Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Υπάρχει πολύ καλό βαφείο στην ΕΑΒ αλλά δεν δίνει προμήθεια στους μεσάζοντες.
 
Σύμφωνοι, αλλά και η ΕΑΒ δεν μπορεί να πετύχει χρόνο παράδοσης ούτε με το δίκανο...
 
Επειδή δε βρίσκω πρόχειρο το πλάνο, πόσα 320 και 321 ceo αναμένεται να αποχωρήσουν φέτος?
 
11 θα ήταν υποτίθεται, και άλλα 11 μέσα στο 23 που δεν έφυγαν λόγω του P&W recall. Προσωπικά δε νομίζω να φύγει κάποιο..

Αλλά ναι, βάσει του πλάνου τέλος του 24 θα είχαν μείνει μόνο τα ceo με sharklets + 4 ακόμα
 
Last edited by a moderator:
Σαν σήμερα πριν τέσσερα χρόνια έγινε η πρώτη επιβατική πτήση της Aegean με Α320ΝΕΟ, το SX-NEA.
Που να ήξεραν τι θα ακολουθούσε με τους Crack & Whiskey....:wall:
Κρίμα, πολύ κρίμα. Μια πιο σοφή επιλογή θα είχε απογειώσει την εταιρεία.
Πολλοί λένε πως η Lufthansa τους επηρέασε, όπως έκανε και με τις άλλες τις εταιρείες της Star Alliance.
Στην αντίπερα όχθη, στην Sky Express δηλαδή, υπήρξε φήμη πως είχαν σκεφτεί να πάρουν Α320-271Ν, αλλά κάποιος επέμεινε για -251Ν. Αυτόν τον άνθρωπο πρέπει να του τραγουδάνε καθημερινά το σουξέ της Στανίση "Σε έχω κάνει Θεό" :thx:
 
Σαν σήμερα πριν τέσσερα χρόνια έγινε η πρώτη επιβατική πτήση της Aegean με Α320ΝΕΟ, το SX-NEA.
Που να ήξεραν τι θα ακολουθούσε με τους Crack & Whiskey....:wall:
Κρίμα, πολύ κρίμα. Μια πιο σοφή επιλογή θα είχε απογειώσει την εταιρεία.
Πολλοί λένε πως η Lufthansa τους επηρέασε, όπως έκανε και με τις άλλες τις εταιρείες της Star Alliance.
Στην αντίπερα όχθη, στην Sky Express δηλαδή, υπήρξε φήμη πως είχαν σκεφτεί να πάρουν Α320-271Ν, αλλά κάποιος επέμεινε για -251Ν. Αυτόν τον άνθρωπο πρέπει να του τραγουδάνε καθημερινά το σουξέ της Στανίση "Σε έχω κάνει Θεό" :thx:
 
Σαν σήμερα πριν τέσσερα χρόνια έγινε η πρώτη επιβατική πτήση της Aegean με Α320ΝΕΟ, το SX-NEA.
Που να ήξεραν τι θα ακολουθούσε με τους Crack & Whiskey....:wall:
Κρίμα, πολύ κρίμα. Μια πιο σοφή επιλογή θα είχε απογειώσει την εταιρεία.
Πολλοί λένε πως η Lufthansa τους επηρέασε, όπως έκανε και με τις άλλες τις εταιρείες της Star Alliance.
Στην αντίπερα όχθη, στην Sky Express δηλαδή, υπήρξε φήμη πως είχαν σκεφτεί να πάρουν Α320-271Ν, αλλά κάποιος επέμεινε για -251Ν. Αυτόν τον άνθρωπο πρέπει να του τραγουδάνε καθημερινά το σουξέ της Στανίση "Σε έχω κάνει Θεό" :thx:
Οι πρώτοι θα παίρναν P&W γκανιάν γιατί έχουν ήδη ΙΑΕ/PW123 και άρα το ανάλογο support καθώς υπάρχει και customer rep της P&W στην Ελλάδα.Και οι δεύτεροι πήραν ό,τι ήταν διαθέσιμο εκείνη την στιγμή από ακυροθεντα (Air Asia κλπ).
Δεν είχαν και πολλά να διαλέξουν όμως, 50/50..
 
Στην αντίπερα όχθη, στην Sky Express δηλαδή, υπήρξε φήμη πως είχαν σκεφτεί να πάρουν Α320-271Ν, αλλά κάποιος επέμεινε για -251Ν.
Όταν παίρνεις από τις ακυρωμένες παραγγελίες των άλλων δε νομίζω ότι πέφτει στο τραπέζι 251 ή 271. Ο σκοπός είναι να βρεις διαθέσιμα αεροσκάφη που έχουν ακυρώσει εκείνη την εποχή άλλοι και να τα πάρεις σε σαφώς καλύτερη τιμή. Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η τύχη
 
Γεμίσαμε μετά Χριστόν προφήτες
Τα λέγαμε και προ Χριστόν αλλά μας έγραφαν όπως πάντα στα... τους. Κάποιοι ήξεραν καλύτερα από ότι βλέπεις, την ίδια ώρα που το Aviation Herald έκανε πάρτι με τα συμβάντα..
Μέχρι και η ίδια η Airbus πρότεινε από τότε τους LEAP, αλλά το άφηνε στον κάθε πελάτη να αποφασίσει το τι θέλει.
 
Top