nikos_k.
Business-Class-Member
Κάνεις λάθος.
Αφού τα βρήκαμε με το φίλο Hastaroth, τι πετάγεσαι; :shock: (πλάκα κάνω! δημόσια κουβέντα γίνεται
)
Πάντως χρήσιμο το link το οποίο αν το διάβαζες πιο προσεκτικά θα καταλάβαινες περισσότερα!
Και επειδή μελέτησα το link να σου πω πως αυτό που η JAA (νυν EASA) ονομάζει clearway, η FAA το ονομάζει Runway Safety Area (RSA).
Τώρα αν πρόσεξες, επειδή μέσα στην έρευνα που γίνεται είναι και η εταιρία που κατασκευάζει το EMAS, προσπαθούν να το στρώσουν σε όλα τα αεροδρόμια για να οικονομήσουν!
Το υλικό αυτό, ή παρόμοια, στρώνονται στους stopways για τον λόγο που ανέφερα στο προηγούμενο μου post.
Όλα αυτά όμως δεν έχουν καμία σχέση με το ατύχημα της Μαδρίτης οπότε μην βγαίνουμε άλλο off topic!
Αφού τα βρήκαμε με το φίλο Hastaroth, τι πετάγεσαι; :shock: (πλάκα κάνω! δημόσια κουβέντα γίνεται

Πάντως χρήσιμο το link το οποίο αν το διάβαζες πιο προσεκτικά θα καταλάβαινες περισσότερα!
Και επειδή μελέτησα το link να σου πω πως αυτό που η JAA (νυν EASA) ονομάζει clearway, η FAA το ονομάζει Runway Safety Area (RSA).
Τώρα αν πρόσεξες, επειδή μέσα στην έρευνα που γίνεται είναι και η εταιρία που κατασκευάζει το EMAS, προσπαθούν να το στρώσουν σε όλα τα αεροδρόμια για να οικονομήσουν!
Το υλικό αυτό, ή παρόμοια, στρώνονται στους stopways για τον λόγο που ανέφερα στο προηγούμενο μου post.
Όλα αυτά όμως δεν έχουν καμία σχέση με το ατύχημα της Μαδρίτης οπότε μην βγαίνουμε άλλο off topic!