Αεροπυρόσβεση

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όπως φαίνεται από τις πυρκαγιές που μαίνονται σήμερα, η διαθεσιμότητα των πυροσβεστικών αεροπλάνων είναι πάλι μειωμένη. Στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ πάντως, πέρυσι τέτοια εποχή υπήρχαν τρία CL-415 ενώ τώρα μόνον δύο !
 
Τελικά πόσα ελικόπτερα Sikorsky νοίκιασε η Ελλάδα για την αεροπυροσβεση;; 6 ήταν σήμερα μαζεμένα στην Κορινθία.
 
Δυο CL-415, μάλλον από αυτά που σταθμεύουν στην Θεσσαλονίκη, έχουν αναχωρήσει για την Σαρδηνία για συμμετοχή σε επιχείρηση αεροπυρόσβεσης σε ιδιαίτερα μεγάλη δασική πυρκαγιά.
 
Ελπίζω να επιστρέψουν σύντομα και μετά να μας στείλουν και οι Ιταλοί με την σειρά τους κάνα δυο Canadair, γιατί από αύριο έχουμε καύσωνα για μια εβδομάδα και σίγουρα κάποιος έξυπνος Ελληνάρας θα βρεθεί να κάψει ξερόχορτα με 40 βαθμούς και 10 μποφόρ :rolleyes::wall:
 
Τελικά αρκετά Canadair Cl-215 και CL-415 είναι και πάλι εκτός ενέργειας, ευρισκόμενα σε βαριά συντήρηση και κατά την διάρκεια της εφετινής αντιπυρικής περιόδου. Δεν γίνεται να τελειώσουν όλες αυτές οι εργασίες τον Μάιο ; Ή μήπως πρόκειται για βλάβες που προκύπτουν στα αεροσκάφη μετά την έναρξη των επιχειρήσεων ; Βέβαια δεν ξεχνάμε ότι τα ελληνικά CL-215 πετάνε από τότε που ήμουν μαθητής και τώρα έχω γιο φοιτητή 44 τουλάχιστον χρόνια μετά !!
 
Έχεις δίκιο. Τα α/φη είναι παλαιά. Βλάβες προκύπτουν ανά πάσα στιγμή. Κάποια α/φη είναι δυνατόν να μην έχουν επισκευαστεί. Προφανώς και υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών. Όμως, με εποχικούς μηχανικούς στην ΕΑΒ δεν γίνεται δουλειά.
Σίγουρα το κόστος των ανταλλακτικών είναι πολύ μικρότερο από την ενοικίαση ξένων α/φων. Όμως το θέμα θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο. Προφανώς η προμήθεια από τα ανταλλακτικά και τις εργατοώρες να είναι πολύ χαμηλότερη από την ενοικίαση. Να είμαστε σίγουροι όμως ότι το όλο πρόγραμμα καθώς και το αποτέλεσμα λόγω έλλειψης α/φων έχουν μελετηθεί σωστά.
Post automatically merged:

Ευτυχώς την γλύτωσε ο Χειριστής του PZL στην Ζάκυνθο. Να είναι καλά ο άνθρωπος.
 
Τελικά αρκετά Canadair Cl-215 και CL-415 είναι και πάλι εκτός ενέργειας, ευρισκόμενα σε βαριά συντήρηση και κατά την διάρκεια της εφετινής αντιπυρικής περιόδου. Δεν γίνεται να τελειώσουν όλες αυτές οι εργασίες τον Μάιο ;
Πηγή έχουμε για τα λεγόμενά σου; Πόσα είναι ακόμη σε βαριά συντήρηση (σύμφωνα με την πηγή σου πάντα);
 
Την ακριβή απάντηση (η οποία αλλάζει από λεπτό προς λεπτό) την γνωρίζουν μόνο οι Μηχανικοί της ΕΑΒ και της αντίστοιχης Μοίρας της ΠΑ (αλλά δεν θα την δώσει κανείς).
 
Η ΕΑΒ μπορεί να σου πει μόνο τι έχει παραδώσει φέτος και τι παραμένει στις εγκαταστάσεις της. Μόνο η Π.Α. γνωρίζει πόσα αεροπλάνα είναι ενεργά κάθε στιγμή, και ό αριθμός αλλάζει συνεχώς, όπως σωστά γράφει ο CHRISTOS55.

Επειδή τα αεροπλάνα αυτά δεν έχουν Mode-S, ούτε οι hardcore spotters δεν ξέρουν για τα CL-215/CL-415 (ενώ μπορούν να σου πουν τι πετάει από πλευράς C-130H, C-27J, EMB-145H). Τα S-64 έχουν πλήρες Mode-S & ASD-B και φαίνονται πολύ καλά στο FR24.
 
Top