Αεροσκάφη

  • Thread starter Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ligo alliotika apo auta pou egrapse o cross:

eho diabasi oti i enikiasi ton 717 eitan politiki apofasi (kserete ti enoo). episis thimame oti o Rob Lynch (Speedwing) den eithele ta 717 kathos den pigenan me ton stolo - kati pou leei edo kai poly kairo o kyr. Kalyfonos.

I OA ontos eithele na kani deutero hub stin SKG kai ithele na nikiasi 5-6 717. tora giti ta pire ta 717 apo tin thessloniki pisteuo oti den eitan toso poly ta tromokratika alla i anangi na antikatastathoun kapos ta 737-200
 
alex":1jvei6u0 said:
ligo alliotika apo auta pou egrapse o cross:
Den ta lew egw, enas apo toys ypeythynoys ths Aeroploias ta eixe pei se synenteyksh toy. Vevaia syxna h pragmatikothta diaferei apo ta legomena stis syenteykseis...
alex":1jvei6u0 said:
tora giti ta pire ta 717 apo tin thessloniki pisteuo oti den eitan toso poly ta tromokratika alla i anangi na antikatastathoun kapos ta 737-200
To an hthele n'antikatasthsei ta 732 einai allo thema. Ayto poy egine sth Thessalonikh einai oti h politikh ths etairias allakse entelws meta ta tromokratika.
 
EDWexw doulepsei security... (etsi gia tnv istopia... :D )
 
ehtes i kopela mou mou ekane doro ena biblio gia aeroplana kai aeroporikes eteries :D

se auto to biblio diabasa oti to Dornier 328 Jet kei 30 % perisotera kausima se singrisi me to 328 Prop. Endiaferon noumero gia auto to topic
 
alex":2wcc8g4x said:
...to Dornier 328 Jet kei 30 % perisotera kausima se singrisi me to 328 Prop. Endiaferon noumero gia auto to topic

Mιας και πιάσαμε το θέμα των καυσίμων... Ασφαλώς και είναι ένας -ιδιαίτερα τώρα- σημαντικός παράγοντας. Οστόσο, δεν είναι ο μόνος. Ας δούμε πτήσεις ath-ist, skg-rho, skg-fco, ath-nap, ath-aly, ath-skp, ath-ben, ath-sof, ath-beg, skg-vie, skg-mxp, ath-bey...
Tέτοιες πτήσεις που είτε γίνονται καθημερινά με ATR σήμερα, είτε έγιναν ή γίνονται λίγες μέρες την εβδομάδα με 737-class αεροσκάφη (είτε δεν έγιναν ποτέ!). Είναι όλες πάνω από 350 και μέχρι 800 μίλια. Είναι η περιοχή δράσης των regional jets. Μπορούν να εκτελέσουν τέτοιες πτήσεις χωρίς να σε κουράσουν, σε λιγότερο από δυό ώρες, και καθημερινά, γιατι 50 επιβάτες βρίσκεις, 130 δεν βρίσκεις!

Frequency rules, αμα θέλεις να έχεις ελπίδες να κρατήσεις μια αγορά. Έτσι ένα Canadair CRJ-200 ή Embraer 170 σε βάζει στο παιχνίδι της καθημερινής JET παρουσίας. Ας μη γελιώμαστε, θα γελάνε όταν βλέπουν στην Κωσταντινούπολη το ATR των ΟΑ από Αθήνα (!). Δεν κρατάς έτσι τους επιβάτες. και δεν μπορείς να αξιοποιήσεις την Αθήνα ως regional hub όταν επισκέπτεσαι τη Βηρυττό δυό φορές την εβδομάδα και άλλες τόσες το Ριάντ.

Ας μην ξεχνάμε όμως ότι ένα καλό και σύγχρονο ελικοφόρο είναι το καλύτερο εργαλείο για πτήσεις κάτω των 200 μιλίων, εντός του Αιγαίου δηλαδή!

Ναι, λοιπόν τα Jet καίνε 30% περισσότερο καύσιμο. Αλλά είναι, για όποιον ξέρει να το χρησιμοποιήσει, το κατάλληλο εργαλείο.
 
den tha diafwnisw............

alla milame panta gia ta diethni standarts, oxi gia tin elliniki agora, pou to pio makroprothesmo pou mporoun na skeftoun einai oi olympiakoi agwnes......
 
kai pia einai ta diethni standart ???

- i AUA edose oust sta embraer 145 kai pire Dash 8
- i CSA petaei diethnes ptisis me ATR
- i SAS ehei ksero go posa Dash 8 ta opia petane europi
- i Lufthansa City Line mikreni ton stolo tis
- i Swiss fenete oti tha antikatastisi ta Embraer 145 me megalitera aeroplana Embraer 190 eno tha ginoun gia auto ton logo perikopes dromologion

ta regional jet ton 50 theseon den einai ashima aeroplana, alla na bgaleis kedi me auta einai ligo dyskolo.

Pisteuo oti i perisoteres eteries den piran regional jet epidi ta theoroun toso kala aeroplana, alla pio poly anagastikan apo tin agora

PS: Aki, giati den metaferis to thema auto ?? den aniki sta diafora
 
pare omws kai tin geografiki thesi tis elladas kai tin thesi tis germanias kai katalavaineis ti ennow.

epimenw, se kathe periptwsi, gia logous pou idi exoume pei, ena jet, xrisimopoioumeno swsto, mporei na allaksei olokliri tin yfi mias grammis
 
Auto pou leei parapano o alexander ehei dikio....i LH petouse 3xdaily MAN- MUN me 737's- 320's kai tora petaei 5xdaily me CRJ.....poio polla connections kai perissoteri anaptiksi tou MUN san hub.....

OA277
 
allios to enoo ego.

symfono apolita na agorastoun merika regional jet gia na ginoun pio sihna ta dromologia ta opia mehri tora ginonte me 737 2x week , ok ??

alla min zitate edo pera na anikastathoun ta ATR me RJ: auto tha einai i katastofi ton eterion, epidi einai akriba stin hrisi kai stin agora. ta perithoria kerdoforias einai mikra.

episis gia tin A3 kai tin OA den aksizi na ehei dyo/tesseris typous aeroplanon me peripou ton idio arithmo epibaton ph. ATR42/72 Canandair RJ200/700

alla milame panta gia ta diethni standarts, oxi gia tin elliniki agora, pou to pio makroprothesmo pou mporoun na skeftoun einai oi olympiakoi agwnes......

alexandre, ama nomizis oti to diethni standart einai na antikatastathoune ola ta elikofora me RJ kaneis lathos.

erotisi: i perisoteri edo sto foroum pisteuoun oti stin SKG tha mporousan na engatastathoun RJ gia ptisis esoterikou kai europis, sostos ??

Giati omos gia paradigma i Blue Star Airlines den kanei tetio kai protimai na nikiasi/agorasi 4 A320 ??
 
Top