είναι της FR ("κλεμμένο" απ' τον Βόλο και με τα δικαστήρια να εκκρεμούν) ενώ το ατάρι είναι της "άγονης" γραμμής που εκτελεί τρενάκι Σητεία-Βόλος-Καρδίτσα-Λάρισα-Πρέβεζα-Ιωάννινα-Αλεξ/λη-Θεσσαλονίκη και είναι αποτέλεσμα διανομαρχιακής συνεννόησης με χορηγούς τους τοπικούς βουλευτές...Απ' όσο ξέρω το αεροδρόμιο είναι ιδιωτικό,στύλ ΙΚΑROS AIRPORT που απευθύνεται σε μικρά αεροσκάφη.Τώρα για 737 με 700 μέτρα διάδρομο δεν το νομίζω.Hastaroth":32xrtdfx said:Εχομεν λοιπόν:
1.Κρατικός Αερολιμήν Βόλου (υπάρχει).
2.Κρατικός Αερολιμήν Λαρίσης (υπάρχει).
3.Κρατικός Αερολιμήν Καρδίτσης (ετοιμάζεται).
4.Κρατικός Αερολιμήν Τρικάλων (πού θα πάη,θά τό δημοπρατήσουν κι'αυτό,γιά νά βάλη ο Ryan Λίγδης δρομολόγιο Tromso-Trikala,έτσι,γιά να τήν μπή στούς Βολιώτες αρμόδιους,που του κάνουν κόνξες)..
5.Κρατικός Αερολιμήν Φαρσάλων (κι'αυτό επίσης θά τό δημοπρατήσουν,αλλιώς πώς θά γίνωνται οι εξαγωγές χαλβά
Ολα αυτά σέ μιά περιοχή όπου οι αποστάσεις μεταξύ τών 5 προαναφερθεισών πόλεων δέν υπερβαίνουν τά 100 χιλιόμετρα...
ΥΓ.Οσο γιά τό B737 που φεύγει από διάδρομο 681 μέτρων,δέν το ξέρετε οτι είναι το ΚNG (Κάργα New Generation) μέ tilting wings,τεχνολογία δανεισμένη από το Osprey V-22;
traffic23":6t5moekt said:Ξέρει κανείς τι αεροσκάφη μπορεί να εξυπηρετήσει ένας τέτοιος διάδρομος εκτός από cargo για αγροτικά προϊόντα κλπ, δηλαδή επιβατηγά αεροσκάφη για Λίμνη Πλαστήρα, Μετέωρα κλπ?![]()
traffic23":6t5moekt said:Νομίζω στην Τήνο προσγειώνονται ελικοφόρα σε λιγότερο από 900 μ. διάδρομο.
traffic23":6t5moekt said:Τεσπα το 737 πόσα μέτρα χρειάζεται minimum διάδρομο?![]()