Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έτσι από περιέργεια να ρωτήσω γιατί στα περισσότερα δρομολόγια από SKG χρησιμοποιούν πιο πολύ τα ceo κ βλέπουμε ελάχιστα neo ..? Αντιθέτως πριν καιρό τόσο για MUC όσο και για FRA έβαζε τακτικά neo ..Nα μην πω για του εσωτερικού HER, RHO etc ,ενώ από Αθήνα θα βάλει ...Μόνο σε κάνα SKG-ATH ίσως να πετύχεις και τα σταθερά DUS, STR
 
Μερικές εικόνες από το SX-NAR που μυρίζει καινούριο και είναι πεντακάθαρο. Διαφορετικό νομίζω χρωματισμό έχουν τα καθίσματα. Προσοχή στις θέσεις στις σειρές 27 και 28 δεν έχουν καθόλου παράθυρο.
Ξέχασες να πεις ότι είναι αποκλειστικό φωτογραφικό ρεπορτάζζζ :cool:
Post automatically merged:

Έτσι από περιέργεια να ρωτήσω γιατί στα περισσότερα δρομολόγια από SKG χρησιμοποιούν πιο πολύ τα ceo κ βλέπουμε ελάχιστα neo ..? Αντιθέτως πριν καιρό τόσο για MUC όσο και για FRA έβαζε τακτικά neo ..Nα μην πω για του εσωτερικού HER, RHO etc ,ενώ από Αθήνα θα βάλει ...Μόνο σε κάνα SKG-ATH ίσως να πετύχεις και τα σταθερά DUS, STR
Μια απλή σκέψη για τον λόγο που έχει περισσότερα CEO από Θεσσαλονίκη είναι ότι δεν έχει τεχνική βάση εκεί οπότε με τα CEO δεν θα έχει τόσες εκπλήξεις.
Το δεύτερο ερώτημα γιατί έχει περισσότερα CEO στο εσωτερικά, μάλλον έχει να κάνει με με το πόσος χρόνος απομένει στο αεροπλάνο να επιχειρεί για την Aegean πριν επιστραφεί στον Lesor ή πόσους κύκλους έχει να κάνει πριν από μεγάλο shop visit. Αν αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα, τότε ένας λόγος παραπάνω.
Ίσως έχει γραφτεί σε παλαιότερα posts ποια αεροσκάφη αποχωρούν και πότε άλλα ίσως και αυτοσ ο προγραμματισμός είναι δυναμικός ;)
 
Last edited:
Στην Θεσσαλονίκη και στο Ηράκλειο έχει μόνιμα μηχανικούς και μικρή βάση με απαραίτητο υλικό. Ο λόγος που προτιμάνε τα CEO στα εσωτερικά και στα κοντινά δρομολόγια εξωτερικού είναι η μικρή εξοικονόμηση καυσίμου. Τα CEO με sharklets και τα NEO έχουν μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου και κέρδος στα μεγάλα δρομολόγια. Επίσης το premium προϊόν με τα καινούργια αεροπλάνα προωθείται κυρίως από την Αθήνα σαν κυρίως βάση και μετά έρχονται οι υπόλοιπες βάσεις. Στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνήθως βάζουνε ΝΕΟ.
 
Δεν έχει neo το ATH-SKG. Μόνο στα 4-6σκελα του ATH-HER όπου τέλη του 24 τα άλλαξαν από τα παλιά 321
 
Εχεις δίκιο, δεν βάζουνε. Ειχα την εντύπωση, οτι βάζανε NEO. Μάλλον παλιότερα, τωρα με τοσα 320 neo κάτω δεν υπάρχουν διαθέσιμα πολλά.
 
Last edited:
Στην Θεσσαλονίκη και στο Ηράκλειο έχει μόνιμα μηχανικούς και μικρή βάση με απαραίτητο υλικό. Ο λόγος που προτιμάνε τα CEO στα εσωτερικά και στα κοντινά δρομολόγια εξωτερικού είναι η μικρή εξοικονόμηση καυσίμου. Τα CEO με sharklets και τα NEO έχουν μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου και κέρδος στα μεγάλα δρομολόγια. Επίσης το premium προϊόν με τα καινούργια αεροπλάνα προωθείται κυρίως από την Αθήνα σαν κυρίως βάση και μετά έρχονται οι υπόλοιπες βάσεις. Στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνήθως βάζουνε ΝΕΟ.
Είναι λογικό να έχει μικρές ομάδες στις επιμέρους βάσεις αλλά δεν σημαίνει ότι έχουν την δυνατότητα και τα μέσα να κάνουν τα πάντα. Τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένοι κινητήρες δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν έτσι.
Το ότι τα Neo είναι premium προϊόν δεν έχει και πολύ νόημα αφού τα classic θα είναι μαζί μας για πολύ καιρό ακόμα και με αυτόν τον τρόπο θα υπονόμευε το ίδιο της το προϊόν. Επίσης το seat pitch στα classic είναι καλύτερο από τα Neo.
Και το θέμα με την εξοικονόμηση καυσίμου είναι πάλι σχετικό.
η εξοικονόμηση σε φάση cruise είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με την απογείωση, οπότε αν είναι ένα αεροσκάφος να κάνει 6 αντί για 2 απογειώσεις ίσως έχει περισσότερο νόημα. Αυτό πρέπει να το δεις αθροιστικά μέσα στην μέρα για να καταλήξεις που έχει μεγαλύτερο όφελος.
 
