Αεροπορικά μαργαριτάρια!

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
flying Doc":f7h0um3y said:
Οταν φτάσαμε Πεκίνο με ενα 733 τις Air China

737-300 της Air China από ATH για PEK λίγο απίθανο μου φαίνεται.
Δεν αμφισβητώ ότι εσύ ήσουν μέσα στο αεροπλάνο αλλά όσο και να το έψαξα δεν βρήκα πουθενά αυτό το δρομολόγιο, μόνο με China Eastern βρήκα και πάλι όχι με 733. Ξέρω ότι η Air China θα ανοίξει δρομολόγιο από ΑΤΗ το φθινόπωρο.

Sorry,λαθος μου :oops: Με 733 πηγαμε απο το Ξιαν στο Πεκίνο
 
Είπα κι εγώ :shock:

Ελπίζω να πέρασες καλά. Είχα πάει κι εγώ Κίνα το 2001, με Austrian, αλλά στο Ξιαν δεν πήγα, προτίμησα να γυρίσω το Πεκίνο μόνος μου μακρυά από τύπους σαν κι αυτούς που ανέφερες :twisted:

Περιμένω το trip report

:great:
 
Δεν ξερω αν ειναι αεροπορικο μαργαριταρι ή βλακεια ή ασχετοσυνη ή παραπληροφορηση αλλα θελω να σας περιγραψω οτι ακουσα στο δελτιο των 8 στο Μεγκα.Το θεμα ηταν για τη βοηθεια που ζητησαμε(καπως αργα)απο τη Ρωσια.Το βιντεο εδειχνε το BERIEV o δημοσιογραφος ελεγε οτι βλεπουμε ΙLishuin με το σχετικο σχολιο οτι κανουν για στεπες και οχι για το δυσκολο αναγλυφο του εδαφους της χωρας μας.Σχολι αμεσως απο αλλη μια δημοσιογραφα για το Iliushin που ηταν BERIEV........Δεν ειμαι ειδικος αν αυτο κανει για μας αλλα επισης απο το Μεγκα ακουσα για μια παραγγελια που εχει γινει στο συντροφο Βλαδιμηρο.Στο airline.net μπορειτε να το δειτε,οπως επισης και καποιες παλαιοτερες σειρες BERIEV αλλα και καποια αλλα πυροσβεστικα των Ρωσων.
 
Ποτε ακουσαμε ενα σωστο πραγμα απο το ΜΙΚΡΟ? Εαν υποθετικα ενα δελτιο ειδησεων εχει 60 λεπτα, 52' 30" ασχολουνται με ενα θεμα, για το οποιο συνηθως το ΜΙΚΡΟ κανει αντιπολιτευση και οχι δημοσιογραφικη ενημερωση!


Γεγονος ειναι >>>αυτο<<< :banana:

Θ' αφρισει ο Λιακο.. :mrgreen:
 
Πριν 10 μέρες περίπου στο Κανόνι, όσοι γνωρίζετε από Κέρκυρα, κάναμε spotting με τον φίλτατο MerΝion και κάποια άλλα παιδιά. Λίγα μέτρα πιο μακριά είχε κάνει την εμφάνισή της η ''κλασσική Ελληνική οικογένεια'' με ότι αυτό συνεπάγεται (γκρίνια, φωνές κτλ..).. Ένα 737 της Sterling ήταν στα finals και πολύ ορατό πλέον.

Ρωτά (φωνάζοντας) λοιπόν ένα μέλος της οικογένειας: ''Γιατί έχει αναμένα τα φώτα του το αεροπλάνο?''

Και απαντάει ο πάτέρας όλο καμάρι και σιγουριά: ''Tι γιατί ρε..για να το πιάνουν τα radar!!'' :oops:

:thx: :thx: :thx:
 
Ένας συνάδελφός μου (λυπάμαι που το λέω - δημοσιογράφος) στην ανταπόκρισή του χθές αναφέρει: "Βλέπετε το ελικόπτερο της Ericson πίσω μου με το χαρακτηριστικό βίντσι διασώσεων ....


ΑΪΝΤΕΕΕΕΕΕΕ

:wall: :wall: :bash: :stupid: :1:
 
Μη μου πεις οτι δεν το ηξερες... Ειναι ραδιοβοηθημα κ αυτο, σαν το Aiel Es, το Endy Be, κ.ο.κ. :lol:

(ξεφτιλες!)
 
seven4seven":27q3hk73 said:



Επ! Σ'επιασα! :3:

ArielEs σε παρακαλω! Να σου βγαζει και ενα λευκο θορυβο, να γλυφεις τα δαχτυλα σου...

:mrgreen:
 
Re: Αεροπορικό δυστύχημα στη Μαδρίτη

ανθολόγιο "ενημέρωσης"

in.gr : “καθώς ξέφυγε της πορείας του και βγήκε από τον αεροδιάδρομο στον τερματικό σταθμό 4.” εδώ ο σκέτος διάδρομος απογείωσης φάνηκε λιγος και ..αναβαθμίστηκε σε κάτι άσχετο.

