Αεροπορικά μαργαριτάρια!

Δεν υπάρχει κάτι να σχολιάσεις.ο τίτλος τα λέει όλα.Αεροπλάνο βγήκε εκτός αεροδιαδρόμου.
και έτσι για το κερασάκι,στην πρώτη σειρά αεροσκάφος ΑΤΡ-72.
2 απανωτά.Σα να λέμε στις 2 τυρόπιτες,η μία δώρο.

http://www.e-magazino.gr/diafores-eidis ... romou.html
 
Μία αεροσυνοδός της Aeroflot έχασε τη δουλειά της όταν κυκλοφόρησε σε κοινωνικά δίκτυα φωτογραφία στην οποία εικονιζόταν πιθανώς η ίδια να κάνει μια χαρακτηριστική άσεμνη χειρονομία προς τους επιβάτες της πτήσης της. Ακόμη και να μην ήταν ή ίδια στη φωτογραφία, είχε αρκετό θράσος να ταγκάρει τον εαυτό της σε αυτή, και στη συνέχεια να την αφήσει σε κοινή θέα στο προφίλ της για περισσότερο από ένα χρόνο!

http://www.flydeals.gr/αεροσυνοδός-άσεμνη-χειρονομία/
 
Από την Καθημερινή, σχετικά με την κόπωση των πιλότων και αυτόν της Τρανσάβια που τον πήρε ο ύπνος.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 013_510715

Θά το έβαζαν στο thread γιά την κόπωση των πιλότων, αλλά τελείωνε με αυτή τη φράση, οπότε μπάινει εδώ "καρφωτό":

"...πολλοί κυβερνήτες των σύγχρονων αεροσκαφών είναι τόσο εθισμένοι στα αυτόματα συστήματα, ώστε δεν καταλαβαίνουν και πολλά πράγματα από το παραδοσιακό πιλοτάρισμα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο κίνδυνος ατυχημάτων."

Τί ωραία μετάφραση!

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Δυστυχώς οι δημοσιογράφοι εκφέρουν άποψη ακόμη κ σε θέματα που δεν κατέχουν η κάνουν άστοχες μεταφράσεις και δεν ζητάνε την άποψη - συμβουλή κάποιου επαγγελματία του χώρου πριν γράψουν .... Παρ'ολο αυτα αν το δεις Απο μια άλλη γωνία .... Ίσως να ναι ποιο πετυχημένη η μεταφραση απο όσο μοιάζει ....
 
Δέν νομίζω ότι είναι και τόσο πετυχημένη η μετάφραση.Κανένας πιλότος δέν ξεκινάει την καριέρα του πετώντας "αυτόματα" αεροπλάνα-όλοι σχεδόν ξεκινάνε απ'τα Cessna και τα Piper.Ακόμα και τα πιό σύγχρονα εκπαιδευτικά,όπως τα Diamond,δέν μπορούν να θεωρηθούν "αυτόματα" με την κλασσική έννοια.

Αυτό που ήθελε,μά δέν ήξερε πώς να πή ο δημοσιογράφος είναι πως με την συχνή χρήση τών αυτοματισμών οι σημερινοί πιλότοι έχουν όλο και λιγώτερες ευκαιρίες να κάνουν την πτήση με τον παραδοσιακό τρόπο,δηλαδή "στο χέρι" κι'έτσι ατονούν οι χειριστικές δεξιότητές τους (το piloting skill,που λένε και τα βιβλία).Είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που έχουμε πάθει σχεδόν όλοι μας τώρα που χρησιμοποιούμε υπολογιστές και κινητά κλπ ώς "σημειωματάρια":ξεχάσαμε να γράφουμε με μολύβι και στυλό κι'έτσι ο γραφικός μας χαρακτήρας έγινε σάν ορνιθοσκαλίσματα....
 
Αν δεις την τάση της αεροπορικής εκπαίδευσης για το επαγγελματικό πτυχίο ... Προσπαθούν να μειώσουν τις ώρες πραγματικού αεροπλάνου και να γίνονται όλο και περισσότερες σε εξομοιωτές....σκέψου μονο ότι παλιά πριν μπεις σε αεροσκάφος jet είχες τουλάχιστον 200 και βάλε ώρες απο την αρχική εκπαίδευση .. Αυτές σταδιακά μειώνονται... Σκέψου επίσης κάποιος που πέταξε 150ωρες στη σχολή και μπήκε στο Airbus .... Μετα απο 10 χρόνια στο airbus έχοντας πετάξει ανά διαστήματα και στον εξομοιωτή μόνο σε direct law .... Τι skills εχει σε σχέση με κάποιον που εχει προλάβει τα 727 η τα 732 πχ....Σε πληροφορώ ότι υπάρχει τάση και αυτές οι 150 στο πραγματικό αεροσκάφος να γίνουν πολύ λιγότερες! Αν παρακολουθήσεις το pprune θα δεις πολλούς κυβερνήτες να αναφερουν ότι οι συνάδελφοι τους απο δεξιά φοβούνται πλέον να πετάξουν ενα raw data manual ils .... Η βιομηχανία προς τα εκει παει..... Με τα ανάλογα αποτελέσματα οφέλη vs προβλήματα που δημιουργούνται ... Για να πεταξεις πλέον το airbus στο 100 τις 100 πρέπει εκτός απο αεροπορος (δες ατυχημα της AF δεν ειναι απόδειξη ότι οι συγκεκριμένοι δεν καταλάβαινε πολλά απο το βασικό πιλοτάρισμα; Χωρις να επιρρίπτω την απόλυτη ευθύνη επάνω τους γτ απο τον καναπέ και το γραφείο μας εύκολα τα λέμε ) να μπορέσεις να κατανοήσεις και τη λογική των υπολογιστών Αν θες να εκμεταλευτείς το automation 100 τις 100 και να εκμεταλευτείς ακόμη κ τις "αδυναμίες - ελατώματα" των αυτοματισμών ! Με λίγα λόγια να ξέρεις ποτε να φέρεσαι στο αεροπλάνο σαν αεροπορος και ποτε σαν χειριστής η/υ ... Αν υστερεις στο πρώτο τείθεται θέμα ασφάλειας αν υστερείς στο 2ο τείθεται θέμα αποδοτικότητας ....
Κάτι τελευταίο .... Παλιά σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες ήταν προϋπόθεση για να πάρεις cpl να περάσεις και μια στοιχειώδη εκπαίδευση - εξέταση σε βασικές ακροβατικές μανούβρες (περιδίνιση κλπ) τώρα ακόμη κ αυτο απο ότι ξέρω καταργήθηκε .... Αλλα ζητάμε απο τους χειριστές να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε unusual attitude καταστάσεις τις οποίες εκπαιδευόυμε πλέον .….. Στον εξομοιωτή .... :?
 