Δεν έχει neo το ATH-SKG. Μόνο στα 4-6σκελα του ATH-HER όπου τέλη του 24 τα άλλαξαν από τα παλιά 321
Δεν ισχύει αυτό ..Ή μάλλον ισχύει μερικώς..Στο χειμερινό πρόγραμμα έχει αρκετά neo στο ATH-SKG. Eπισης τα neo τα είδα φέτος το καλοκαίρι από ATH σε CHQ,RHO,JTR...Επίσης στα ίδια δρομολόγια από Αθήνα που βάζει neo βάζει ceo από θέσνικη...Δεν εννοώ MidEast, αλλά BRU, BCN, CDG...etc Εκεί δεν θέλουν εξοικονόμηση καυσίμου; Δεν είναι τόσο τεράστια η διαφορά απόστασης μεταξύ των δύο πόλεων στα δρομολόγια.. Εξάλλου, αφού ο στόχος τους είναι να φύγουν εντελώς τα ceo και να έχουν μόνο neo, άρα θα τα χρησιμοποιούν παντού εσωτερικού , εξωτερικού από όλες τις βάσεις ..
 
Είναι λογικό να έχει μικρές ομάδες στις επιμέρους βάσεις αλλά δεν σημαίνει ότι έχουν την δυνατότητα και τα μέσα να κάνουν τα πάντα. Τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένοι κινητήρες δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν έτσι.
Το ότι τα Neo είναι premium προϊόν δεν έχει και πολύ νόημα αφού τα classic θα είναι μαζί μας για πολύ καιρό ακόμα και με αυτόν τον τρόπο θα υπονόμευε το ίδιο της το προϊόν. Επίσης το seat pitch στα classic είναι καλύτερο από τα Neo.
Και το θέμα με την εξοικονόμηση καυσίμου είναι πάλι σχετικό.
η εξοικονόμηση σε φάση cruise είναι πολύ μικρότερη σε σχέση με την απογείωση, οπότε αν είναι ένα αεροσκάφος να κάνει 6 αντί για 2 απογειώσεις ίσως έχει περισσότερο νόημα. Αυτό πρέπει να το δεις αθροιστικά μέσα στην μέρα για να καταλήξεις που έχει μεγαλύτερο όφελος.

Όσο παλιώνει ένα αεροσκάφος τόσο μεγαλύτερες απαιτήσεις όσο αφορά τα τεχνικά προβλήματα. Όλοι θέλουν να αντικαταστήσουν τα παλιά αεροπλάνα γιατί βγάζουν περισσότερα προβλήματα. Αυτό ισχύει σε όλες τις εταιρείες. Τα neo είναι καινούργια και τα πήραν για να αντικαταστήσουν τα ceo που ειναι ηλικιωμένα.Το inspection στους κινητήρες δεν γίνεται στην Αθήνα αλλά σε approved MROs από την Pratt & Whitney σε διάφορα μέρη όλου του κόσμου.
Τα ceo αναγκάστηκαν να τα κρατήσουν! Έπρεπε να κάνουν κάτι για να βγει το πτητικό πρόγραμμα. Το ότι το seat pitch είναι καλύτερο στα ceo δεν λέει τίποτα. Τα αεροπλάνα είναι παλιά. Δεν είναι εμπορικά, δεν είναι premium προϊόν.
Τώρα για τα καύσιμα είσαι λάθος, όσο μεγαλύτερη είναι η πτήση τόσο μεγαλύτερο το κέρδος. Στο cruise είναι η μεγάλη οικονομία. Οι κινητήρες και τα sharklets έχουν μεγαλύτερο βάρος άρα σε κοντινές αποστάσεις δεν υπάρχει μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου. Σε μια πτήση εσωτερικού πχ. Αθήνα- Θεσσαλονίκη τα 320 ceo χωρίς sharklets με τα 320 ceo με sharklets καταναλώνουν περίπου τα ίδια καύσιμα ενώ τα 320neo είναι οικονομικότερα περίπου 200 κιλά. Σε μια πτήση εξωτερικού πχ. Aθηνα-Λονδίνο τα A320ceo με τα sharklets θα καταναλώσουν περίπου 300 κιλά λιγότερο από τα A320ceo χωρίς sharklets και τα A320neo θα καταναλώσουν περίπου 1300 κιλά λιγότερο. Άρα αν σε 10 ώρες duty κάνει ένα 6σκελο το A320 neo θα καταναλώσει 1200 κιλά λιγότερο από το Α320 ceo χωρίς sharklets ενώ σε ένα 2σκελο μακρινού δρομολογίου θα καταναλώσει 2600 κιλά λιγότερο. Το κέρδος είναι στα μακρινά δρομολόγια.
 
Μερικές εικόνες από το SX-NAR που μυρίζει καινούριο και είναι πεντακάθαρο. Διαφορετικό νομίζω χρωματισμό έχουν τα καθίσματα. Προσοχή στις θέσεις στις σειρές 27 και 28 δεν έχουν καθόλου παράθυρο.
Μολις το πέτυχα και γω στην 321 Her-Ath πεντακάθαρο! Μυρίζει καινούριο θα μπορούσα να πω
 
Last edited:
Top