Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Την απασχόληση (προγραμματισμένη, δε μιλάμε για έκτακτες περιστάσεις όπως το final4 που έστειλε 321 στο Βερολίνο) των 4 321 την είχα γράψει εδώ :

viewtopic.php?f=14&t=4957&start=375#p83332
 
Η σειρά είναι και στα αεροσκάφη έτσι
(δλδ το DGA κανει το
900-903 ATH-LCA-ATH 0550-0730-0820-1000
354-355 ATH-JTR-ATH 1050-1135-1215-1300
904-905 ATH-LCA-ATH 1410-1550-1630-1815
906-907 ATH-LCA-ATH 1920-2100-2150-2335 )

η μπορεί οποιδήποτε 321 να κάνει οποιδήποτε από τα παραπάνω δρομολόγια???
Ρωτάω επειδή στις ευροεκλογές πετάω από Ρόδο με την 650 και ελπίζω μήπως φωτογραφίσω το DGA.
 
Το SX-DVW πήρε και επίσημα το όνομά του, 2 μήνες μετά την τελετή που έγινε στο Ηράκλειο όπου και είχε ονομαστεί "Νίκος Καζαντζάκης":
http://athensairport.blogspot.com/2009/ ... zakis.html
 
Σύμφωνα με την εξαμηνιαία έκθεση της εταιρείας από τα 6 320 που περιμέναμε για το 2010, μόνο τα 3 θα φτάσουν τελικά. Τα άλλα 3 έχουν πάρει μετάθεση για το ....2014!
 
Πιο κάτω στη σημείωση 5.16 (β) αναφέρει ότι οι δεσμεύσεις κεφαλαίων που συνδέονται με την παραλαβή των Airbus ανά έτος παραλαβής έχουν ως εξής:

2010 - 1 A320
2013 - 2 A320
2014 - 3 A320

Πρέπει να έχει αλλάξει γενκά το πλάνο παραλαβής των υπολειπόμενων νέων Airbus.

Tο 2010 η εταιρεία έλεγε ότι θα έχει 27 Airbus, 4 Avro και καθόλου Boeing (Total 31). Θα έχει ενδιαφέρον η αλλαγή στα σχέδια της αναφορικά με το στόλο αφού μπήκε και το θέμα άγονες γραμμές, ATR κτλ.
 
mxnk, thanx για τη διόρθωση, μου ξέφυγε αυτό το κομμάτι..

Φαντάζομαι πως στην επόμενη έκθεση θα δούμε αρκετές πληροφορίες και για το διαγωνισμό των αγόνων γραμμών και για τα ATR.
 
Δε σε διόρθωσα γιατί στο σημείο που το είδες αναφέρει μόνο για την αναβολή παράδοσης των τριών αεροπλάνων
 
Αγαπητά μέλη, εψές που πήρα την 652, RHO-ATH-FCO έλαχε στο δρόμο μου το SX-DGA. Ομολογώ φρέσκο αερόπλοιο αλλά αυτό το seat pitch ήταν χειρότερο και από τα Α320. Ήταν απαράδεκτο ομολογουμένως. Η προνοητικότητα με οδήγησε στην 10F που αποτελεί την καλύτερη θέσυη στο σκάφος, αλλά οι διπλανοί ήταν σαν σαρδέλες. Φέρτε πίσω τα Β734 των ΟΑ. Αυτά τα μεταθερινά αιρετικά. Ακούς σύντροφε?

δικός σας
 
Εχεις δίκαιο payneful_tales για το DGA. Παρόμοιο πρόβλημα είχα στις 14.8. όταν ταξίδεψα ΑTH-SKG με το DVZ. Αλλοίμονο σ' αυτούς που θα πανε κανενα Λονδίνο με παρόμοιο αεροπλάνο... θα βγούν τουλάχιστο με σκολίωση. Πρόσεξε κανείς την ποιότητα των καθισμάτων? Αθλια και σκληρά. Πρόσφατα πεταξα με 320 της CSA...εξαιρετικά, μαλακά και βαθειά καθίσματα...η αιγαίου μάλλον σε ινδούς φακίρηδες απευθύνεται...
 
Δεν ξέρω αν μιλάμε για το ίδιο αεροσκάφος αλλά μάλλον. Φίλος μου πετούσε ATH-MUC 23/08/09 08:35. Επέμενε ότι το αεροπλάνο -και αναφέρθηκε ιδιαίτερα στα καθίσματα- πρέπει να ήταν δεκαετίας. Του λέω αποκλείεται όλα τα Airbus της Α3 είναι καινούρια αλλά αυτός επέμενε... Μα πότε πρόλαβαν να φθαρούν;
 
Top