Αεροπορικά μαργαριτάρια!

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Κεραυνός χτύπησε στις 16.45 το απόγευμα της Πέμπτης, αεροπλάνο της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας στο αεροδρόμιο της Κω...
Xιχιχι, bonus η φωτ/φία του άρθρου
 

thange

Economy-Class-Member
Εγγραφή
18/10/2010
Μηνύματα
139
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGBB
Δεν ξέρω αν έχεις παραπάνω πληροφορίες άλλα κάποιοι λένε πως ο κόσμος επιβιβαζόταν όταν έγινε το συμβάν. Γνωρίζεις αν ισχύει;
 

spinal

First-Class-Member
Εγγραφή
23/10/2008
Μηνύματα
610
Likes
68
Αρνητικό, δεν ισχύει. Είχαν όλοι ήδη επιβιβασθεί κανείς επιβάτης δεν ήταν εκτός α/φ.
 

thange

Economy-Class-Member
Εγγραφή
18/10/2010
Μηνύματα
139
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGBB
Και για να το διασταυρώσω μια ακόμα φορά... Για την ακρίβεια μου είπαν πως ο κόσμος επιβιβαζόταν ενώ έπεφταν κεραυνοί ενώ και οι ramp agents δούλευαν υπο τέτοιες συνθήκες που μου φαίνεται απίθανο αφού αυτό απαγορεύεται ρητά. Επίσης για να το κάνουν πιο δραματικό μου είπαν πως ξηλώθηκε και άσφαλτος από τον "αεροδιάδρομο" :D
 

thange

Economy-Class-Member
Εγγραφή
18/10/2010
Μηνύματα
139
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGBB

flying Doc

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2007
Μηνύματα
1.771
Likes
181
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EBBR
Το γεγονός ότι το "γεγονός" δεν υπάρχει καταγεγραμμένο πουθενά, δε φαίνεται να απασχολεί τον λεβεντη... :thx:

Απόλαυση
Ὅταν ξεκίνησε ἡ τροχοδρόμηση, τό πρόβλημα στά ἠλεκτρικά ἔγινε πιό ἔντονο, ἐνῷ παράλληλα ἀκούγονταν καί ὁ χαρακτηριστικός ἦχος μικρῶν, πολλαπλῶν βραχυκυκλωμάτων.

Μεταξύ συζύγων, γίνονταν δημόσιες ἐξομολογήσεις γιά τό πότε ἀπάτησε ὁ ἕνας τόν ἄλλον καί μέ ποιόν καί ζητοῦσαν συγχώρεση
:thx: :thx: :thx:

Γιαγιάδες καί παπποῦδες ἀπεκάλυπταν στά παιδιά τους ὅτι τούς ἀδίκησαν στή διαθήκη τους καί ζητοῦσαν συγχώρεση καί ἐκεῖνα τήν ἔδιναν,
Κλάμα λέμε

Κάπου εδώ οι αεροναυπηγοί σκίζουν τα πτυχία τους
Ὅταν ἔγινε ἡ ἐπαφή, τό ἀεροπλάνο σταμάτησε κατά θαυμαστό τρόπο σέ μόλις50 μέτρα, χωρίς κανένας μας νά κινηθεῖ ἀπό τή θέση του, ἔστω καί κατ’ ἐλάχιστον. Τουρμπίνες δέν εἶχε, γιά νά τίς θέσει σέ ἀνάστροφη λειτουργία, ὥστε νά φρενάρει, καί τό φρένο στίς ρόδες θά ἔπρεπε νά εἶναι πολύ ἀπότομο – πράγμα πολύ ἐπικίνδυνο – γιά νά σταματήσουμε μόλις σέ50 μέτρα, καί ἀκόμα καί τότε θά ἔπρεπε λόγω ἀδράνειας νά πεταχτοῦμε ὅλοι πρός τά μπροστά! (Ἐδῶ φρενάρει κανείς λίγο μέ τό αὐτοκίνητο καί μέ μικρές ταχύτητες καί τό σῶμα του πηγαίνει μπροστά). Τίποτα ὅμως ἀπό ὅλα αὐτά δέν ἔγινε. Τό ἀεροπλάνο δέν σταμάτησε σύμφωνα μέ τούς νόμους τῆς φυσικῆς, ἀλλά σάν νά ἐναποτέθηκε μαλακά στό ἔδαφος

Η κατάταση ξεφευγει από τον έλεγχο, οι wannabe μετάνιωσαν που διάβαζαν το airliners.gr
Μόνο τίς ἀεροσυνοδούς εἶχε πιάσει νευρική κρίση. Γιά τουλάχιστον πέντε λεπτά ἡ μία ἄνοιγε ἕνα γιαούρτι, ἔτρωγε μία κουταλιά, τό πέταγε καί ἔπαιρνε ἄλλο, ἡ ἄλλη ἀνοιγόκλεινε συνεχῶς κάποια μεταλλικά συρτάρια, ἡ ἄλλη ἔτρεμε καί χτυποῦσαν τά δόντια της.

ΤHE END...
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.707
Likes
925
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Φήμες θέλουν το πλήρωμα της πτήσης να ασπάζεται το Χριστιανισμό και να γίνονται Παλαιοημερολογήτες....
 

Hunting a Shadow

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/01/2006
Μηνύματα
450
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα
Website
www.mourikis-development.gr
Επίσης 10 μέρες μετά είχαμε 7 διαζύγια, 11 προσβολές διαθήκης και 17 θανάτους από υπερβολική δοσολογία πάσης φύσεως χαπιών.

Οξείες και περισπωμένες μας μάραναν.

Το χειρότερο είναι ότι υπάρχει κόσμος που το πιστεύει, αρκεί που μιλάει για θαύμα, ό,τι κι αν είναι, το καταπίνουμε αμάσητο. Αλήθεια στην Ελεύθερη Ώρα γιατι δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα;
 

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
585
Likes
109
Αεριστείτε ελεύθερα...

Έρευνα για τα αερία και τις επιπτώσεις τους εν πτήσει από το έγκριτο δημοσιογραφικό site newsbomb.

Αφήνει πάντως ένα μεγάλο δίλλημα
«Από τη μία πλευρά, αν ο πιλότος συγκρατήσει την πορδή, όλα τα προαναφερθέντα προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης της διάσπασης της προσοχής, ενδέχεται να επηρεάσουν την ικανότητά του να χειρίζεται το αεροσκάφος».

«Από την άλλη πλευρά, αν ο πιλότος απελευθερώσει την πορδή, ο συγκυβερνήτης ενδέχεται να επηρεαστεί με την οσμή, κάτι που επίσης επηρεάζει την ασφάλεια της πτήσεις» γράφει η ερευνητική ομάδα.

Το klan or not to klan...
 
Top