Aeroland

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωπικά πιστεύω ότι ο Έλληνας είναι πολύ ψηλομύτης να πετάξει με ελικοφόρο. Όσο μοντέρνο και να είναι! τα 8Q400 είναι τα καλύτερα της σειράς, αλλα τα ΑΤR 72 νομίζω ότι είναι ακόμα καλύτερα, συγκρίνοντας έξοδα ops cost, συντήρηση (πολύ σημαντικό αυτό, και αν σκεφτείς ποσο ηλεκτρονικό έχει μέσα το 8Q400 μονο για να εξαλείφει τον θόρυβο των κινητήρων... :? ) Ο,τι και να είναι, καλοπετουμενη να είναι!


PS: (εγώ προσωπικά AΛΛΟ αεροσκάφος θα διάλεγα.. ;) )
 
Νομίζω η εταιρια εχει σκοπο να αγοράσει σε 2-3 χρόνια Q400. Τι προορισμούς θα προτείνατε για μια καινούργια εταιρία σε στυλ easy με Ελληνικουσ προορισμους?
 
ελικοφορα σε στιλ easy?!?!? :oops: :oops:

μαλλον σε στιλ flybe θελεις να παεις.... :wink:

θα προτεινα...θεσσαλονικη - αθηνα... δ(εν ειναι κορεσμενο καθολου αν σκεφτουμε οτι το intercity γεμιζει καθημερινα εχοντας σχεδον αεροπορικο εισητηριο...)

θεσσαλονικη - χανια
αθηνα - πατρα (οκ..αραξο)
θεσσαλονικη - πατρα

νοπκιζω πως τα παραπανω και μια καλη τιμολογιακη πολιτικη...θα φερει καλα αποτελεσματα...
 
Thessaloniki-Kalamata

Η ιδανική γραμμή για το ζήτημα μας. SKG-Kalamata
 
Αυτό ήθελα να πώ, μονο σαν την flybe. Πιστευω για την Ελλάδα το ρίσκο να ξεκινήσει μια εταιρία με 737, A318, A319 η με μικρότερα jet είναι τεράστιο. θεωρώ οτι το Αθήνα θεσσαλονίκη έχει πολύ ανταγωνισμό και οι τιμεσ είναι ηδη πολύ χαμηλα σε σχέση με άλλα δρομολόγια. Μην ξεχνάμε οτι τα αεροπλάνα αυτα (Q200) εχουν 36 θέσεις. Για παραδειγμα ολα τα εισητηρια σε δυο Τριτες τισ Αιγεαν για ολη την μερα εχοθν 37 σήμερα. Ισωσ το καλήτερο ειναι να μποθν σε μικροτερεσ αποστασεισ απο οτι το θεσσαλονίκη καλαμάτα. για παραδειγμα σε πολλα νησια απο αθήνα οι τιμεσ ειναι περιποθ 35 τα ξημερώματα και απο 75 μεχρι 95 το μεσσημερι και βράδυ. Πιστεύω οτι έχουν ελπιδα αμα μπούν σφήνα σε αυτα τα μικρα δρομολόγια τον 30 λεπτών με τιμεσ πολύ πιο ανταγωνιστικές (Ισως και λιγότερο απο το μισό).
Συμφωνήτε?

Συγνώμη για την ορθογραφία το εγραψα πολύ γρήγορα... :P :shock:
 
Να προτείνω και γω κάτι ενδόμυχο?? VOL-HER, Θεσσαλία- Κρήτη δηλαδή ειδικά το καλοκαίρι...αχ :D
 
Φιλε ec41ks, σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, αλλα πιστεύω ότι η εταιρεία πρέπει από ΝΩΡIΣ και δυναμικά να κάνει διαφήμιση. Το σωστό marketing / διαφήμιση, είναι το μισό ενοίκιο! Και δη σε μια αγορά που φοβάται ό,τι έχει έλικες! Ok, και η ΟΑ έχει τα ελικοφόρα, αλλα εκεί παίζει ακόμα η αίγλη του ονόματος! Θυμηθείτε άλλες εταιρείες με ελικοφόρα που δεν πιάσανε: Hellenic Star (DHC Dash 7, Saab 340B) , EuroAir (sic - θυμάστε τα ATP??), GeeBee Air (sic - F@kker). Tnv S.E.E.A. δεν την βάζω γιατί αυτή έκλεισε για άλλους λόγους και σε μια αρχαία εποχή (κάτι που θα ήτανε εντελώς OFF αν το ξεκινούσαμε εδώ να το συζητάμε!) Η Air Greece είχε την τύχη να απορροφηθεί από το νέο flag carrier, οποτε και αυτή δε μετράει! Τώρα εάν η Aeroland κάνει καλο management στις υποθέσεις της, θα μπορέσει να μπει σφήνα. Ένας τύπος έως 70-80 θέσεις είναι υπεραρκετός για πόλεις με υψηλή συχνότητα και κίνηση. Για τους υπολοιπους ελληνικούς προορισμούς, 40 (max) θέσεις φτάνουνε!

Για τους προορισμούς, το πιο ορθό θα ήτανε να γίνει μια ερευνα αγοράς. Σίγουρα δεν είναι κάτι φθηνό, αλλα με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα προϊόν το οποιο θα απευθύνεται σε πανελληνια κάλυψη, είναι αναπόφευκτο κακό! ;)



ec41ks":3e09wd9s said:
Συγνώμη για την ορθογραφία το εγραψα πολύ γρήγορα... :P :shock:

Γιατί, σε κυνηγούσε κανένας αράπης και βιαζόσουνα? ;) :P
 
Καλύτερα να περιοριστούμε σε αυτό το θέμα στα νέα της εταιρίας και όχι σε τι θα θέλαμε και τι προτείνουμε ;)
 
Συμφωνα με πληροφοριες, η Aeroland παραλαμβάνει το πρωτο της Dash8 μέσα στις επόμενες ημέρες...
 
Πολυ καλα νεα! Και απο οτι γνωριζω η Aeroland ειναι και αρκετα σαν εργασιακος χωρος. Γνωριζεις μηπως τι Dash8 θα ειναι?
 
Top