Αεροπορικό δυστύχημα στη Μαδρίτη

  • Thread starter Thread starter Thelem
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κάνεις λάθος.
Αφού τα βρήκαμε με το φίλο Hastaroth, τι πετάγεσαι; :shock: (πλάκα κάνω! δημόσια κουβέντα γίνεται :wink: )
Πάντως χρήσιμο το link το οποίο αν το διάβαζες πιο προσεκτικά θα καταλάβαινες περισσότερα!
Και επειδή μελέτησα το link να σου πω πως αυτό που η JAA (νυν EASA) ονομάζει clearway, η FAA το ονομάζει Runway Safety Area (RSA).
Τώρα αν πρόσεξες, επειδή μέσα στην έρευνα που γίνεται είναι και η εταιρία που κατασκευάζει το EMAS, προσπαθούν να το στρώσουν σε όλα τα αεροδρόμια για να οικονομήσουν!
Το υλικό αυτό, ή παρόμοια, στρώνονται στους stopways για τον λόγο που ανέφερα στο προηγούμενο μου post.
Όλα αυτά όμως δεν έχουν καμία σχέση με το ατύχημα της Μαδρίτης οπότε μην βγαίνουμε άλλο off topic!
 
nikos_k.":22ctaoqi said:
........ το link το οποίο αν το διάβαζες πιο προσεκτικά θα καταλάβαινες περισσότερα!....
Άσε τίς προσωπικές ειρωνικές παρατηρήσεις. Δεν με ξέρεις προσωπικά, αλλά και να μέ ήξερες δεν θα σου είχα δώσει ποτέ τέτοιο θάρρος.
Διάβασα ένα μπλέξιμο με ειδικούς τεχνικούς όρους, άγνωστους στον πολύ κόσμο και θεώρησα καλό να προσφέρω ένα link ώστε, όσοι ενδιαφέρονται, να διαβάσουν κάτι πιο συγκεκριμένο. Μπορείς, να το διαβάσεις και να σχολιάσεις την ενέργεια η την πληροφορία σαν άχρηστη η λάθος.
Δεν μπορείς να ξέρεις, ούτε πόσο προσεκτικά διάβασα εγώ το link, ούτε πόσα έχω εγώ καταλάβει, ούτε πολύ περισσότερο, πόσα ξέρω για το θέμα.
Κράτα την ειρωνική παρατήρηση για εσένα.
Κρίμα.
 
Η Spanair αποσύρει τα MD-80:
EC-HHF,EC-HFS,EC-HGJ,EC-HFT,EC-FXA,EC-GAT

και τα EC-GRK & EC-GRM πωλούνται στην 1Time.
 
Και ολα αυτα τα αεροσκαφη 8'αντικαταστηθουν με αλλα πρεπει.Εγω βλαιπω με Airbus.
 
......και εγώ βλέπω ότι δεν θα αντικατασταθούν καθόλου !!! :wink:
 
gonso":2g8lfhmn said:
......και εγώ βλέπω ότι δεν θα αντικατασταθούν καθόλου !!! :wink:

Και πισω απ'αυτο που βλεπεις εσυ ,να πω οτι βλεπεις κλεισιμο της εταιρειας αυτης???????
 
Διόλου απίθανο και το κλέισιμο. Πιό πιθανή όμως η συρίκνωση. Τα λουριά έχουν αρχίσει και στενεύουν για όλους και να δούμε πού θα βγεί. :wink:
 
Έχει βγει εδώ και λίγο καιρό το προκατακτικό μμμ οχι πόρισμα αλλά "ρεζουμέ" περισσότερο των μέχρι τώρα ερευνών.

Μπορείτε να το κατεβάσετε από την Ισπανική υπηρεσία αντίστοιχη της ΥΠΑ

Παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον και διαφαίνεται επιβεβαίωση του κανόνα ότι για πέσει ένα αεροπλάνα πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα...
 
Συνέντευξη της Επιτροπής Διερεύνησης. Σε δύο περιπτώσεις η θέση των flaps δεν ελέγχθηκε σωστά, στον πρώτο έλεγχο ξεχάστηκαν τελείως λόγω επικοινωνίας με τον ΠΕΑ, στον δεύτερο έλεγχο έγινε η αναγγελία της θέσης , αλλά αυτή δεν ελέγχθηκε διασταυρωτικά με την πραγματική θέση του μοχλού. Στο CVR ακούγεται ο έλεγχος και το "11", αλλά το FDR δείχνει τα flaps επάνω.
Από το flightglobal.com
 
Διόρθωση, δεν ήταν συνέντευξη αλλά, μία ενδιάμεση προκαταρκτική έκθεση, που δημοσίευσε η Ισπανική CIAIAC εν αναμονή του τελικού πορίσματος.
Την προκαταρκτική έκθεση μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ
 
Top