Εκτος απο την Aeroland στον τομεα δραστηριοποιουνται αποκλειστικα και οι Epsilon Aviation η οποια εξαγορασε την Veravia (και ακομα να ενεργοποιησει την ιστοσελιδα που γραφει στα αεροπλανα της και που παραπεμπει την ιστοσελιδα της πρωην

), η Air Go (με ενα ΑΤΡ το οποιο παλιοτερα προοριζονταν για την μακαριτισσα EuroAir), η Swiftair Hellas που εξαγορασε την Mediterranean Air Freight. Επισης η Elite Airlines με ενα Β742 ανηκει σε αυτη την κατηγορια αλλα περιμενουμε νεα της για το ποτε θα ξεκινησει (Κωστα σε ακουσα και την εβαλα στις ενεγρες στο blog μου αλλα δεν βλεπω προκοπη απο το εν λογω σχημα..

) Αυτη τη στιγμη δε με ερχεται καποια αλλη στο μυαλο, οποτε εδω αφηνω ενα open end.
Παλιοτερα υπηρχαν οι AFREK (στο αεροδρομιο του Ελληνικου με 2 Bristol Britannia και αγγλικο νηολογιο), η Sky Express Cargo σε συνεργασια με τη Finaval (το οποιο Β742 γινεται αυτες τις μερες πρωτη υλη για κουτακια), η Veravia και η Mediterranean Air Freight που ηδη αναφερθησαν. Στον χωρο ειχαμε και μια εξ αρχης αποτυχημενη προσπαθεια, αυτη της
Hellenic Air Ltd. Δεν πρεπει βεβαια να ξεχναμε 2 "ιερα τερατα" του ελληνικου αεροπορικου χωρου (τα οποια "ιερα τερατα" ηταν μεν εταιρειες που μετεφεραν επιβατες, ειχαν ομως και cargo αεροσκαφη), τη
Gee Bee Air (που μετα την αποτυχια ως passenger airline με μικρα αεροπλανα προσπαθησε να παρει μεγαλυτερο υλικο, μαζι και ενα αποκλειστικα cargo αεροσκαφος) την
Εlectra Airlines η οποια ειχε στο στολο της ενα αποκλειστικα cargo αεροσκαφος. Α! Και η αειμνηστη ΟΑW ειχε βεβαιως μια αρχαια εποχη αεροσκαφος αποκλειστικα για cargo, αν και ηταν μετατρεψιμο σε passenger layout σε λιγες ωρες..
Τωρα για το αν το segment ειναι κερδοφορο, νομιζω οτι πρεπει να ανοιξουμε νεο τοπικ για να το κουβεντιασουμε πιο περιεκτικα, διοτι εδω περιοριζομαστε στα της Aeroland και μονο!
