Αεροσκαφη ΟΑ στο LGAV

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
2
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Στην "τυχη" τους φαινεται οτι εχουν α=εγκαταληφθει τα 737 και τα 340 στο Βενιζελο.
Χρειαζονται τοπικη πτηση, οσονουπω, αλλα μετα την διαρρηξη των E&E (electronic compartments) των εν λογω αεροσκαφων, ενας θεος ξερει τι θα εχει "πεταξει" απο εκει μεσα, αξιας εκ/ριων ευρω...Ο εκκαθαριστης εχει λαβει γνωσιν, αλλα εισαγγελεα δεν βλεπω να μπαινει στον χορο..για να αποτραπει το πλιατσικο..
Κριμα, γιατι βλεπω τα 340 να σαπιζουν ....
 

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.271
Likes
0
Περιοχή
Urantia
Τί εννοείς όταν λές "χρειάζονται τοπική πτήση";
 

grappi7

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2009
Μηνύματα
31
Likes
0
Περιοχή
GREECE , MAROUSSI
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
NOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
παντος εχει δικιο τα εχουν παρατισει ολα τα αεροπλανα και πιο πολυ τα α340 που οπως ειπε θα σκουργιασουν ,εγω ακουσα οτι θα τα πολυλησουν αμεσα .Νομιζω οτι εννοει οτι μεχρι να πωληθουν πρεπει να κανουν μικρης αποστασης πτησεις
 

GIANNIS ATL

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
21/07/2009
Μηνύματα
48
Likes
3
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLC
Νομιζω πως εννοει την λειτουργεια των κινητηρων σε χαμηλα επιπεδα ισχυως χωρις να μετακινηθει το αεροσκαφος
(υπαρχει και ορος για την λειτουργεια αυτη αλλα μου διαφευγει :? )
 

Velerefontis

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/11/2007
Μηνύματα
325
Likes
43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Μήπως μιλάμε για engine run?
 

B737Mech

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
234
Likes
13
Τα αεροσκάφη που πάνε για αποθήκευση, περνάνε μια διαδικασία που λέγεται preservation.
Αυτή περιγράφεται στα maintenance manuals του κάθε τύπου και ποικίλει αναλόγως του τύπου αποθήκευσης που θέλεις να κάνεις, long term - short term, τοποθεσίας, σε ανοικτό χώρο ή σε υπόστεγο και πολλά άλλα.
Όταν λοιπόν έρθει η ώρα να επιστρέψουν στην πτητική εκμετάλλευση, γίνεται διαδικασία de-preservation, η οποία περιγράφεται και αυτή στα manuals.

Έτσι λοιπόν μπορεί στις διαδικασίες αυτές να αναφέρεται η εκκίνηση των κινητήρων και η ολιγόλεπτη χρήση τους, engine run-up, συνήθως σε idle power settings ή σε ελαφρώς "τσιμπημένα" στοιχεία {70% Ν1}.

Σημείωση: Κατά τα λεγόμενα συναδέλφου μηχανικού της πΟΑ, γνωστή ελληνική εταιρία είχε ζητήσει από την ΟΑ να κάνει το de-preservation των αεροσκαφων της. Όταν λοιπόν οι τεχνικοί ζήτησαν τα χαρτιά του preservation, η εταιρία αυτή αδυνατούσε να τους τα δώσει... Επειδή είμαστε καλοί άνθρωποι να υποθέσουμε οτι τα έχασαν και οχι οτι δεν είχε γίνει ποτέ το preservation....
Το αφήνω ως κακόβουλες φήμες....

docORL":12pm45n7 said:
αλλα μετα την διαρρηξη των E&E (electronic compartments) των εν λογω αεροσκαφων, ενας θεος ξερει τι θα εχει "πεταξει" απο εκει μεσα, αξιας εκ/ριων ευρω...Ο εκκαθαριστης εχει λαβει γνωσιν,

Αν μπορείς δώσε παραπάνω πληροφορίες για το θέμα.

Είχα διαβάσει μόνο για το πλιάτσικο στην τεχνική βάση η οποία είναι εύκολα προσβάσιμη στον οποιονδήποτε.
Το να μπεις όμως στην πίστα, πόσο παραπάνω να οδηγήσεις μέχρι τον τροχόδρομο όπου είναι σταθμευμένα {εγκαταλελειμμένα}, θα έλεγα οτι είναι δύσκολο ως ακατόρθωτο για κάποιον που δε δουλεύει πια στο αεροδρόμιο.
Από ότι γνωρίζω είχε απαγορευτεί στους τεχνικούς της παλιάς ΟΑ να εισέρχονται στους χώρους του αεροδρομίου από τις 28/09/2009.

Πώς και από ποιους μπορεί να έγινε κάτι τέτοιο μιας και που τα α/φη μεταφέρθηκαν στο χώρο αυτό κατά τη διάρκεια της τελευταίας βραδινής βάρδιας;
{υπήρχε γραπτή εντολή να μην προσέλθουν στους χώρους του αεροδρομίου οι εργαζόμενοι της πρωινής βάρδιας της 29ης}

Ακόμα και αν τα κλέψανε, τέτοιου είδους εξαρτήματα έχουν μηδενική αξία χωρίς τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα {EASA FORM 1 etc}.
Οι μόνες εταιρίες που δε θα είχαν πρόβλημα να τα χρησιμοποιήσουν χωρίς τις προβλεπόμενες διαδικασίες βρίσκονται στην Αφρική και στα βάθη της Ασίας, άντε να πεις και στις πρώην σοβιετικές χώρες. Υπάρχουν εκεί εταιρίες που πετούν με Α340;
Ακόμα κι αν υπάρχουν, αρχίζουν και άλλα θέματα για τη χρήση των εν λόγω ανταλλακτικων, όπως το effectivity για το msn του α/φους δέκτη.
 

