώ το SX-NEI (11338 ) δεν έχει πετάξει ακόμα.
 
Το 11469 είναι το SX-NEQ . Έχει ξεφύγει αρκετά το sequence… Αυτό σημαίνει ότι ισως να μην υπάρξουν NEN ή NEP για φέτος τουλάχιστον.

 
Top