Αεροπορικές Εκδηλώσεις

  • Thread starter Thread starter Elliott LGAV
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δώθηκε συνέντευξη τύπου για το τελικό πρόγραμμα του 2ου KAVALA FLY IN που θα γίνει 3-4-5 Ιουνίου στον Διεθνή Αερολιμένα Καβάλας και μέσα στην πόλη της Καβάλας. Έχουμε και λέμε περιληπτικά:

1) Περισσότερα απο 250 αεροσκάφη, περιλαμβανομένων υπερέλαφρων και ελικοπτέρων.
2) Αυτές τις τρεις μέρες το αεροδρόμιο θα παραμένει ανοιχτό κατά όλη τη διάρκεια της ημέρας και οι επισκέπτες θα μπορούν να επισκέπτονται το αεροδρόμιο και να βλέπουν τα αεροσκάφη απο κοντά.
3) Αεροπορικές επιδείξεις απο διαφόρων τύπων αεροσκάφη πάνω απο το λιμάνι της Καβάλας στις 4 Ιουνίου 7μ.μ. - 9μ.μ.

Αυτά και ακόμη περισσότερα απο την τοπική εφημερίδα Εβδόμη.

Το τελικό πρόγραμμα απο την επίσημη σελίδαKAVALA FLY IN
 
Mία ενδιαφέρουσα ημερίδα/εκδήλωση διοργανώνεται στη Ρόδο το Σάββατο 18/6 με θέμα "ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ, ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: Η σημασία τους για το ΑΥΡΙΟ του Ελληνικού Τουρισμού".

Η θεματολογία περιλαμβάνει αρκετές ενότητες, φυσικά μία απ' αυτές αφορά τον ρόλο των αερομεταφορών, με επιμέρους τίτλο και ομιλητές (όπου ξεχωρίζει φυσικά η παρουσία του Κου Βακιρτζή της U2):
Β΄Ενότητα Η σημασία των αερομεταφορών, charters και LCC’s

Συμμετέχοντες: Στέφανος Βακιρτζής, Περ/κός Διευθυντής Ν/Α Ευρώπης EASYJET
Μάνος Ιατρού, Head Company Development Hellenic Island Services- Hellenic Tours
Marina Borisovskaya, Vice-president SOUTH CROSS, Ρωσία
Christopher Yiannis, Product /Contracting MANAGER
Manager SAGA U.K.

Προσωπικά, θα παρεβρισκόμουν με τα 1000 αλλά δυστυχώς θα απουσιάζω το ΣΚ απ' τη νήσο. :wall: :rant: :evil: Εύχομαι τουλάχιστον να βγεί κάτι απ' την εκδήλωση.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:
:arrow: http://money-tourism.blogspot.com/2011/06/18.html
 
Ακόμη μία ενδιαφέρουσα εκδήλωση για τις loco προγραμματίστηκε στη Ρόδο, τον Οκτώβριο. Θέμα της "Περιφέρεια, Τουρισμός & Αερομεταφορές: Οι εταιρείες χαμηλού κόστους τονώνουν την περιφέρεια;" και κεντρικός ομιλητής ο Κος Ulrich Schutle-Strathaus, γενικός γραμματέας της Association of European Airlines. Η ημερίδα διοργανώνεται από την Ελληνική Αεροπορική Ένωση, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το ΤΕΕ Δωδεκανήσου.
:arrow: http://www.traveldailynews.gr/news/article/51283

ΥΓ
Βλέποντας τώρα τα μέλη της ΑΕΑ, μια περιέργεια την έχω στο τι θα ακουστεί εκεί μέσα και εν τέλει στο που ακριβώς αποσκοπεί. :?: :?: :?: :?:
 
Κι'εγώ την έχω αυτήν την περιέργεια καθ'ότι ούκ ολίγες από τίς εταιρίες-μέλη πόρρω απέχουσιν τού να είναι loco (αρκετές μάλιστα θα έλεγα ότι είναι hico :lol: )...

Ας έχωμεν υπομονήν και όταν γίνη η εκδήλωση όλο και κάποιο ρεπορτάζ θα μάς ενημερώση γιά τα διαδραματισθέντα...
 
Απο άρθρο της μόνης εφημερίδας που είχε 2-3 πράγματα παραπάνω πλεόν της ομιλίας του υφυπουργού, ξεχωρίζω τις δηλώσεις του Κου Βακιρτζή της U2 που δείχνουν αν μη τι άλλω ότι γνωρίζει καλά τα κατατόπια.
 
Αμαρτία να περάσουν στα ψιλά... :mrgreen:
«Ίσως να είναι τώρα η ώρα για να δημιουργηθεί μια ελληνική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους», τόνισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Τουρισμού που μιλώντας για την ανάγκη αύξησης των slots στα περιφερειακά αεροδρόμια αναφέρθηκε και στην ιδιωτικοποίησή τους, που δεν θα αργήσει.
Το πρώτο το καταλαβαίνω και είναι κοινή :?: διαπίστωση ότι λείπει μία τέτοια εταιρεία. Για το 2ο, δεν το πολυκατάλαβα αφού τα ελληνικά α/δ, ίσως πλήν HER, δεν έχουν πρόβλημα στα slot. Κακή διαχείριση έχουν...