Ξεφεύγουμε βεβαίως απ΄το θέμα μας,που είναι τα αεροπορικά "μαργαριτάρια"-και το συγκεκριμένο στο άρθρο τής "Κ" είναι "μαργαριτάρι" αρκετών καρατίων-είναι άλλο πράγμα το "ξεχνάνε πολλά πράγματα απ'το παραδοσιακό πιλοτάρισμα" (γιατί έχουν συνηθίσει να τούς τα κάνη όλα το AFCS) και άλλο το "δέν καταλαβαίνουν πολλά πράγματα" (δηλαδή τί;δέν καταλαβαίνουν την βασική αεροδυναμική που διδάχτηκαν ώς θεωρία;).Δέν ξέρουμε από πού άντλησε το θέμα ο αρθρογράφος τής εφημερίδας ώστε να δούμε το αρχικό κείμενο στα αγγλικά,αλλά προφανώς δέν θα λέη "they don't understand many things about manual piloting".

Ωστόσο θα έχη ενδιαφέρον ν'ανοίξουμε ένα νέο θέμα γιά το automation vs manual piloting γιατί παρ'όλο που έχεις δίκιο σ'αυτά που λές,οι σημερινές συνθήκες είναι τέτοιες που είναι πρακτικά αδύνατον σε πολλές περιπτώσεις να εκπαιδεύωνται οι χειριστές σε πραγματικά αεροπλάνα.Σκέψου μόνο τί κοστίζει σε καύσιμα το να κάνης ένα-μονάχα ένα-touch and go με το A380.....Κι'όσο γιά εκπαίδευση σε unusual attitudes,εκεί είναι που θέλει πολλή φαντασία (να δώ A380 να κάνη diving spiral γιά εκπαιδευτικούς λόγους και τί στον κόσμο :D ).Ενας φίλος μου πάντως,παλιός Ολυμπιακάριος που πρόλαβε και τα 727 και τα SD330 (εκεί να δής manual piloting που έπεφτε,γιά να το κατεβάση στην Σκιάθο και στην Σάμο...) και τελείωσε την καριέρα του ώς Κ1/instructor στά 734 (άρα καταλαβαίνει και την λογική τών υπολογιστών) μού έλεγε ακριβώς αυτό,ότι ο πολύς αυτοματισμός τελικώς βλάπτει τον χειριστή διότι τον "κακομαθαίνει" στο να γυρίζη κουμπάκια και να πατάη πλήκτρα αντί να φροντίζη να κάνη ο ίδιος τον ελιγμό με ακρίβεια.....
 
Θα μας τρελάνουν αυτοί...
Πως γίνεται να πάρουμε α/φος που είναι υπο απόσυρση;;;
Εν συντομία λέει ότι μπορεί να πάρουμε F-15 :shock:
 
Πού ακριβώς είναι το παράξενο? Πολλές φορές η ΠΑ έχει προμηθευτεί αεροσκάφη που αποσύρονται από την USAF ή τις αεροπορίες άλλων χωρών. Όσο για το άρθρο αυτό καθεαυτό είναι εντελώς άκυρο γιατί η πιθανή προμήθεια θα αφορά μεταχειρισμένα α/φη, οπότε ουδόλως ενδιαφέρει το πού βρίσκεται η γραμμή παραγωγής.
 
"Και μία «λεπτομέρεια»: Τα F-15 κατασκευάζονται από την Μπόινγκ στο Σικάγο, την εκλογική περιφέρεια του Ομπάμα."

τέσσερις μπαρούφες σε μία πρόταση. Αυτό δεν είναι μαργαριτάρι, είναι κολιέ.

έχουμε και λέμε. Ναι τα 'φτιάχνει' η Boeing. Υεα, ράιτ. Και ο χρόνος - έφτιαχνε. Και ο κατασκευαστής - η McDonnell Douglas

στο ...Σικάγο. Κάπου μπερδέψαμε την corporate έδρα της εταιρείας με τα εργοστάσιά της...

του ...Obama. Ο φιλαράκος μας δεν έχει εκλογική περιφέρεια. Είχε. Ολόκληρες και τις 50 πολιτείες. Και δεν θα χρειαστεί να ξανα-εκλεγεί πλέον, καθότι μόλις κέρδισε τη δεύτερη και τελευταία θητεία του. Για Πρόεδρος, όχι δήμαρχος.
 
Top