Τα Νέα: “… έχουν εστιάσει την προσοχή τους στον ένα ανεστραμμένο κινητήρα που βρέθηκε στα συντρίμμια. Το σχήμα στο οποίο βρέθηκε ο κινητήρας πιθανόν υποδηλώνει ότι έγινε προσπάθεια φρεναρίσματος και ίσως γι’ αυτό το αεροπλάνο, αφού ξεπέρασε την απόσταση των 500 μέτρων που απαιτείται πριν από την απογείωση, έκλινε προς τα δεξιά αμέσωςl..” εννοεί βεβαίως ότι ο κινητήρας βρέθηκε με “κλειδωμένο” thrust reverser , ;aντε αναστροφέα ώσης, και άλλα ακαταλαβίστικα και “ανεστραμμένα σχήματα”..

μετά “εξηγεί” ο συντάκτης “Σύμφωνα με την El Pais, η αντιστροφή του κινητήρα γίνεται κανονικά κατά τη διάρκεια της απογείωσης, μέσω ενός υδραυλικού συστήματος που συνδέεται με τα φρένα του αεροπλάνου”!!!! (http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=83201&ct=2)

ΤΙ συμβαίνει με όλα αυτά; Απλά ο συντάκτης που ανάλαβε να μας “πληροφορήσει” βρήκε ένα δημοσίευμα από την γερμανική ZDF εδώ:

http://www.heute.de/ZDFheute/inhalt/4/0 ... 52,00.html και αφού δεν ήξερε γερμανικά το “διάβασε” μέσω αυτόματου μεταφραστή και εν συνεχεία μας “ενημερώνει” !

ετσι ο μεταφραστής του έδωσε αυτό με babelfish

” A video of airport cameras, held under catch, shows according to the report that the airplane put a much back to long distance on the runway. Loud ” El País” it drove 500 meters beyond the point recommended for the start. According to the report one of the engines could have turned - an attitude, which is made with landings for braking. Thus it explains itself that the airplane leaned immediately after taking off on the right side, reported ” El País” with reference to a aviation engineer, whose name was not called. “

Από αυτό το ακαταλαβίστικο κείμενο προχωράει και το κάνει ακόμα ποιο ακατανόητο ακόμα και στα σημεία που η αυτόματη μετάφραση αποδίδει κάπως λογικό κείμενο αλλά λάνθασμένο πχ

it drove 500 meters beyond the point recommended for the start γίνεται

αφού ξεπέρασε την απόσταση των 500 μέτρων που απαιτείται πριν από την απογείωση!!

ή

the engines could have turned - an attitude which is made with landings for braking γίνεται

η αντιστροφή του κινητήρα γίνεται κανονικά κατά τη διάρκεια της απογείωσης

Καθημερινή: “….ένας από τους αριστερούς κινητήρες του αεροσκάφος ανεφλέγη…” λές και είχε καμιά δεκαρια αριστερούς..

(http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 008_281856)

Εθνος: “ο πιλότος απογείωσε με δυσκολία το αεροσκάφος και περίπου σε υψόμετρο 200 μέτρων…”

εδώ η συντάκτρια μπερδεύει το υψόμετρο που είναι το ύψος ενός σημείου της γής από την επιφάνεια, με το ύψος.

Η ίδια φαντάστηκε και τη σκηνή: “Το αεροπλάνο συνετρίβη στο έδαφος, κόπηκε στα δύο και αφού σύρθηκε και έσπασε τα κιγκλιδώματα του αεροδρομίου, κατέληξε στον τερματικό σταθμό 4.”

δηλαδή πρώτα κόπηκε στα δύο μετά “σύρθηκε” και γυριζοντας πίσω δύο χιλιόμετρα ξαναέφτασε στο τέρμιναλ 4!

Την άλλη μέρα “κόβει κάτι” ανακαλύπτει και το ύψος ετσι έχουμε “στα 200 πόδια ύψος, ο πιλότος επιχείρησε αναγκαστική προσγείωση.”

Ομως ανακαλύπτει άλλο φοβερό! Τα αεροπλάνα πετάνε χωρίς συγκυβερνήτη!

“οι πιλότοι αναγκάζονταν να δουλεύουν περισσότερες ώρες και μάλιστα χωρίς συγκυβερνήτη.” και

“ενώ τον τελευταίο καιρό δεν υπήρχε ούτε συγκυβερνήτης στα αεροπλάνα.”

(http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... id=1452552) και

(http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... id=1458556)

Ημερησία: “παρέκκλινε της πορείας του και βγήκε από τον αεροδιάδρομο στον τερματικό σταθμό 4″

(http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... id=2925155)

Ελευθεροτυπία: και εδώ μαθαίνουμε οτι “βγήκε από τον αεροδιάδρομο στον τερματικό σταθμό 4.” ακατανόητο… (http://www.enet.gr/online/online_text/c ... d=26734392)

Ναυτεμπορική : “Σύμφωνα με την El Pais, το αεροπλάνο ξεπέρασε την απόσταση των 500 μέτρων που απαιτείται πριν από την απογείωση.”

(http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 554789.htm)

(από εδώ πάλι: http://nessim.wordpress.com)
 
Top