Και η απάντηση
Η αναφορά του κ. Νικητιάδη στην ανάγκη δημιουργίας ελληνικής αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους, προκάλεσε την αντίδραση του διευθυντή Διοίκησης και Υπηρεσιών Εδάφους της Aegean κ. Ιωσήφ Μαστραντωνάκη που θεώρησε πως η εταιρεία του που δραστηριοποιείται με δρομολόγια εντός και εκτός Ελλάδος με χαμηλούς ναύλους, αγνοήθηκε.
:oops:
 
Πες τα Χρυσόστομε. Μόνο κακή διαχείριση γιατί κατά τ'άλλα ζήτηση για slots υπάρχει. Το πρόβλημα είναι πως ότι ζητάει η κάθε αεροπορική το παίρνει έτσι αβασάνιστα χωρίς προηγούμενη μελέτη από αυτούς που δίνουν τα slots. Ρεαλιστικό παράδειγμα; Σε αεροδρόμιο με 7 θέσεις στάθμευσης έστω ζητάνε 20 εταιρίες slots να έρχονται μεταξύ π.χ. 10:00-11:00, ε θα το δώσει και στις 20!! Και μετά όταν πέφτουν ctot λόγω airport capacity διαμαρτύρονται φυσικά όλοι. Βγάλε συμπέρασμα εσύ μετά...
Βρήκε και αυτός εκδήλωση και μέρος να τα πει αυτά και μάλιστα με άνθρωπο της Aegean παρών. Tι να πω. Και ειδικά τώρα που εμφανίζεται με έντονο ενδιαφέρον περαιτέρω επέκτασής της από τη Ρόδο...
 
Φυσικά και υπάρχει ζήτηση για slot κ φύσικα όλες οι αεροπορικές θα θέλουν ότι τους βολεύει αλλά δεν γίνεται να φτιάχνουμε υποδομές που δουλεύουν στα κόκκινα 3-4 μέρες την εβδομάδα (κι αυτό για 4-5 μήνες) και τις υπόλοιπες να υπολειτουργούν. Spinal, γνωρίζεις τo slot allocation ποιός το κάνει? Το εκάστοτε α/δ μέσω εξειδικευμένου :?: υπαλλήλου ή τα κεντρικά της ΥΠΑ?

Όσο για την Α3, πολλά ακούω τελευταία, εύχομαι να μη χρειαστεί τελικά μικρό καλάθι. Και επιτέλους, ας σταματήσουν την καραμέλα για συμβολή τους στον τουρισμό, καταντάει γραφικό. Ας κάνουν κάτι παραπάνω απ' τις ναυλωμένες κι εδώ είμαστε να αναγνωρίσουμε κ γιατί όχι να συμβάλλουμε κι όλας.
 
Off topic on

Το slot allocation το κανει η ελληνική αρχή συντονισμού πτήσεων (hellenic slot coordination authority) που είναι ανεξάρτητη αρχή. Εργάζονται εκεί άτομα με εμπειρία στο χώρο των αερομεταφορών ( με κάθε επιφύλαξη, εργαζόμενοι της πρώην ΟΑ, αποσπασμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ, στελέχη της Π.Α. και αλλά και άτομα από την ελεύθερη αγορά ), στεγάζεται δε στον aia. Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.euaca.org ( european airports coordinators association ). Επίσης, για 'οποιον ενδιαφέρεται περισσότερο, στην αγορά κυκλοφορεί λογισμικό για αυτήν τη δουλειά, μια αναζήτηση στο net θα φέρει αρκετά αποτελέσματα.

Συγνώμη για το off topic.
 
Να συμπληρώσω απλώς ότι τα slots δίνονται από την ελληνική αρχή συντονισμού πτήσεων, αλλά με τη συνεργασία του κάθε αεροδρομίου. Έτσι τουλάχιστον προβλέπεται από τους αντίστοιχους ευρωπαϊκούς κανονισμούς.

spinal":34fc2snr said:
Ρεαλιστικό παράδειγμα; Σε αεροδρόμιο με 7 θέσεις στάθμευσης έστω ζητάνε 20 εταιρίες slots να έρχονται μεταξύ π.χ. 10:00-11:00, ε θα το δώσει και στις 20!!
Αγαπητέ μου spinal, ίσως η απάντηση να βρίσκεται στη δημοσιευμένη χωρητικότητα (NAC) του εν λόγω αεροδρομίου. Αλλιώς, πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πώς προέκυψε αυτό... Η αρχή συντονισμού πτήσεων γενικώς πιστεύω ότι κάνει αρκετά καλά τη δουλειά της. Ψάχνοντας το NAC του αεροδρομίου πολύ πιθανόν να προκύψουν πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα (από αντίστοιχο άλλο ρεαλιστικό παράδειγμα που έχω στο μυαλό μου το γράφω αυτό).
 
Top