flightnumber

Business-Class-Member
Εγγραφή
09/09/2005
Μηνύματα
316
Likes
0
Πάντως από την πλευρά του επιβάτη, είναι πραγματικά κρίμα να περνάς από αυτό το "νεκροταφείο" της π.ΟΑ. Είναι πολύ λυπηρό και φαίνονται σιγά σιγά και άλλα σημεία όχι καλού σχεδιασμού του όλου εγχειρήματος της ιδιωτικοποίησης.
Άραγε το Ελληνικό Δημόσιο τί ενοίκια για parking πληρώνει στον Ελ.Βεν.;
 

AndreasT

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/12/2007
Μηνύματα
279
Likes
0
Περιοχή
Latitude 37.9830 - Longitude 23.7330
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες να πωληθούν αυτη τη περίοδο...
Οπότε ας τα πάνε στο ελληνικό και αυτα, για motocross!
 

Nontas

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/04/2007
Μηνύματα
351
Likes
97
Σωστά αυτά που γράφει ο B737Mech περι preservation. Ειδικά για το long term preservation/depreservation το κόστος και ο χρόνος που απαιτείται πολλές φορές είναι μεγαλύτερα απο το κόστος μιας τοπικής πτήσης (αυτής που αναφέρει ο docORL- δηλ μια ολιγόλεπτη πτήση με αφετηρία και προορισμό το LGAV ώστε να μην περάσει το χρονικό όριο απο την τελευταία πτήση πέραν του οποίου το long term preservation είναι υποχρεωτικό). Εκτός λοιπόν κι αν σχεδιάζεται τα αεροσκάφη να καθηλωθούν για χρόνια, ο συνδυασμός short term preservation και τοπικής πτήσης μια φορά το μήνα πχ είναι η καλύτερη λύση.
Αν όλη αυτή η διαδικασία δεν τηρηθεί όπως προβλέπεται απο τα εγχειρίδια συντήρησης, το αεροσκάφος χάνει την πλοϊμότητα του και για να την αποκτήσει ξανά (και να μπορέσει να πουληθεί σαν αεροσκάφος και όχι κατσαρόλες) θα πρέπει να κάνει C ή D check και αρκετούς άλλους πρόσθετους ελέγχους κι ας τούς είχε κάνει και πριν 4 ή 6 μήνες.

Απ ότι έμαθα ελάχιστες μέρες πριν τις εκλογές η εργασία του preservation ανατέθηκε σε ξένη εταιρεία αντιπροσωπευομένη εν Ελλάδι υπο του γνωστού αντιπροσώπου (του θρυλικού Tristar του Παρισιού, της αξέχαστης Hola, κλπ κλπ), τη στιγμή που ακόμη και σήμερα εκατοντάδες τεχνικοί και πιλότοι της πΟΑ κάθονται και πληρώνονται.

Ο εκκαθαριστής μετά τις καταγγελίες Βγενόπουλου περι κλοπών στην τεχνική βαση είχε βγάλει ανακοίνωση που έλεγε οτι αυτοί που έχουν πρόσβαση στις αποθήκες είναι ελάχιστοι και σε λίστα και οτι θα υπέγραφε συμβόλαιο με την Olympic Air για να συνεχιστούν απο αυτήν οι εργασίες του preservation.

Το να κλαπούν ανταλλακτικά απο το σημείο που βρίσκονται απο τη στιγμή που έκλεισε η εταιρεία τα αεροσκάφη το βρίσκω κι εγώ απίθανο, και αν συνέβη είναι πανεύκολο να βρεθούν οι κλέφτες.
 

chania27

Economy-Class-Member
Εγγραφή
10/04/2008
Μηνύματα
143
Likes
0
Nontas":3jxf5b4g said:
Ο εκκαθαριστής μετά τις καταγγελίες Βγενόπουλου περι κλοπών στην τεχνική βαση είχε βγάλει ανακοίνωση που έλεγε οτι αυτοί που έχουν πρόσβαση στις αποθήκες είναι ελάχιστοι και σε λίστα και οτι θα υπέγραφε συμβόλαιο με την Olympic Air για να συνεχιστούν απο αυτήν οι εργασίες του preservation.

Το να κλαπούν ανταλλακτικά απο το σημείο που βρίσκονται απο τη στιγμή που έκλεισε η εταιρεία τα αεροσκάφη το βρίσκω κι εγώ απίθανο, και αν συνέβη είναι πανεύκολο να βρεθούν οι κλέφτες.

Άσε τι λέει ο εκκαθαριστής τώρα, αυτός ήρθε μετά το τσιμπούσι. Εδώ έχουν εξαφανιστεί ολοκληρα κλαρκ από το υπόστεγο. Έγινε πανηγύρι εκεί πριν μπει μέσα αυτός. Ή νομίζεται ότι έχουν λίστα με το τι είχε η αποθήκη...τη λίστα την έκανε μετά εορτής ο εκκαθαριστής. Σήμερα τι να κλέψουν, αφού έχουν εξαφανιστεί όλα.

Δεν έχεται πάρει χαμπάρι που ζούμε ρε παιδιά, πάλι θα τα λέμε?
 
Top